رفتن به بالا
  • شنبه - 30 اسفند 1399 - 19:48
  • کد خبر : ۹۸۴۳
  • چاپ خبر : تاریخ سازی تیرانداز ایلامی با کسب مدال طلای جام جهانی در رشته تپانچه بادی
اولین عیدی سال 1400؛

تاریخ سازی تیرانداز ایلامی با کسب مدال طلای جام جهانی در رشته تپانچه بادی

در نخستین روز سال 1400 تیرانداز ایلامی و المپیکی موفق شد در فینال تپانچه بادی رقابتهای جام جهانی هند مدال خوش رنگ طلا را برگردن بیاویزد. به گزارش یاریزان؛ فینال تپانچه بادی آقایان در حالی پیگیری شد که جواد فروغی تیرانداز ایلامی توانست با پشت سر گذاشتن حریفان جهانی به عنوان قهرمانی دست یابد و مدال خوش رنگ طلا بر گردن بیاویزد. پس از نماینده ایران نمایندگاه کشور هند به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم جهان ایستادند. پیش از این در ماده تپانچه بادی بانوان گلنوش سبقت الهی در جایگاه هفتم جهان قرار گرف

در نخستین روز سال ۱۴۰۰ تیرانداز ایلامی و المپیکی موفق شد در فینال تپانچه بادی رقابتهای جام جهانی هند مدال خوش رنگ طلا را برگردن بیاویزد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در نخستین روز سال ۱۴۰۰ تیرانداز ایلامی و المپیکی موفق شد در فینال تپانچه بادی رقابتهای جام جهانی هند مدال خوش رنگ طلا را برگردن بیاویزد.

به گزارش یاریزان؛ فینال تپانچه بادی آقایان در حالی پیگیری شد که جواد فروغی تیرانداز ایلامی توانست با پشت سر گذاشتن حریفان جهانی به عنوان قهرمانی دست یابد و مدال خوش رنگ طلا بر گردن بیاویزد.

 

------------------------------------

پس از نماینده ایران نمایندگاه کشور هند به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم جهان ایستادند.

پیش از این در ماده تپانچه بادی بانوان گلنوش سبقت الهی در جایگاه هفتم جهان قرار گرفت.

ادامه این رقابتها فردا یکم فروردین ماه با حضور ۳ نماینده از کشورمان حسین باقری، امیرمحمد نکونانم و پوریا نوروزیان (دیگر تیرانداز ایلامی) در بخش تیمی تفنگ بادی آقایان دنبال می شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مسابقات تیراندازی جام جهانی با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۵۳ کشور جهان به میزبانی کشور هندوستان از ۲۹ اسفند ۹۹ آغاز و تا ۶ فروردین ۱۴۰۰ در حال برگزاری است.

جواد فروغی در چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از ۱۴ تا ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ در دوحه، قطر برگزار شد، توانست ششمین سهمیه المپیک ۲۰۲۱ در رشته تیراندازی (در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان) را برای ایران به دست بیآورد. (سهمیه‌های قبلی را مهیار صداقت در بخش مردان و نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان و هانیه رستمیان و فاطمه کرم‌زاده در بخش زنان گرفته‌بودند).

وی همچنین در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹، ۲ مدال برنز یکی در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان و دیگری در «تپانچه میکس تیمی» (به همراه گلنوش سبقت‌الهی) به‌دست‌آورد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی