رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 30 تیر 1400 - 20:35
  • کد خبر : ۱۱۱۴۰
  • چاپ خبر : بعثت کرمانشاه شکست خورد اما هنوز در جمع مدعیان صعود قرار دارد
در هفته چهاردهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران؛

بعثت کرمانشاه شکست خورد اما هنوز در جمع مدعیان صعود قرار دارد

تیم کانیاو اشنویه در هفته ششم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران مقابل موفق به شکست تیم بعثت کرمانشاه شد. به گزارش یاریزان؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد. از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه ۳۵ اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه ۷۲ بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه ۸۰ دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد. این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در پایان این دیدار نماینده اشنویه با نتیجه دو بر یک سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد و تا پس از انجام پنج دیدار با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات جای بگیرد.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته چهاردهم لیگ دسته سوم ایران مقابل نفت ایرانیان با قبول شکست به خانه بازگشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته چهاردهم لیگ دسته سوم ایران مقابل تیم نفت ایرانیان با قبول شکست به خانه بازگشت.

به گزارش یاریزان؛ پرونده هفته چهاردهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران با برگزاری پنج دیدار در گروه دوم این رقابت ها بسته شد.

 

------------------------------------

روز دوشنبه ۲۸ تیرماه دیدار تیم های کانیاو اشنویه و آرتام تبریز با نتیجه تساوی بدون گل در دیداری پر حاشیه رقم خورد و تقابل بین تیم های کیان اراک و شهرداری فومن نیز با برتری حداقلی اراکی ها پایان یافت.

در دیدار های روز دوم این هفته که سه شنبه ۲۹ تیرماه برگزار شد، تیم بعثت کرمانشاه با نتیجه یک بر صفر برابر نفت ایرانیان شکست را پذیرا شد. دارایی تهران با دو گل پاس گیلان را از پیش روی برداشت و تیم شهید اورکی اسلامشهر نیز با پیروزی برابر مقاومت آستارا، نام خود را بعنوان مدعی صعود مطرح کرد.

همچنین با با اعلام کمیته انضباطی، رای دیدار تیم های شهید اورکی اسلامشهر و دارایی تهران از هفته دهم این مسابقات که نیمه تمام مانده بود با حکم کمیته انضباطی ۳ بر ۰ به سود شهید اورکی اسلامشهر اعلام شد و این تیم با ۲۴ امتیاز صدرنشین گروه دوم شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم های آرتام تبریز، نفت ایرانیان و شهرداری فومن بترتیب با کسب ۲۳، ۲۲ و ۲۱ امتیاز در رتبه های بعدی جدول قرار دارند.

تیم بعثت کرمانشاه که در فصل گذشته با سقوط از لیگ دسته دوم، در این رقابت ها حاضر شده بود در پایان هفته چهاردهم با کسب ۲۰ اکتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و با توجه به اختلاف چهار امتیازی با صدر جدول هنوز هم یکی از تیمهای مدعی صعود به حساب می آید.

همچنین تیم های کیان اراک، مقاومت آستارا، کاویان اشنویه، دارایی تهران و پاس گیلان بترتیب ۱۸، ۱۷، ۱۶، ۱۶ و ۱۳ امتیاز در پایان دیدار های این هفته در رده های ششم تا دهم جدول قرار خواهند گرفتند.

 

برنامه هفته پانزدهم مسابقات مرحله نهایی رقابتهای لیگ دسته سوم باشگاه های کشور در گروه دوم به شرح زیر است:

شنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۰

آرتام تبریز – شهرداری فومن – ساعت ۱۹:۰۰ – ورزشگاه شهرداری تبریز
دارایی تهران – نفت ایرانیان – ساعت ۱۹:۰۰ ورزشگاه غدیر تهران

 

یکشنبه ۳ مردادماه ۱۴۰۰

بعثت کرمانشاه – کانیاو اشنویه ساعت ۱۹:۰۰ – استادیوم آزادی کرمانشاه
کیان اراک – مقاومت آستارا – ساعت ۱۹:۰۰ – ورزشگاه امام خمینی اراک
پاس گیلان – شهید اورکی اسلامشهر – ساعت ۱۹:۳۰ – ورزشگاه سردارجنگل رشت

 

نحوه سقوط و صعود تیم ها در مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران به شرح ذیل است:

بند یک؛ در پایان مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم تیم های اول هر گروه (مجموعا ۳ تیم) به صورت مستقیم مستقیم به رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور فصل آینده صعود خواهند کرد.

بند دو؛در پایان مسابقات مرحله دوم لیگ سه؛ تیم های دوم هر گروه (مجموعا ۳ تیم) به همراه بهترین تیم سوم گروه ها به مسابقات پلی آف صعود خواهند کرد. که در پایان مسابقات پلی آف یک تیم به لیگ دسته دوم صعود خواهد کرد.

بند سه؛ تیم های چهارم ، پنجم و ششم هر گروه (مجموعا ۹ تیم ) به همراه ۲ تیم سومی که جواز حضور در مرحله پلی آف را دریافت نکردند و همچنین ۳ تیمی که در پایان مسابقات مرحله پلی آف لیگ دسته سوم (ذکره شده در بند دو) جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فصل آتی را کسب نکرده اند، در مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سوم در فصل آتی حضور خواهند داشت.

بند چهار؛ دو تیم برتر از بین تیم های رتبه هفتم جدول های رده بندی نهایی در مرحله دوم (۲ تیم از ۳ تیم) نیز جواز حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم در فصل آتی را کسب خواهند کرد. و تیم هفتم باقی مانده (ضعیف ترین تیم هفتم جدول رده بندی مسابقات) به مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم در فصل آینده سقوط می کند.

بند پنج؛ تیم های رده هشتم لغایت رده دهم جدول رده بندی نهایی (مجموعا ۹ تیم) به مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم در فصل آتی (۱۴۰۰-۱۴۰۱) سقوط می کنند.

 

برنامه سه هفته پایانی لیگ دسته سوم فوتبال ایران اعلام شد

 

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی