رفتن به بالا
  • شنبه - 13 آبان 1402 - 19:11
  • کد خبر : ۱۷۰۲۱
  • چاپ خبر : بیانیه باشگاه کوردو سقز در مورد حواشی و نیمه تمام ماندن بازی فینال لیگ برتر نوجوانان کردستان

بیانیه باشگاه کوردو سقز در مورد حواشی و نیمه تمام ماندن بازی فینال لیگ برتر نوجوانان کردستان

باشگاه فرهنگی و ورزشی کوردو سقز در مورد حواشی و نیمه تمام ماندن بازی فینال لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان بیانیه صادر کرد. به گزارش یاریزان؛ فینال رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان روز گذشته جمعه 12 آبان ماه در استادیوم تختی سقز بین کوردو سقز و آبیدر سنندج برگزار شد که در پایان تیم آبیدر سنندج با نتیجه دو بر صفر میزبان خود را شکست داد و ضمن قهرمانی در این رقابت ها به لیگ مناطق کشوری صعود کرد. در دقیقه 3+90 این دیدار اتفاقات و حواشی ناخوشایندی پیش می آید که به علت درگیری بین بازیکنان، داور بازی این دیدار را قطع می کند. باشگاه سقزی ایتدا اعلام کرد که نتیجه این بازی باید توسط کمیته انظباطی اعلام شود. ساعتی پس از پایان بازی اما هیات فوتبال کردستان نتیجه این بازی را 2 بر صفر بسود آبیدر اعلام کرد. پس از این تصمیم باشگاه سقزی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است. با سلام خدمت فوتبال دوستان استان کردستان در مورد بازی فینال لیگ برتر استان که روز جمعه به میزبانی سقز بین تیمهای کوردو سقز و آبیدر سنندج برگزار شد چند نکته لازم را خدمتتان عرض مینمایم. 1 تیم سنندج تا دقیقه 60 بازی هیچ حرفی برای گفتن در مقابل تیم کوردو نداشت و از دقیقه 60 بازی به بعد بازیکن تیم سنندج با پرت کردن آبمعدنی به سوی تماشاگران تیم ما باعث متشنج شدن جو استادیوم شد (شروع کننده درگیری و متشنج شدن جو استادیوم تیم سنندج بود نه تیم کوردو) 2. داور بازی از همان شروع بازی تمامی سوتهایش را به نفع تیم سنندج زد و گل اول تیم سنندج که از روی ضربه کرنر به ثمر رسید بازیکن شماره 30 سنندج قبل از زدن ضربه سر بازیکن شماره 14 مارو هل داد و به زمین زد و داور خطا مهاجم سنندج را نگرفت و گل اول تیم سنندج در شرتیط کاملا خطا به ثمر رسید. در دقیقه 75 بازی مهاجم تیم کوردو با دروازبان تیم سنندج تک به تک شد و دروازبان تیم سنندج مچ پای مهاجم را کاملا زد و داور به جای اعلام پنالتی، تمارض مهاجم را گرفت و با کارت زرد هم بازیکن مارو جریمه کرد. 3. بازی در دقایق پایانی با درگیری در میان بازیکنان دو تیم موجب به نیمه تمام ماندن بازی شد و در کمال تعجب و باتوجه به نیمه تمام ماندن بازی کمیته انضباطی قبل از رسیدن کاروان تیم آبیدر به سنندج رای خود را صادر کرد و تیم سنندج را قهرمان اعلام کرد و سریع اقدام به محروم کردن چند نفر از بازیکنان و مربیان تیم ما کردند که در نوع خود برای اولین بار در استان همچین رای سریعی صادر شده است. قهرمانی مبارک تیم سنندج باشد ولی تیم سنندج در فوتبال حریف تیم کوردو نبود فقط به کمک داور و حواشی که در جریان بازی راه انداختند توانست بازی را ببرند. به امید روزی که بتوانیم حقمان را در زمین بازی بگیریم

باشگاه فرهنگی و ورزشی کوردو سقز در مورد حواشی و نیمه تمام ماندن بازی فینال لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان بیانیه صادر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باشگاه فرهنگی و ورزشی کوردو سقز در مورد حواشی و نیمه تمام ماندن بازی فینال لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان بیانیه صادر کرد.

به گزارش یاریزان؛ فینال رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان روز گذشته جمعه ۱۲ آبان ماه در استادیوم تختی سقز بین کوردو سقز و آبیدر سنندج برگزار شد که در پایان تیم آبیدر سنندج با نتیجه دو بر صفر میزبان خود را شکست داد و ضمن قهرمانی در این رقابت ها به لیگ مناطق کشوری صعود کرد.

 

------------------------------------

در دقیقه ۳+۹۰ این دیدار اتفاقات و حواشی ناخوشایندی پیش می آید که به علت درگیری بین بازیکنان، داور بازی این دیدار را قطع می کند.

باشگاه سقزی ایتدا اعلام کرد که نتیجه این بازی باید توسط کمیته انظباطی اعلام شود. ساعتی پس از پایان بازی اما هیات فوتبال کردستان نتیجه این بازی را ۲ بر صفر بسود آبیدر اعلام کرد. پس از این تصمیم باشگاه سقزی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است.

با سلام خدمت فوتبال دوستان استان کردستان در مورد بازی فینال لیگ برتر استان که روز جمعه به میزبانی سقز بین تیمهای کوردو سقز و آبیدر سنندج برگزار شد چند نکته لازم را خدمتتان عرض مینمایم.
۱ تیم سنندج تا دقیقه ۶۰ بازی هیچ حرفی برای گفتن در مقابل تیم کوردو نداشت و از دقیقه ۶۰ بازی به بعد بازیکن تیم سنندج با پرت کردن آبمعدنی به سوی تماشاگران تیم ما باعث متشنج شدن جو استادیوم شد (شروع کننده درگیری و متشنج شدن جو استادیوم تیم سنندج بود نه تیم کوردو)

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

۲. داور بازی از همان شروع بازی تمامی سوتهایش را به نفع تیم سنندج زد و گل اول تیم سنندج که از روی ضربه کرنر به ثمر رسید بازیکن شماره ۳۰ سنندج قبل از زدن ضربه سر بازیکن شماره ۱۴ مارو هل داد و به زمین زد و داور خطا مهاجم سنندج را نگرفت و گل اول تیم سنندج در شرتیط کاملا خطا به ثمر رسید. در دقیقه ۷۵ بازی مهاجم تیم کوردو با دروازبان تیم سنندج تک به تک شد و دروازبان تیم سنندج مچ پای مهاجم را کاملا زد و داور به جای اعلام پنالتی، تمارض مهاجم را گرفت و با کارت زرد هم بازیکن مارو جریمه کرد.

۳. بازی در دقایق پایانی با درگیری در میان بازیکنان دو تیم موجب به نیمه تمام ماندن بازی شد و در کمال تعجب و باتوجه به نیمه تمام ماندن بازی کمیته انضباطی قبل از رسیدن کاروان تیم آبیدر به سنندج رای خود را صادر کرد و تیم سنندج را قهرمان اعلام کرد و سریع اقدام به محروم کردن چند نفر از بازیکنان و مربیان تیم ما کردند که در نوع خود برای اولین بار در استان همچین رای سریعی صادر شده است.

قهرمانی مبارک تیم سنندج باشد ولی تیم سنندج در فوتبال حریف تیم کوردو نبود فقط به کمک داور و حواشی که در جریان بازی راه انداختند توانست بازی را ببرند.
به امید روزی که بتوانیم حقمان را در زمین بازی بگیریم


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی