رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 اردیبهشت 1400 - 11:56
  • کد خبر : ۱۰۰۹۶
  • چاپ خبر : بهنیا امامی کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی فرنگی ناشنوایان دعوت شد
جهت آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی؛

بهنیا امامی کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی فرنگی ناشنوایان دعوت شد

به گزارش یاریزان؛ سومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان کشور از فردا (13 اردیبهشت ماه) به میزبانی تهران برگزار می شود. با اعلام فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور 28 کشتی گیر در این مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان حضور پیدا خواهند کرد. بهنیا امامی کشتی گیر شایسته و آینده دار کردستانی نیز به این مرحله از اردو دعوت شده است. این مرحله از اردو طی روزهای 13 لغایت 21 اردیبهشت ماه به میزبانی تهران و در سالن تمرینات فدراسیون ناشنوایان برگزار می شود.

بهنیا امامی از سوی فدراسیون ورزش های ناشنوایان به سومین مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ایران فرا خوانده شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بهنیا امامی از سوی فدراسیون ورزش های ناشنوایان به سومین مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ایران فرا خوانده شد.

به گزارش یاریزان؛ سومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان کشور از فردا (۱۳ اردیبهشت ماه) به میزبانی تهران برگزار می شود.

 

------------------------------------

با اعلام فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور ۲۸ کشتی گیر در این مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان حضور پیدا خواهند کرد.

بهنیا امامی کشتی گیر شایسته و آینده دار کردستانی نیز به این مرحله از اردو دعوت شده است.

این مرحله از اردو طی روزهای ۱۳ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران و در سالن تمرینات فدراسیون ناشنوایان برگزار می شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سیدفرید عدنانی و مسعود خسروی نیز در کسوت مربی رده های بزرگسالان و جوانان به نمایندگی از کردستان به این مرحله از اردوی ملی پوشان کشتی فرنگی ناشنوایان کشورمان دعوت شده اند.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی کشتی ناشنوایان جهان ۲۰۲۱ قرار است در دو بخش جوانان و بزرگسالان به میزبانی کشور ترکیه برگزار شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی