رفتن به بالا
  • یکشنبه - 29 مرداد 1402 - 12:07
  • کد خبر : ۱۶۴۱۷
  • چاپ خبر : بهروزی راد: خودم را به طلای هانگژو نزدیک می‌بینم / انگیزه بالای پارالمپین قایقرانی

بهروزی راد: خودم را به طلای هانگژو نزدیک می‌بینم / انگیزه بالای پارالمپین قایقرانی

شهلا بهروزی‌راد بانوی ملی‌پوش کرمانشاهی پاراکانو پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: رقبای اصلی‌ام در آسیا همچنان ورزشکاران ازبکستان و ژاپن هستند اما با تمریناتی که داشتم به هدفم که کسب نتیجه بسیار خوب است امیدوارم. به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی‌راد با تبریک سال نو اظهار کرد: سال بسیار مهمی را در قایقرانی آغاز کردیم و امیدوارم سال پر مدالی برای همه قایقرانان باشد. وی با اشاره به تمرینات آماده‌سازی تیم پاراکانو گفت: هدف اصلی‌ام امسال کسب سهمیه پارالمپیک و بازیهای پارآسیایی است و تمرینات را با این هدف دنبال می‌کنیم.

  شهلا بهروزی راد قهرمان پاراکانو کشورمان گفت: تمام تلاشم این است که بهترین نتیجه را در پاراآسیایی هانگژو بگیرم و خودم را به گرفتن مدال طلا در این دوره از مسابقات خیلی نزدیک می‌بینم. به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی راد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا در خصوص شرایط تمرینی تیم پاراکانو اظهار داشت: بعد […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهلا بهروزی راد قهرمان پاراکانو کشورمان گفت: تمام تلاشم این است که بهترین نتیجه را در پاراآسیایی هانگژو بگیرم و خودم را به گرفتن مدال طلا در این دوره از مسابقات خیلی نزدیک می‌بینم.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی راد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا در خصوص شرایط تمرینی تیم پاراکانو اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، اردوها به صورت مستمر در ورزشگاه آزادی زیر نظر پدرو سنا سرمربی تیم و کادرفنی که شامل محسن میلاد و صبا رحمتی می‌شود، برگزار شد. خوشبختانه شرایط رو به رشدی در این مدت داشتیم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری اردو، آمادگی برای کسب سهمیه پارالمپیک در مسابقات قهرمانی جهان است که در آلمان برگزار می‌شود. ما سه روز دیگر به این مسابقات اعزام می‌شویم و بعد از آن هم مسابقات پاراآسیایی را داریم که برای اولین بار قرار است در بخش قایقرانی این رقابت‌ها حضور داشته باشیم. به طور قطع بچه‌ها می‌توانند یک نتیجه قابل توجهی در آنجا کسب کنند زیرا این توانایی را دارند.

بهروزی‌راد در مورد پایین آمدن آب دریاچه آزادی بیان کرد: قبلا آب خیلی پایین بود اما با رایزنی فدراسیون و دبیر فدراسیون قرار بر این شد که شرایط را فراهم کنند و آب به دریاچه اضافه شود تا ما با خیال راحت‌تر پارو بزنیم.

تنها بانوی قایقران پارالمپیکی ایران در مورد انگیزه‌اش برای بازی‌های پاراآسیایی گفت: تمام تلاشم این است که بهترین نتیجه را در پاراآسیایی هانگژو بگیرم. خودم را به گرفتن مدال طلا در این دوره از مسابقات خیلی نزدیک می‌بینم. خدا را شکر شرایط خیلی خوبی فراهم است. علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون تمام شرایط را برای موفقیت ورزشکاران فراهم کرده است. با توجه به این که یک سری کیفی‌سازی در این زمینه صورت گرفته، ورزشکارانی را در اردو نگه داشتند که بتوانند پرچم ایران را به اهتزاز درآورند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بهروزی راد در خصوص اصلی‌ترین رقبای خود در بازی‌های آسیایی نیز اظهار داشت: یک رقیب از ازبکستان و یک رقیب از ژاپن دارم که هر دو فینالیست مسابقات جهانی هستند. رقیب ازبک من قهرمان جهان بوده اما با این وجود، من خودم را خیلی نزدیک او می‌بینم چرا که در مسابقات قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار شد، توانستم در ماده ۵۰۰ متر اول شوم. آن قهرمانی من نوید این را می‌دهد که بتوانم در ۲۰۰ متر هم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پایان گفت: از رئیس فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک کمال قدردانی و تشکر را دارم که از ما حمایت می‌کنند و امیدوارم در نهایت بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرین باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی