رفتن به بالا
  • یکشنبه - 27 تیر 1400 - 00:05
  • کد خبر : ۱۱۰۹۰
  • چاپ خبر : تا تکلیف نتایج مشکوک هفته پایانی مشخص نشود پلی آف لیگ دو برگزار نخواهد شد
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ:

تا تکلیف نتایج مشکوک هفته پایانی مشخص نشود پلی آف لیگ دو برگزار نخواهد شد

به گزارش یاریزان و با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات هفته های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد تا مشخص شدن تکلیف نتایج پرگل و مشکوک دیدارهای هفته پایانی و شائبە های ایجاد شده, مسابقات پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال ایران برگزار نخواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد تا مشخص شدن تکلیف نتایج پرگل و مشکوک دیدارهای هفته پایانی و شائبە های ایجاد شده, مسابقات پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال ایران برگزار نخواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با شبکە خبر از لغو و  تعویق مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های فوتبال کشور خبر داد.

 

------------------------------------

وی اظهار داشت: پرونده هایی جهت تحقیق و بررسی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص نتایج دیدار های مشکوک هفته پایانی لیگ دسته دوم که در آنها بیشتر از پنج گل بثمر رسیده، بوجود آمده و اگر تخلفی اثباط شود بر طبق آیین نامه با آن برخورد خواهد شد.

همچنین در برنامە ای کە با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان، کارشناسان و مربی سابق تیم سردار بوکان از شبکە جهانی مهاباد پخش شد بارها از کلماتی همچون تبانی، شرطبندی و کم کاری بازیکنان در دیدار پایانی این تیم سخن به میان آمد.

فرید قلندری که در آخرین دیدار تیم سردار بوکان هدایت این تیم را برعهده داشت خاطر نشان کرد در روزهای آینده با مستندات کافی در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر خواهد شد تا در خصوص شائبە های پیش آمدە در دیدار برابر تیم شهید قندی یزد شفاف سازی کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است تیم سردار بوکان در این دیدار با نتیجە ۱۰ بر یک از حریف خود شکست خورد. همچنین این تیم در دیدار ماقبل پایانی خود نیز با دریافت هفت گل زمینە ایجاد حواشی را برای خود فراهم کردە بود.

این درحالی است کە اگر تیم سردار بوکان در دو دیدار پایانی خود تنها ۴ گل کمتر دریافت می کرد بقایش را در لیگ دسته دوم فوتبال ایران تضمین شده میدید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی