رفتن به بالا
  • شنبه - 3 مهر 1400 - 12:48
  • کد خبر : ۱۱۸۴۶
  • چاپ خبر : بیش از ۶۵ میلیارد ریال اعتبارات به توسعه زیرساخت های ورزشی دهگلان اختصاص یافت
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان:

بیش از ۶۵ میلیارد ریال اعتبارات به توسعه زیرساخت های ورزشی دهگلان اختصاص یافت

تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان گفت: با اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه های ورزشی دهگلان بزودی شاهد رشد و توسعه چشم گیر زیرساخت های ورزشی این شهرستان خواهیم بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان گفت: با اختصاص بیش از ۶۵ میلیارد ریال اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه های ورزشی دهگلان بزودی شاهد رشد و توسعه چشم گیر زیرساخت های ورزشی این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش یاریزان؛ فرید مبارکی سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان در خصوص اعتبارات و وضعیت زیرساخت های ورزشی این شهرستان اظهار داشت؛ با تخصیص اعتبارات ویژه و مناسب از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان برای پروژه های ورزشی ناتمام و نیمه تمام دهگلان به زودی شاهد توسعه و رشد چشمگیر زیر ساخت های ورزشی این شهرستان خواهیم بود.

 

------------------------------------

وی با بیان اینکه از جمله پروژه های ورزشی که اعتبارات مناسبی برای احداث آن اختصاص داده شده سالن ورزشی سقف بلند و چند منظوره شهر بلبان آباد است، اضافه کرد؛ این سالن یکی از نیازهای اساسی ورزشکاران این شهر است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات در کوتاه ترین زمان شاهد بهره برداری از آن باشیم.
مبارکی ادامه داد؛ برای احداث این سالن از محل اعتبارات ارزش افزوده حدود بیست میلیارد ریال و از منابع ماده ۱۸۰ نیز اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال اختصاص داده شده است که کمک بزرگی برای تسریع در روند ساخت آن خواهد بود.

او همچنین به احداث پیست دو و میدانی و ساخت ساختمان خدماتی در مجموعه شهید علیزاده اشاره کرد و اظهار داشت؛ مبلغ بیست و پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح های ملی برای احداث این ۲ پروژه ورزشی اختصاص داده شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان خاطرنشان کرد؛ از محل اعتبارات تملک دارایی های دولت مبلغی در حدود ۲ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی این شهرستان اختصاص یافته است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی اذعان کرد، سالن اختصاصی بانوان ورزشکار مجموعه شهید علیزاده دهگلان یکی دیگر از پروژه های ورزشی این شهرستان است که برای احداث آن مبلغی بالغ بر هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح های ملی امسال در نظر گرفته شده است.

فرید مبارکی به آمار ورزشکاران سازمان یافته شهرستان دهگلان پیش از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت؛ تا پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا بیش از ۲ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته دارای بیمه ورزشی در قالب ۲۲ هیات ورزشی این شهرستان مشغول فعالیت بودند که در حال حاضر و با توجه به شیوع ویروس کرونا این تعداد به حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر تقلیل یافته است.

مسئول ورزش و جوانان شهرستان دهگلان در پایان سخنانش افزود؛ دستگاه ورزش و جوانان استان تا پایان شش ماه نخست سال جاری مبلغ ۱۷ میلیون تومان به هیات های ورزشی دهگلان کمک مالی کرده که این مبلغ در سال های ۹۸ و ۹۹ به ترتیب ۷۶ و ۱۶۴ میلیون تومان بوده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی