رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 آذر 1402 - 19:27
  • کد خبر : ۱۷۲۷۵
  • چاپ خبر : تساوی بعثت کرمانشاه در روز هیاهوی میثاقی

تساوی بعثت کرمانشاه در روز هیاهوی میثاقی

تیم بعثت کرمانشاه در یک دیدار خانگی با کسب نتیجه تساوی برابر تیم شهرداری نوشهر متوقف شد. به گزارش یاریزان؛ تیم های بعثت کرمانشاه و شهرداری نوشهر بعنوان دو تیم مدعی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران امروز در حالی در اولین بازی هفته نهم این رقابت ها به مصاف هم رفتند که بعثتی با بازی هجومی خود خیلی زود و در دقیقه 20 از روی یک ضربه ایستگاهی، توسط شاهین شفیعی به گل برتری رسیدند تا در پایان نیمه اول، دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند. در نیمه دوم در دقیقه 60 با غفلت مدافعان تیم بعثت از روی ضربه ارسالی تیم شهرداری گل مساوی را بثمر رساند. پس از دریافت گل نساوی، حملات همه جانبه تیم بعثت و وقت کشی های تیم شهرداری نوشهر بارها باعث وقفه در بازی شد تا اینکه در دقیقه 94 با نفوذ حامدعسگری و خطای مدافعان نوشهر بر روی وی، بعثتی ها صاحب ضربه پنالتی شدند. اکبر میثاقیان سرمربی تیم شهرداری نوشهر با جنجال های همیشگی و با بیرون کشیدن تیمش وقفه ای ده دقیقه ای در بازی ایجاد کرد تا درنهایت ضربه پنالتیِ شاهین شفیعی با برخورد به دیرک دروازه از دست برود. حتی چند حمله دیگر تیم بعثت در دقایق پایانی هم راه به جایی نبرد تا با این تساوی تیم بعثت با یک بازی بیشتر به صدرجدول رده بندی گروه برسد. پس از انجام نهمین دیدار از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در فصل جاری تیم بعثت کرمانشاه موفق به کسب 17 امتیاز شده است.

تیم بعثت کرمانشاه در یک دیدار خانگی با کسب نتیجه تساوی برابر تیم شهرداری نوشهر متوقف شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم بعثت کرمانشاه در یک دیدار خانگی با کسب نتیجه تساوی برابر تیم شهرداری نوشهر متوقف شد.

به گزارش یاریزان؛ تیم های بعثت کرمانشاه و شهرداری نوشهر بعنوان دو تیم مدعی گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران امروز در حالی در اولین بازی هفته نهم این رقابت ها به مصاف هم رفتند که بعثتی با بازی هجومی خود خیلی زود و در دقیقه ۲۰ از روی یک ضربه ایستگاهی، توسط شاهین شفیعی به گل برتری رسیدند تا در پایان نیمه اول، دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند.

 

------------------------------------

در نیمه دوم در دقیقه ۶۰ با غفلت مدافعان تیم بعثت از روی ضربه ارسالی تیم شهرداری گل مساوی را بثمر رساند. پس از دریافت گل نساوی، حملات همه جانبه تیم بعثت و وقت کشی های تیم شهرداری نوشهر بارها باعث وقفه در بازی شد تا اینکه در دقیقه ۹۴ با نفوذ حامدعسگری و خطای مدافعان نوشهر بر روی وی، بعثتی ها صاحب ضربه پنالتی شدند.

اکبر میثاقیان سرمربی تیم شهرداری نوشهر با جنجال های همیشگی و با بیرون کشیدن تیمش وقفه ای ده دقیقه ای در بازی ایجاد کرد تا درنهایت ضربه پنالتیِ شاهین شفیعی با برخورد به دیرک دروازه از دست برود. حتی چند حمله دیگر تیم بعثت در دقایق پایانی هم راه به جایی نبرد تا با این تساوی تیم بعثت با یک بازی بیشتر به صدرجدول رده بندی گروه برسد.

پس از انجام نهمین دیدار از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در فصل جاری تیم بعثت کرمانشاه موفق به کسب ۱۷ امتیاز شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی