رفتن به بالا
  • شنبه - 21 مرداد 1402 - 14:33
  • کد خبر : ۱۶۳۳۶
  • چاپ خبر : بلال اسمعیلی: بازهم سوپرگل می زنم / برای درخشش سرشار از انگیزه هستم

بلال اسمعیلی: بازهم سوپرگل می زنم / برای درخشش سرشار از انگیزه هستم

دبل مقابل ‎کراپ ‎ بازی مقابل تیم خوب کراپ در سالنی که تقریبا پر شده بود کار بسیار سختی بود که خوشبختانه به بهترین نحو ممکن از پس آن برآمدیم. کادر فنی در این دیدار هم مثل بازی قبل به من اعتماد کرده بود و فقط با گلزنی می توانستم پاسخ این اعتماد را بدهم. از اینکه دو بار برای تیمم در این دیدار گلزنی کردم خوشحالم اما این کافی نیست و باید به تلاشم ادامه دهم. ‎ درخشیدن در میان این همه ستاره ‎ در تیم ما ستاره های بزرگی حضور دارند که هر کدام‌شان بخشی از تاریخ فوتسال ایران را تشکیل می دهند. بودن در این جمع هم خوب است و هم سختی های خودش را دارد. خوبی اش این است که هر روز یک کلاس درس داریم و می توانیم چیزهایی را یاد بگیریم که به پیشرفت فوتسالمان بیانجامد و سختی اش هم این است که اگر کم بیاوری شانس بازی نخواهی داشت. تا این جا که خوشبختانه توانسته ام از پس کار بربیایم و از این به بعد هم این مسیر را ادامه خواهم داد. ‎ بلال اسمعیلی بازهم سوپرگل می زند ‎ اسمعیلی که زیباترین گل فصل گذشته را با یک قیچی برگردان به سفیر گفتمان زده بود تاکید کرد بازهم می خواهد گل های زیبا بزند: همیشه این مدل گلزنی را تمرین می کنم و همان طور که گلم به سفیر اولین گل به این شکل نبود، آخرین گلم هم نخواهد بود و می خواهم در این فصل هم بهترین گل به نامم ثبت شود. ‎ امسال هم قهرمانی می خواهیم ‎ فعلا نمی توان در مورد جزئیات صحبت کرد اما اگر بخواهم کلی بگویم بله تیم ما امسال هم مدعی قهرمانی است. باید حداقل 7-8 هفته بگذرد تا بتوانیم تیم های مدعی را از تیم های معمولی و ضعیف تفکیک کنیم. البته برای ما هیچ فرقی نمی کند، تیمی که قهرمانی می خواهد باید به همه رقبا با یک چشم نگاه کند و فقط در پی سه امتیاز باشد.

بلال اسمعیلی ملی پوش ارومیه ای تیم مس سونگون تاکید کرد که برای درخشش میان ستاره های باتجربه تیمش سرشار از انگیزه است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بلال اسمعیلی ملی پوش ارومیه ای تیم مس سونگون تاکید کرد که برای درخشش میان ستاره های باتجربه تیمش سرشار از انگیزه است.

به گزارش یاریزان؛ تیم مس سونگون در حساس ترین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتسال ایران موفق شد میزبان خود کراپ الوند را با نتیجه ۶-۱ در هم بکوبد. بلال اسمعیلی با زدن دو گل ستاره اول تیمش در این دیدار بود.

 

------------------------------------

 

گفتگویی کوتاه اما خواندنی را از بلال اسمعیلی ، ستاره نوظهور فوتسال در زیر خواهیم خواند:

 

دبل مقابل ‎کراپ
‎بازی مقابل تیم خوب کراپ در سالنی که تقریبا پر شده بود کار بسیار سختی بود که خوشبختانه به بهترین نحو ممکن از پس آن برآمدیم. کادر فنی در این دیدار هم مثل بازی قبل به من اعتماد کرده بود و فقط با گلزنی می توانستم پاسخ این اعتماد را بدهم. از اینکه دو بار برای تیمم در این دیدار گلزنی کردم خوشحالم اما این کافی نیست و باید به تلاشم ادامه دهم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

درخشیدن در میان این همه ستاره
‎در تیم ما ستاره های بزرگی حضور دارند که هر کدام‌شان بخشی از تاریخ فوتسال ایران را تشکیل می دهند. بودن در این جمع هم خوب است و هم سختی های خودش را دارد. خوبی اش این است که هر روز یک کلاس درس داریم و می توانیم چیزهایی را یاد بگیریم که به پیشرفت فوتسالمان بیانجامد و سختی اش هم این است که اگر کم بیاوری شانس بازی نخواهی داشت. تا این جا که خوشبختانه توانسته ام از پس کار بربیایم و از این به بعد هم این مسیر را ادامه خواهم داد.

بازهم سوپرگل می زنم
‎اسمعیلی که زیباترین گل فصل گذشته را با یک قیچی برگردان به سفیر گفتمان زده بود تاکید کرد بازهم می خواهد گل های زیبا بزند: همیشه این مدل گلزنی را تمرین می کنم و همان طور که گلم به سفیر اولین گل به این شکل نبود، آخرین گلم هم نخواهد بود و می خواهم در این فصل هم بهترین گل به نامم ثبت شود.

امسال هم قهرمانی می خواهیم
‎فعلا نمی توان در مورد جزئیات صحبت کرد اما اگر بخواهم کلی بگویم بله تیم ما امسال هم مدعی قهرمانی است. باید حداقل ۷-۸ هفته بگذرد تا بتوانیم تیم های مدعی را از تیم های معمولی و ضعیف تفکیک کنیم. البته برای ما هیچ فرقی نمی کند، تیمی که قهرمانی می خواهد باید به همه رقبا با یک چشم نگاه کند و فقط در پی سه امتیاز باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی