رفتن به بالا
  • شنبه - 18 شهریور 1402 - 13:59
  • کد خبر : ۱۶۵۳۹
  • چاپ خبر : بهنیا امامی ورزشکار سقزی بر سکوی قهرمانی کشتی ناشنوایان جهان ایستاد

بهنیا امامی ورزشکار سقزی بر سکوی قهرمانی کشتی ناشنوایان جهان ایستاد

به گزارش یاریزان؛ آزادکاران جوان ناشنوای ایران از صبح امروز، شنبه 18 شهریور ماه در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی 2023 ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان به مصاف حریفان رفتند. در دور اول از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ناشنوایان جهان، بهنیا امامی ورزشکار سقزی در وزن 79 کیلوگرم، کشتی گیر قزاق را با نتیجه 10 بر صفر از پیش روی برداشت و در دور دوم کشتی گیر ترکیه را 10 بر صفر شکست داد و به فينال راه یافت. در مسابقه فینال وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات با امتیاز عالی حریف ترکیه‌ای خود را که سال قبل به مقام قهرمانی رسیده بود با شکست بدرقه کرد و به مقام قهرمانی جهان دست یافت. شایان ذکر است؛ این مدال، دومین طلای مسابقات جهانی کسب شده توسط کشتی گیران سقزی در یک ماه اخیر است. پیش از این مبین عظیمی موفق به کسب مدال طلای جوانان جهان شده بود. علاوه بر بهنیا امامی سه کشتی گیر دیگر نیز از تیم ملی ایران به دیدار فینال راه یافتند که مسابقات آنها نیز تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

بهنیا امامی ورزشکار سقزی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان ناشنوایان جهان در کشور قرقیزستان به مقام قهرمانی رسید و صاحب گردن‌آویز طلا گردید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بهنیا امامی ورزشکار سقزی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان ناشنوایان جهان در کشور قرقیزستان به مقام قهرمانی رسید و صاحب گردن‌آویز طلا گردید.

به گزارش یاریزان؛ آزادکاران جوان ناشنوای ایران از صبح امروز، شنبه ۱۸ شهریور ماه در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی ۲۰۲۳ ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان به مصاف حریفان رفتند.

 

------------------------------------

در دور اول از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ناشنوایان جهان، بهنیا امامی ورزشکار سقزی در وزن ۷۹ کیلوگرم، کشتی گیر قزاق را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش روی برداشت و در دور دوم کشتی گیر ترکیه را ۱۰ بر صفر شکست داد و به فینال راه یافت.

در مسابقه فینال وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات با امتیاز عالی حریف ترکیه‌ای خود را که سال قبل به مقام قهرمانی رسیده بود با شکست بدرقه کرد و به مقام قهرمانی جهان دست یافت.

شایان ذکر است؛ این مدال، دومین طلای مسابقات جهانی کسب شده توسط کشتی گیران سقزی در یک ماه اخیر است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پیش از این مبین عظیمی موفق به کسب مدال طلای جوانان جهان شده بود.

علاوه بر بهنیا امامی سه کشتی گیر دیگر نیز از تیم ملی ایران به دیدار فینال راه یافتند که مسابقات آنها نیز تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی