رفتن به بالا
  • دوشنبه - 16 مرداد 1402 - 12:36
  • کد خبر : ۱۶۲۵۳
  • چاپ خبر : برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه

برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه

لیگ برتر نوجوانان ایران در سال 1401 ایران با قهرمانی تیم پیکان تهران به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های برتر پسران کشور که از روز یکشنبه 20 آذرماه با حضور 14 تیم به میزبانی هورسان رامسر در شهر محمودآباد استان مازندران آغاز شده بود، امروز (سه‌شنبه 29 آذر) به پایان رسید. در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم‌های شهرداری گنبد و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی‌ها سه بر صفر حریف خود را شکست دادند و به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران دست یافتند. نماینده گنبد با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 14 و 25 بر 20 نتیجه مسابقه نهایی را واگذار کرد تا به مقام نایب قهرمانی اکتفا کند. مجتبی بیداریان و سید محمدمهدی موسوی داوران اول و دوم این دیدار بودند. حمید حق‌بین به عنوان سرپرست مسابقات و خلیل یگانه‌مجد به عنوان ناظر فنی نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند. تیم‌های سایپا تهران و پاس گرگان نیز بدون برگزار کردن دیدار رده‌بندی، عنوان سوم مشترک مسابقات را به دست آوردند. مرحله مقدماتی لیگ برتر نوجوانان از 20 تا 26 آذر با حضور 14 تیم در دو گروه زیر پیگیری شد. گروه اول: لبنیات هراز آمل، سایپا تهران، هورسان رامسر، مس رفسنجان، گیتی پسند اصفهان، فولاد سیرجان ایرانیان و راه‌یاب ملل مریوان گروه دوم: شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک خراسان، پاس گرگان، ایفاسرام اردکان و شهرداری گنبد رتبه‌بندی چهار تیم برتر لیگ برتر نوجوانان ایران سال 1401 بدین قرار است: پیکان تهران : قهرمان شهرداری گنبد : نایب قهرمان سایپا تهران و پاس گرگان : سوم مشترک

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و پس از برگزاری ۴۵ دیدار، تیم‌های برتر جام ۲۲ معرفی خواهند شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با اعلام برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه، پس از برگزاری ۴۵ دیدار، تیم های برتر جام ۲۲ معرفی خواهند شد.

به گزارش یاریزان؛ بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

۱۸ تیم حاضر در این رقابت‌ها در ۶ گروه مقدماتی به مصاف یکدیگر می‌روند تا در پایان این مرحله، تیم های اول و دوم هر گروه (جمعا ۱۲ تیم) به مرحله پلی‌آف برای کسب رتبه‌های اول تا دوازدهم صعود ‌کنند که حریفان تیم های سرگروه به قید قرعه مشخص می‌شوند. تیم های سوم هر گروه نیز در ادامه مسابقات برای جایگاه سیزدهم تا هجدهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

گروه‌بندی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ به قرار زیر است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گروه A: ایران، هنگ کنگ و عراق

گروه B: ژاپن، ازبکستان و تایلند

گروه C: چین، قزاقستان و اندونزی

گروه D: چین‌تایپه، بحرین و مغولستان

گروه E: قطر، هند و افغانستان

گروه F: پاکستان، کره‌جنوبی و بنگلادش

 

برنامه کامل مرحله گروهی این رقابت‌ها به وقت تهران به شرح زیر است:

 

شنبه ۲۸ مرداد

سالن غدیر

ساعت ۱۳:۱۵؛ ژاپن – تایلند

ساعت ۱۶:۱۵؛ قطر – هند

ساعت ۱۹:۱۵؛ بنگلادش – کره‌جنوبی

سالن شهیدان آهن‌دوست

ساعت ۱۳:۱۵؛ اندونزی – چین

ساعت ۱۶:۱۵؛ هنگ‌کنگ – عراق

ساعت ۱۹:۱۵؛ چین‌تایپه – مغولستان

 

یکشنبه ۲۹ مرداد

سالن غدیر

ساعت ۱۳:۱۵؛ ازبکستان – ژاپن

ساعت ۱۶:۱۵؛ افغانستان – قطر

ساعت ۱۹:۱۵؛ ایران – هنگ‌کنگ

سالن شهیدان آهن‌دوست

ساعت ۱۳:۱۵؛ قزاقستان – اندونزی

ساعت ۱۶:۱۵؛ پاکستان – بنگلادش

ساعت ۱۹:۱۵؛ بحرین – چین‌تایپه

 

دوشنبه ۳۰ مرداد

سالن غدیر

ساعت ۱۳:۱۵؛ تایلند – ازبکستان

ساعت ۱۶:۱۵؛ کره‌جنوبی – پاکستان

ساعت ۱۹:۱۵؛ عراق – ایران

سالن شهیدان آهن‌دوست

ساعت ۱۳:۱۵؛ چین – قزاقستان

ساعت ۱۶:۱۵؛ هند – افغانستان

ساعت ۱۹:۱۵؛ مغولستان – بحرین

 

تیم های شرکت کننده در بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه استراحت دارند و دیدارهای مرحله حذفی از روز چهارشنبه یکم شهریور با برگزاری هشت مسابقه آغاز می‌شود.

تیم های ایران و ژاپن که عنوان قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات را دارند در صورت پیروزی در روز نخست مرحله پلی‌آف مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند.

دیگر مراحل این رقابت‌ها نیز روزهای دوم تا چهارم شهریور با ۱۹ مسابقه پیگیری خواهد شد تا در نهایت از تیم های برتر مسابقات رونمایی شود.

تیم ملی والیبال ایران از روز شنبه ۱۴ مرداد برای حضور شایسته در این رقابت‌ها اردوی آماده‌سازی خود را با ۱۷ بازیکن در ارومیه آغاز کرده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی