رفتن به بالا
  • جمعه - 10 آذر 1402 - 19:15
  • کد خبر : ۱۷۱۸۳
  • چاپ خبر : بررسی عملکرد بسکتبالیست های کورد شاغل در لیگ برتر بانوان ایران / روز درخشش پریسا کرمی

بررسی عملکرد بسکتبالیست های کورد شاغل در لیگ برتر بانوان ایران / روز درخشش پریسا کرمی

پس از کسب نتایج لازم و با شرکت دو نماینده از استان کردستان تیم های حاضر در مرحله سوم مسابقات بسکتبال جوانان ایران در بخش دختران مشخص شدند. به گزارش یاریزان؛ بعد از اتمام مرحله اول و دوم مسابقات بسکتبال دختران ایران در رده سنی جوانان، تیم های اول تا سوم هر گروه جواز حضور به مرحله سوم را بدست آوردند. تیم های لاستیک بارز کردستان، پنجره آسمان سنندج و آکادمی تلاش زنجان از گروه A، تیم های آذرخش مشهد، مدرسه بسکتبال نیکا و زربام پارت خراسان شمالی از گروه B، تیم های آکادمی ای زی، نوشت افزار کنکو و آکادمی یوسفی از گروه C و تیم های ذوب آهن اصفهان، ابوذر ماشین و مس رفسنجان از گروه D موفق شدند به مرحله سوم این رقابت ها صعود کنند. دوازده تیم‌ از استان های مختلف کشور بعنوان تیم های حاضر در مرحله سوم مسابقات بسکتبال جوانان ایران در چهار گروه سه تیمی تقسیم شدند. گروه بندی مرحله سوم‌ این رقابت ها به شرح ذیل است: گروه S لاستیک بارز کردستان ابوذر ماشین آکادمی یوسفی گروه T آذرخش مشهد پنجره آسمان سنندج مس رفسنجان گروه U آکادمی ای زی مدرسه بسکتبال نیکا آکادمی تلاش زنجان گروه V ذوب آهن اصفهان نوشت افراز کنکو زربام پارت خراسان شمالی شایان ذکر است؛ مرحله سوم‌ بصورت رفت وبرگشت برگزار میشود و در پایان این مرحله تیم های اول و دوم هر گروه جواز حضور به جمع هشت تیم پایانی را بدست می آورند.

در مطلبی کوتاه به بررسی عملکرد بسکتبالیست های کورد شاغل در لیگ برتر بانوان ایران خواهیم پرداخت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در مطلبی کوتاه به بررسی عملکرد بسکتبالیست های کورد شاغل در لیگ برتر بانوان ایران خواهیم پرداخت.

به گزارش یاریزان؛ هفته پنجم بیست و یکمین دوره لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران، نکوداشت استاد اعظم اسکندر امروز جمعه ۱۰ آذر ماه با برگزاری ۳ دیدار دنبال شد.

 

------------------------------------

تیم بسکتبال ذوب‌آهن امروز از ساعت ۱۲ در یزد مقابل تیم داتیس به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۹۶ بر ۳۲ به نفع ذوبی‌ها به پایان رسید.

در کوارتر اول دوتیم بازی را پایاپای شروع کردند، اما پس از مدتی گاندو‌ها اختلاف امتیاز ایجاد کردند تا سرمربی داتیس مجبور شود تایم استراحت بگیرد، در نهایت پس از امتیاز گیری‌های دوتیم کوارتر اول با نتیجه ۲۰ بر ۱۲ به سود ذوب‌آهن به پایان رسید. در موارتر دوم شاگردان فرحناز شمس به بازی خوبی خود ادامه دادند و با نتیجه ۳۸ بر ۲۱ این کوارتر را به نام خود تمام کردند.

در کوارتر سوم سرمربی ذوبی‌ها بازیکنان جوان خود را به زمین آورد و آن‌ها هم با عملکردی خوب کوارتر سوم را با نتیجه ۷۴ بر ۲۸ تمام کردند، در کوارتر چهارم و پایانی ذوبی‌ها امتیازات متعددی کسب کردند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۹۶ بر ۳۲ به سود ذوب‌آهن تمام شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پریسا کرمی بسکتبالیست سنندجی با ۲۳ امتیاز، ۳ پاس گل، ۸ توپ ربایی و کارایی ۲۷ موثرترین بازیکن در این دیدار بود. آیدا گل محمدی دیگر ملی پوش کورد ذوبی ها می باشد که در این فصل عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشته است.

همچنین در این هفته تیم‌های گروه بهمن تهران و پالایش نفت آبادان به رقابت پرداختند. شاگردان فریناز طائرپور موفق شدند با نتیجه ۸۹ بر ۴۸ به پیروزی برسند. نگین رسولی با ۲۱ امتیاز، ۱۲ پاس گل، ۳ ریباند و کارایی ۳۴ بهترین بازیکن این دیدار شد. گلشید امیدیان، ستاره کرمانشاهی بسکتبال ایران عضو تیم گروه بهمن است.

تیم‌های ستاد گاز تهران و بینالود خودرو در آخرین دیدار هفته پنجم به رقابت پرداختند و گاز تهران موفق شد با نتیجه ۸۸ بر ۸۶ تیم حریف را مغلوب کند. فاطمه سعادت فاطمی با ۱۳ امتیاز، ۲۴ ریباند، ۴ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار شد. کیژان شکری بسکتبالیست سنندجی پیراهن تیم گاز تهران را برتن دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی