رفتن به بالا
  • دوشنبه - 25 مهر 1401 - 19:19
  • کد خبر : ۱۳۷۷۰
  • چاپ خبر : برنده توپ طلا ۲۰۲۲ امشب مشخص می‌شود / آیا بنزما و لواندوفسکی بخت بیشتری دارند؟

برنده توپ طلا ۲۰۲۲ امشب مشخص می‌شود / آیا بنزما و لواندوفسکی بخت بیشتری دارند؟

شیوع ویروس کرونا که منجر به لغو رقابت‌های مهم جهان فوتبال شد، روی رقابت برای کسب توپ طلا نیز تاثیر خواهد گذاشت. معرفی پنج بازیکن با بیشترین شانس...

اعلام برنده توپ طلا هرساله میان هواداران فوتبال در سراسر جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و امشب چشم فوتبال دوستان به پاریس دوخته خواهد شد تا نام ستاره مورد علاقه خود را ببینند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اعلام برنده توپ طلا هرساله میان هواداران فوتبال در سراسر جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و امشب چشم فوتبال دوستان به پاریس دوخته خواهد شد تا نام ستاره مورد علاقه خود را ببینند.

به گزارش یاریزان؛ امشب مراسم Ballon D’or ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد و برنده جایزه توپ طلا را از فرانس فوتبال دریافت خواهد کرد.

 

------------------------------------

کریم بنزما از رئال مادرید، روبرت لواندوفسکی از بارسلونا، اریگ هالند از منچستر سیتی، کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن و سادیو مانه از بایرن مونیخ بعنوان اصلی ترین بخت های دریافت این جایزه بحساب می آیند. این در حالی است که هواداران فوتبال در یک دهه گذشته همواره آماده شنیدن نام کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی بعنوان برنده توپ طلا بودند.

اعلام برنده توپ طلا هرساله میان هواداران فوتبال در سراسر جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و امشب چشم فوتبال دوستان به پاریس دوخته خواهد شد تا نام ستاره مورد علاقه خود را ببینند. به گزارش یاریزان؛ امشب مراسم Ballon D'or ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد و برنده جایزه توپ طلا را از فرانس فوتبال دریافت خواهد کرد. کریم بنزما از رئال مادرید، روبرت لواندوفسکی از بارسلونا، اریگ هالند از منچستر سیتی، کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن و سادیو مانه از بایرن مونیخ بعنوان اصلی ترین بخت های دریافت این جایزه بحساب می آیند. این در حالی است که هواداران فوتبال در یک دهه گذشته همواره آماده شنیدن نام کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی بعنوان برنده توپ طلا بودند. روبرت لواندوفسکی که سالها چشم به چنین روزی دوخته بود و در دوران آمادگی خود نیز به سر می برد ممکن است بعنوان بنده توپ طلا اعلام شود. اما از مدت‌ها پیش این گمانه‌زنی وجود داشت که در این دوره کسی به‌جز کریم بن‌زما شایسته فتح این جایزه نیست و او در 34 سالگی می‌تواند اولین و احتمالا آخرین توپ طلای دوران فوتبالش را تصاحب کند. کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید که همراه با این تیم قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد شانس اول بردن جایزه توپ طلا است. هرچند با بالا رفتن سنش انتظار می‌رفت که دچار افت شود اما او ظاهرا هرچه پیرتر می‌شود نمایش بهتری در زمین ارائه می‌کند و اوج درخشش او فصل قبل بود که نقشی اساسی و تعیین‌کننده در قهرمانی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان داشت. باشگاه بارسلونا رکورددار بازیکن دارنده توپ طلا است و رئال مادرید در رتبه دوم این جدول ایستاده است. با اعلام RMC، نشریه فرانس‌فوتبال که هر ساله جایزه توپ طلا را اهدا می‌کند در مراسم اهدای این جایزه در سال جاری، جایزه جدیدی به نام سوکراتس را به بازیکنی که بیشترین اقدامات بشردوستانه را انجام داده است اهدا خواهد کرد. این جایزه برای بزرگداشت این بازیکن، پزشک، نوازنده و آزادی‌خواه برزیلی اهدا می‌شود. سوکراتس بازیکن و کاپیتان تیم طلایی برزیل در دهه ۱۹۸۰ میلادی بود که بسیاری از کارشناسان، آن را یکی از بهترین تیم‌های تاریخ می‌دانند. این بازیکن که با سربند و ریش خود در زمین فوتبال به شهرت رسید، در بیرون از زمین هم یک فعال سیاسی دموکراسی‌خواه بود و سال‌ها با دیکتاتوری نظامی در برزیل مبارزه کرد. سوکراتس پزشک بود و پس از پایان دوران فوتبال خود، علاوه بر فعالیت‌های مدنی و سیاسی، به کار پزشکی هم ادامه داد و در نهایت در سال ۲۰۱۱ از دنیا رفت.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

روبرت لواندوفسکی که سالها چشم به چنین روزی دوخته بود و در دوران آمادگی خود نیز به سر می برد ممکن است بعنوان بنده توپ طلا اعلام شود.

اما از مدت‌ها پیش این گمانه‌زنی وجود داشت که در این دوره کسی به‌جز کریم بن‌زما شایسته فتح این جایزه نیست و او در ۳۴ سالگی می‌تواند اولین و احتمالا آخرین توپ طلای دوران فوتبالش را تصاحب کند.

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید که همراه با این تیم قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد شانس اول بردن جایزه توپ طلا است. هرچند با بالا رفتن سنش انتظار می‌رفت که دچار افت شود اما او ظاهرا هرچه پیرتر می‌شود نمایش بهتری در زمین ارائه می‌کند و اوج درخشش او فصل قبل بود که نقشی اساسی و تعیین‌کننده در قهرمانی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان داشت.

باشگاه بارسلونا رکورددار بازیکن دارنده توپ طلا است و رئال مادرید در رتبه دوم این جدول ایستاده است.

روبرت لواندوفسکی که سالها چشم به چنین روزی دوخته بود و در دوران آمادگی خود نیز به سر می برد ممکن است بعنوان بنده توپ طلا اعلام شود. اما از مدت‌ها پیش این گمانه‌زنی وجود داشت که در این دوره کسی به‌جز کریم بن‌زما شایسته فتح این جایزه نیست و او در 34 سالگی می‌تواند اولین و احتمالا آخرین توپ طلای دوران فوتبالش را تصاحب کند. کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید که همراه با این تیم قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد شانس اول بردن جایزه توپ طلا است. هرچند با بالا رفتن سنش انتظار می‌رفت که دچار افت شود اما او ظاهرا هرچه پیرتر می‌شود نمایش بهتری در زمین ارائه می‌کند و اوج درخشش او فصل قبل بود که نقشی اساسی و تعیین‌کننده در قهرمانی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان داشت. باشگاه بارسلونا رکورددار بازیکن دارنده توپ طلا است و رئال مادرید در رتبه دوم این جدول ایستاده است. با اعلام RMC، نشریه فرانس‌فوتبال که هر ساله جایزه توپ طلا را اهدا می‌کند در مراسم اهدای این جایزه در سال جاری، جایزه جدیدی به نام سوکراتس را به بازیکنی که بیشترین اقدامات بشردوستانه را انجام داده است اهدا خواهد کرد. این جایزه برای بزرگداشت این بازیکن، پزشک، نوازنده و آزادی‌خواه برزیلی اهدا می‌شود. سوکراتس بازیکن و کاپیتان تیم طلایی برزیل در دهه ۱۹۸۰ میلادی بود که بسیاری از کارشناسان، آن را یکی از بهترین تیم‌های تاریخ می‌دانند. این بازیکن که با سربند و ریش خود در زمین فوتبال به شهرت رسید، در بیرون از زمین هم یک فعال سیاسی دموکراسی‌خواه بود و سال‌ها با دیکتاتوری نظامی در برزیل مبارزه کرد. سوکراتس پزشک بود و پس از پایان دوران فوتبال خود، علاوه بر فعالیت‌های مدنی و سیاسی، به کار پزشکی هم ادامه داد و در نهایت در سال ۲۰۱۱ از دنیا رفت.

 

با اعلام RMC، نشریه فرانس‌فوتبال که هر ساله جایزه توپ طلا را اهدا می‌کند در مراسم اهدای این جایزه در سال جاری، جایزه جدیدی به نام سوکراتس را به بازیکنی که بیشترین اقدامات بشردوستانه را انجام داده است اهدا خواهد کرد. این جایزه برای بزرگداشت این بازیکن، پزشک، نوازنده و آزادی‌خواه برزیلی اهدا می‌شود.

سوکراتس بازیکن و کاپیتان تیم طلایی برزیل در دهه ۱۹۸۰ میلادی بود که بسیاری از کارشناسان، آن را یکی از بهترین تیم‌های تاریخ می‌دانند. این بازیکن که با سربند و ریش خود در زمین فوتبال به شهرت رسید، در بیرون از زمین هم یک فعال سیاسی دموکراسی‌خواه بود و سال‌ها با دیکتاتوری نظامی در برزیل مبارزه کرد.

با اعلام RMC، نشریه فرانس‌فوتبال که هر ساله جایزه توپ طلا را اهدا می‌کند در مراسم اهدای این جایزه در سال جاری، جایزه جدیدی به نام سوکراتس را به بازیکنی که بیشترین اقدامات بشردوستانه را انجام داده است اهدا خواهد کرد. این جایزه برای بزرگداشت این بازیکن، پزشک، نوازنده و آزادی‌خواه برزیلی اهدا می‌شود. سوکراتس بازیکن و کاپیتان تیم طلایی برزیل در دهه ۱۹۸۰ میلادی بود که بسیاری از کارشناسان، آن را یکی از بهترین تیم‌های تاریخ می‌دانند. این بازیکن که با سربند و ریش خود در زمین فوتبال به شهرت رسید، در بیرون از زمین هم یک فعال سیاسی دموکراسی‌خواه بود و سال‌ها با دیکتاتوری نظامی در برزیل مبارزه کرد. سوکراتس پزشک بود و پس از پایان دوران فوتبال خود، علاوه بر فعالیت‌های مدنی و سیاسی، به کار پزشکی هم ادامه داد و در نهایت در سال ۲۰۱۱ از دنیا رفت.

سوکراتس پزشک بود و پس از پایان دوران فوتبال خود، علاوه بر فعالیت‌های مدنی و سیاسی، به کار پزشکی هم ادامه داد و در نهایت در سال ۲۰۱۱ از دنیا رفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی