رفتن به بالا
  • شنبه - 29 تیر 1398 - 16:40
  • کد خبر : ۵۲۷۷
  • چاپ خبر : برگزاری اردوی تیم ملی روئینگ بانوان با حضور ورزشکاران کردستانی و کرمانشاهی در بجنورد

برگزاری اردوی تیم ملی روئینگ بانوان با حضور ورزشکاران کردستانی و کرمانشاهی در بجنورد

مرحله دوم اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان بزرگسالان ایران با حضور 18 پاروزن در دریاچه آزادی برگزار می شود.

ششمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی روئینگ بانوان ایران با حضور ورزشکاران کردستانی و کرمانشاهی در سد شیرین دره بجنورد برگزار می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ششمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی روئینگ بانوان ایران با حضور ورزشکاران کردستانی و کرمانشاهی در سد شیرین دره بجنورد برگزار می شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ با توجه به ضرورت تمرین ملی پوشان روئینگ ایران در مسافت ۲ کیلومتر و توجه فدراسیون به استان ها برای توسعه هرچه بیشتر قایقرانی در سطح کشور، مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم روئینگ بانوان در سد شیرین دره بجنورد برگزار می شود و ملی پوشان از فردا در این شهر تمریناتشان را آغاز می کنند.

این ششمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی روئینگ بانوان برای حضوری موفق در رقابت های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ و قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ است که ۱۴ قایقران در آن حضور خواهند داشت.

سولماز عباسی مربی تیم ملی روئینگ بانوان پس از برگزاری دو مرحله تست ۱۴ ورزشکار را برای ششمین مرحله اردو تمرینی دعوت کرده است. فرحناز عشقی از آذربایجان شرقی، الیکا افشاری، شکیبا وفوقی و نگار نگهدار از تهران، فرشته رومی و زینب نوروزی از زنجان، اسرا جوانمردی از کردستان، هانیه بیداد و نازنین رحمانی از کرمانشاه، هانیه خورسند و نازنین ملایی از گیلان و مریم امیدی پارسا، کیمیا زارعی و مریم کرمی از همدان نفرات دعوت شده به اردو هستند که از ۳۰ تیر تا ۲۷ مرداد در اردو حضور خواهند داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سولماز عباسی مربی تیم ملی، آنا بلوریان کمک مربی، هما خاتمی دستیار مربی و سرپرست تیم و شیما پاک منش سرپرست این اردو هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی