رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 26 مرداد 1401 - 22:26
  • کد خبر : ۱۳۱۸۷
  • چاپ خبر : بسکتبالیست ایلامی به همراه تیم سه نفره ایران به مدال برنز رسید
بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛

بسکتبالیست ایلامی به همراه تیم سه نفره ایران به مدال برنز رسید

تیم بسکتبال سه نفره ایران با پیروزی برابر سورینام و با درخشش بسکتبالیست ایلامی به مدال برنز بازی های همبستگی کشورهای مسلمان در ترکیه رسید. به گزارش یاریزان؛ تیم بسکتبال 3 نفره مردان ایران با نتیجه21 بر 11 موفق شد تیم قدرتمند سورینام را شکست دهد و به مدال برنز پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی برسد. سینا واحدی، احسان دلیر، متین آقاجانپور و امیرحسین رضایی فر (ایلام)، اعضای تیم ملی ایران در این بازی ها را تشکیل می دادند. نتایج کامل تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در مسابقات بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به شرح ذیل است: تيم ملی بسكتبال ٣*٣ آقایان ايران در اولين مسابقه از رقابت‌های كشورهای اسلامی برابر موریتانی قرار گرفت و با نتيجه ٢١-۱۳ به پيروزی رسيد. همچنین در دومین دیدار خود به مصاف مالدیو رفت و با برتری ۲۱ بر ۴ این تیم را شکست داد. بلندقامتان ایران در سومين مسابقه اوگاندا را با نتيجه ٢١-١٢ از پيش برداشت. تیم ملی بسکتبال ۳×۳  آقایان ایران پس از کسب چهار پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی مقابل تیم‌های مالدیو، گویان اوگاندا و موریتانی به عنوان تیم صدرنشین گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. گروه‌بندی مسابقات بسکتبال سه‌نفره در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه ۲۰۲۱ به شرح زیر است: مردان گروه A: قطر، سنگال، اردن، فلسطین، لیبی گروه B: ایران، مالدیو، گویان، اوگاندا، موریتانی گروه C: ترکیه، مراکش، آذربایجان، مالی، گابن گروه D: ترکمنستان، قرقیزستان، عراق، سورینام، سودان زنان گروه A:قطر، اوگاندا، عربستان سعودی، گامبیا گروه B: ازبکستان، قرقیزستان، سورینام، امارات متحده عربی گروه C:ترکیه، ایران، اردن، سنگال گروه D: ترکمنستان، اندونزی، مالی، آذربایجان

تیم بسکتبال سه نفره ایران با پیروزی برابر سورینام و با درخشش بسکتبالیست ایلامی به مدال برنز بازی های همبستگی کشورهای مسلمان در ترکیه رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم بسکتبال سه نفره ایران با پیروزی برابر سورینام و با درخشش بسکتبالیست ایلامی به مدال برنز بازی های همبستگی کشورهای مسلمان در ترکیه رسید.

به گزارش یاریزان؛ تیم بسکتبال ۳ نفره مردان ایران با نتیجه۲۱ بر ۱۱ موفق شد تیم قدرتمند سورینام را شکست دهد و به مدال برنز پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی برسد.

 

------------------------------------

سینا واحدی، احسان دلیر، متین آقاجانپور و امیرحسین رضایی فر (ایلام)، اعضای تیم ملی ایران در این بازی ها را تشکیل می دادند.

امیرحسین رضایی فر بسکتبالیست ایلامی که پیراهن شماره ۱۳ را برتن دارد با درخشش در این رقابت ها در کسب این مدال ارزشمند نقش بسزایی داشت.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نتایج کامل تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در مسابقات بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به شرح ذیل است:

تیم ملی بسکتبال ٣*٣ آقایان ایران در اولین مسابقه از رقابت‌های کشورهای اسلامی برابر موریتانی قرار گرفت و با نتیجه ٢١-۱۳ به پیروزی رسید. همچنین در دومین دیدار خود به مصاف مالدیو رفت و با برتری ۲۱ بر ۴ این تیم را شکست داد. بلندقامتان ایران در سومین مسابقه اوگاندا را با نتیجه ٢١-١٢ از پیش برداشت.

تیم ملی بسکتبال ۳×۳  آقایان ایران پس از کسب چهار پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی مقابل تیم‌های مالدیو، گویان اوگاندا و موریتانی به عنوان تیم صدرنشین گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

 

گروه‌بندی مسابقات بسکتبال سه‌نفره در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه ۲۰۲۱ به شرح زیر است:

 

مردان
گروه A: قطر، سنگال، اردن، فلسطین، لیبی
گروه B: ایران، مالدیو، گویان، اوگاندا، موریتانی
گروه C: ترکیه، مراکش، آذربایجان، مالی، گابن
گروه D: ترکمنستان، قرقیزستان، عراق، سورینام، سودان

 

زنان
گروه A:قطر، اوگاندا، عربستان سعودی، گامبیا
گروه B: ازبکستان، قرقیزستان، سورینام، امارات متحده عربی
گروه C:ترکیه، ایران، اردن، سنگال
گروه D: ترکمنستان، اندونزی، مالی، آذربایجان


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی