رفتن به بالا
  • شنبه - 11 آذر 1402 - 14:53
  • کد خبر : ۱۷۱۹۶
  • چاپ خبر : بعثت کرمانشاه نباید قربانی عدم مدیریت صحیح مسئولان استانی شود

بعثت کرمانشاه نباید قربانی عدم مدیریت صحیح مسئولان استانی شود

چند روزی است فضای فوتبال کرمانشاه بابت احتمال لغو میزبانی بازی‌های بعثت صدرنشین لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه آزادی ملتهب شده و این زنگ خطری است که می طلبد مسئولان مربوطه از جمله دستگاه‌های نظارتی بابت ریشه یابی ورود کرده و از اشاعه و پیشروی این جریان مخرب جلوگیری کنند. به گزارش یاریزان؛ روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه با صدور بیانیه ای از شرایط خطرناک پیش روی این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال ایران خبر داد. متن بیانیه به شرح ذیل است: عدم حمایت مسولین ورزش باعث مشکلاتی برای تیم صدرنشین بعثت کرمانشاه درلیگ دو شده، عناد ورزیدن و قدم گذاشتن به جهت تخریب چهره کرمانشاه از راه هایی که از عرف و اخلاق خارج است، کار نکوهیده ای است که هیچ فعالی در فوتبال آن را تایید نمی کند. برخی افراد می توانند در جهت تخریب تیم های باشگاهی یا اقدامات اداره ورزش گام بردارند اما اینکه قرار باشد به هر وسیله ای به دنبال تخریب و لوث کردن داشته های استان باشند، مورد حمایت نخواهد بود؛ به ویژه اینکه پای منافع و امنیت کرمانشاه در میان باشد. بر اساس نامه دبیر سازمان لیگ فوتبال به رئیس هیات فوتبال کرمانشاه، استادیوم آزادی کرمانشاه به دلیل مشکلات عدیده سخت‌افزاری همچون وضعیت نامناسب رختکن و اتاق داوران و همچنین نداشتن شیشه و حفاظ و نزدیکی به نیمکت داور چهارم شرایط برگزاری مسابقات فوتبالی به‌خصوص بازی‌های بعثت را ندارد. البته در هشدار سازمان لیگ به باشگاه بعثت، در صورتیکه مشکلات استادیوم آزادی تا تاریخ بیست و یکم آذرماه برطرف نشود، این تیم اجازه بازی در این استادیوم را ندارد و باید در استادیومی دیگر یا در استانی دیگر از تیم‌های رقیب میزبانی کند. پس از این هشدار، مدیرعامل باشگاه بعثت با مسؤلین اداره ورزش و هیات فوتبال مکاتبات و رایزنی‌هایی برای برطرف نمودن مشکلات استادیوم آزادی انجام داده که متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. نکته تاسف بار اینجاست در صورتیکه نواقص استادیوم آزادی تا چند روز آینده برطرف نشود، بازی‌های تیم بعثت به شهردیگری منتقل خواهد شد. حال این سوال پیش می‌آید که در صورت رخ دادن این اتفاق، مدیران اداره ورزش و فوتبال کرمانشاه چه پاسخی به مردم، هوادران، رسانه‌ها و البته افکار عمومی خواهند داشت؟ آیا آن‌ها اجازه خواهند داد که تنها تیم فوتبالی استان که به نوعی سرمایه و برند فوتبال و ورزش کرمانشاه در سطح کشور محسوب می‌شود، به استانی دیگر کوچ کند؟ آنهم در حالیکه بعثت در فصل جاری به عنوان تیم صدرنشین لیگ دسته دوم، از شانس زیادی برای صعود به لیگ دسته اول برخوردار است. با توجه به شرایط به وجود آمده، از استاندار، فرماندار و نمایندگان محترم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود که مستقیم به این داستان ورود کرده و مانع از انتقال و یا حتی فروپاشی تیم بعثت به‌عنوان تنها دلگرمی مردم استان، شوند.

چند روزی است فضای فوتبال کرمانشاه بابت احتمال لغو میزبانی بازی‌های بعثت صدرنشین لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه آزادی ملتهب شده و این زنگ خطری است که می طلبد مسئولان مربوطه از جمله دستگاه‌های نظارتی بابت ریشه یابی ورود کرده و از اشاعه و پیشروی این جریان مخرب جلوگیری کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

چند روزی است فضای فوتبال کرمانشاه بابت احتمال لغو میزبانی بازی‌های بعثت صدرنشین لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه آزادی ملتهب شده و این زنگ خطری است که می طلبد مسئولان مربوطه از جمله دستگاه‌های نظارتی بابت ریشه یابی ورود کرده و از اشاعه و پیشروی این جریان مخرب جلوگیری کنند.

به گزارش یاریزان؛ روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه با صدور بیانیه ای از شرایط خطرناک پیش روی این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال ایران خبر داد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

------------------------------------

عدم حمایت مسولین ورزش باعث مشکلاتی برای تیم صدرنشین بعثت کرمانشاه درلیگ دو شده، عناد ورزیدن و قدم گذاشتن به جهت تخریب چهره کرمانشاه از راه هایی که از عرف و اخلاق خارج است، کار نکوهیده ای است که هیچ فعالی در فوتبال آن را تایید نمی کند. برخی افراد می توانند در جهت تخریب تیم های باشگاهی یا اقدامات اداره ورزش گام بردارند اما اینکه قرار باشد به هر وسیله ای به دنبال تخریب و لوث کردن داشته های استان باشند، مورد حمایت نخواهد بود؛ به ویژه اینکه پای منافع و امنیت کرمانشاه در میان باشد.

بر اساس نامه دبیر سازمان لیگ فوتبال به رئیس هیات فوتبال کرمانشاه، استادیوم آزادی کرمانشاه به دلیل مشکلات عدیده سخت‌افزاری همچون وضعیت نامناسب رختکن و اتاق داوران و همچنین نداشتن شیشه و حفاظ و نزدیکی به نیمکت داور چهارم شرایط برگزاری مسابقات فوتبالی به‌خصوص بازی‌های بعثت را ندارد.

البته در هشدار سازمان لیگ به باشگاه بعثت، در صورتیکه مشکلات استادیوم آزادی تا تاریخ بیست و یکم آذرماه برطرف نشود، این تیم اجازه بازی در این استادیوم را ندارد و باید در استادیومی دیگر یا در استانی دیگر از تیم‌های رقیب میزبانی کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پس از این هشدار، مدیرعامل باشگاه بعثت با مسؤلین اداره ورزش و هیات فوتبال مکاتبات و رایزنی‌هایی برای برطرف نمودن مشکلات استادیوم آزادی انجام داده که متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

نکته تاسف بار اینجاست در صورتیکه نواقص استادیوم آزادی تا چند روز آینده برطرف نشود، بازی‌های تیم بعثت به شهردیگری منتقل خواهد شد.

حال این سوال پیش می‌آید که در صورت رخ دادن این اتفاق، مدیران اداره ورزش و فوتبال کرمانشاه چه پاسخی به مردم، هوادران، رسانه‌ها و البته افکار عمومی خواهند داشت؟ آیا آن‌ها اجازه خواهند داد که تنها تیم فوتبالی استان که به نوعی سرمایه و برند فوتبال و ورزش کرمانشاه در سطح کشور محسوب می‌شود، به استانی دیگر کوچ کند؟ آنهم در حالیکه بعثت در فصل جاری به عنوان تیم صدرنشین لیگ دسته دوم، از شانس زیادی برای صعود به لیگ دسته اول برخوردار است.

با توجه به شرایط به وجود آمده، از استاندار، فرماندار و نمایندگان محترم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود که مستقیم به این داستان ورود کرده و مانع از انتقال و یا حتی فروپاشی تیم بعثت به‌عنوان تنها دلگرمی مردم استان، شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی