رفتن به بالا
  • جمعه - 20 آبان 1401 - 21:40
  • کد خبر : ۱۴۱۵۶
  • چاپ خبر : برنامه لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ اعلام شد/ تیم والیبال ایران در ژاپن، هلند و آمریکا به میدان می‌روند

برنامه لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ اعلام شد/ تیم والیبال ایران در ژاپن، هلند و آمریکا به میدان می‌روند

فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها 2023 در گروه مردان را اعلام کرد و تیم ملی ایران در کشورهای ژاپن، هلند و آمریکا به میدان می‌رود. به گزارش یاریزان؛ مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها 2023 با حضور 16 تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد. بر اساس برنامه اعلامی فدراسیون جهانی والیبال، هفته نخست لیگ ملت‌ها 2023 به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از 6 تا 11 ژوئن برابر 16 تا 21 خرداد 1402 برگزار می‌شود. هفته دوم به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 20 تا 25 ژوئن (30 خرداد تا 4 تیرماه) برگزار خواهد شد. همچنین هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 از 4 تا 9 جولای برابر 13 تا 18 تیرماه سال آینده در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین برگزار می‌شود. گروه‌بندی هر هفته لیگ ملت‌ها و شهرهای میزبان به قرار زیر است: هفته اول 16 تا 21 خرداد اوتاوا – کانادا: کانادا، کوبا، آمریکا، آلمان، آرژانتین، هلند، ایتالیا و برزیل ناگویای – ژاپن: ژاپن، اسلوونی، فرانسه، لهستان، صربستان، چین، بلغارستان و ایران هفته دوم 30 خرداد تا چهارم تیر روتردام – هلند: هلند، آمریکا، لهستان، ایران، ایتالیا، آلمان، صربستان و چین اورلئان – فرانسه: فرانسه، کوبا، برزیل، ژاپن، اسلوونی، بلغارستان، آرژانتین و کانادا هفته سوم 13 تا 18 تیرماه آناهایم – آمریکا: آمریکا، ایران، آرژانتین، بلغارستان، فرانسه، آلمان، صربستان و کوبا پاسای – فیلیپین: ژاپن، لهستان، چین، ایتالیا، اسلوونی، هلند، برزیل و کانادا گفتنی‌ است هر تیم در هر هفته لیگ ملت‌ها در پنج مسابقه و در مجموع در 15 دیدار به میدان می‌رود و نتایج در یک جدول درج خواهد شد.

فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در گروه مردان را اعلام کرد و تیم ملی ایران در کشورهای ژاپن، هلند و آمریکا به میدان می‌رود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در گروه مردان را اعلام کرد و تیم ملی ایران در کشورهای ژاپن، هلند و آمریکا به میدان می‌رود.

به گزارش یاریزان؛ مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد.

 

------------------------------------

بر اساس برنامه اعلامی فدراسیون جهانی والیبال، هفته نخست لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از ۶ تا ۱۱ ژوئن برابر ۱۶ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

هفته دوم به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۲۰ تا ۲۵ ژوئن (۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه) برگزار خواهد شد.

همچنین هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۴ تا ۹ جولای برابر ۱۳ تا ۱۸ تیرماه سال آینده در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین برگزار می‌شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

گروه‌بندی هر هفته لیگ ملت‌ها و شهرهای میزبان به قرار زیر است:

 

هفته اول ۱۶ تا ۲۱ خرداد

اوتاوا – کانادا:

کانادا، کوبا، آمریکا، آلمان، آرژانتین، هلند، ایتالیا و برزیل

ناگویای – ژاپن:

ژاپن، اسلوونی، فرانسه، لهستان، صربستان، چین، بلغارستان و ایران

 

هفته دوم ۳۰ خرداد تا چهارم تیر

روتردام – هلند:

هلند، آمریکا، لهستان، ایران، ایتالیا، آلمان، صربستان و چین

اورلئان – فرانسه:

فرانسه، کوبا، برزیل، ژاپن، اسلوونی، بلغارستان، آرژانتین و کانادا

 

هفته سوم ۱۳ تا ۱۸ تیرماه

آناهایم – آمریکا:

آمریکا، ایران، آرژانتین، بلغارستان، فرانسه، آلمان، صربستان و کوبا

پاسای – فیلیپین:

ژاپن، لهستان، چین، ایتالیا، اسلوونی، هلند، برزیل و کانادا

گفتنی‌ است هر تیم در هر هفته لیگ ملت‌ها در پنج مسابقه و در مجموع در ۱۵ دیدار به میدان می‌رود و نتایج در یک جدول درج خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی