رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 اردیبهشت 1400 - 12:46
  • کد خبر : ۱۰۲۲۴
  • چاپ خبر : بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران / هفته ۲۳ + بیوگرافی
گزارشی اختصاصی؛

بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران / هفته ۲۳ + بیوگرافی

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت. به گزارش یاریزان؛ هفته بیست و سوم لیک برتر فوتبال ایران ۱۳۹۹/۱۴۰۰ با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید. در این بین اما بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم های خود در لیگ بیستم به میدان رفتند که عملکرد و بیوگرافی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. شایان ذکر است؛ با اینکه سازمان لیگ فوتبال تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر را برنامه ریزی کرده و حتی قرار بود هفته بیست و چهارم نیز قبل از خرداد ماه برگزار شود، اما کمیته مسابقات روز گذشته این برنامه را تغییر داد تا حواشی زیادی مطرح شود و هنوز تاریخ دقیق برگزاری مسابقات در این هفته را اعلام نکرده است.

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت.

به گزارش یاریزان؛ هفته بیست و سوم لیک برتر فوتبال ایران ۱۳۹۹/۱۴۰۰ با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

 

------------------------------------

در این بین اما بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم های خود در لیگ بیستم به میدان رفتند که عملکرد و بیوگرافی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

شایان ذکر است؛ با اینکه سازمان لیگ فوتبال تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر را برنامه ریزی کرده و حتی قرار بود هفته بیست و چهارم نیز قبل از خرداد ماه برگزار شود، اما کمیته مسابقات روز گذشته این برنامه را تغییر داد تا حواشی زیادی مطرح شود و هنوز تاریخ دقیق برگزاری مسابقات در این هفته را اعلام نکرده است.

در این شرایط اما مسئولان سازمان لیگ می‌گویند تغییر در برنامه تیم ملی و مخالفت دراگان اسکوچیچ دلیل این تغییر بوده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

آلومینیوم اراک (پیروزی یک بر صفر برابر پدیده مشهد)

مصطفی احمدی / متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۶ شهرستان بانه در استان کوردستان است و در این تیم شماره ۷ را برتن می کند. هافبک دفاعی و با تعصب اراکی ها پس از صعود آلومینیوم به لیگ برتر به این تیم اضافه شد و در این دیدار حضور نداشت.

نیما درودی / متولد ۲۰ دی ۱۳۷۵ شهرستان سنندج استان کوردستان است و در این تیم شماره ۹۰ را برتن می کند. هافبک هجومی آلومینیوم اراک در دیدار فرصت حضور در میدان را نداشت.

 

استقلال تهران (شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس)

وریا غفوری / متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ شهرستان سنندج در استان کوردستان است و در این تیم شماره ۲۱ را برتن می کند. کاپیتان نامدار استقلالی ها که سمت راست آبی ها را در چند سال گذشته امن نگه داشته است در دربی پایتخت از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت اما در روز ناکامی آبی های پایتخت نتوانست ناجی تیمش باشد. وریا در پایان این بازی به رکورد ۳۵۰ بازی در لیگ برتر رسید که ۱۱۱ بار آن را با پیراهن استقلال در میدان حاضر شده است. وی در لیگ برتر ایران ۳۰ گل به ثمر رسانده و موفق به ارسال ۲۴ پاس گل شده است. وریا در این دیدار نمره ۶.۹۶ را از متریکا دریافت کرد.

 

پرسپولیس (پیروزی یک بر صفر برابر استقلال)

محمد مهدی مهدی خانی / متولد ۴ مرداد ۱۳۷۶ شهرستان گیلان غرب در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۹ را برتن می کند. این مهاجم جوان و جنگنده در لیگ ۱۷ و ۱۸ پیراهن شهرخودرو را بر تن داشت و مجموعا ۱۵۷۸ در لیگ بازی کرد که حاصل آن دو گل زده، یک پاس گل و کسب یک پنالتی بود. وی فصل گذشته در تیم واراژدین لیگ کرواسی حضور داشت. مهدی خانی که پس از دیدار اول تیم پرسپولیس به این تیم پیوسته است از هفته دوم مسابقات لیگ برتر جواز حضور در ترکیب این تیم را پیدا کرد. وی در این دیدار حضور نداشت.

محمد عمری / متولد بخش سیلوانای ارومیه در استان آذربایجان غربی است. مهاجم وینگر ریز نقش فوتبال ایران که به تازگی به جمع بازیکنان کورد لیگ برتر ایران پیوسته است از امید های پرسپولیس به تیم بزرگسالان منتقل شده و از پایان هفته دوم تمریناتش را زیر نظر یحیی گل محمدی آغاز کرد. محمد عمری در این دیدار حضور نداشت.

 

پیکان (پیروزی دو بر یک برابر سایپا)

محمد نوری / متولد ۱۹ دی ۱۳۶۱ شهرستان سنقر در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۱۴ را برتن می کند. این هافبک خوش سابقه با ۶۷ گل زده بهترین هافبک گلزن تاریخ لیگ برتر ایران محسوب می‌شود و بی تردید در پیکان به دنبال بهبود این رکورد خواهد بود. نوری در این دیدار حضور نداشت.

محمدطاهر امینی / متولد ۱۶ فروردین ۱۳۷۹ شهرستان مهاباد در استان آذربایجان غربی است و در این تیم شماره ۱۶ را برتن می کند. مهاجم خودرو سازان که به تازگی از تیم ماشین سازی به جمع پیکانی ها اضافه شده است در این دیدار در لیست هجده نفره حضور نداشت. وی بعنوان سهمیه امید حق شرکت در تیم بزرگسالان را نیز دارد.

 

سایپا (شکست دو بر یک برابر پیکان)

کوروش ملکی متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۰ شهرستان روانسر در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۱۲ را برتن می کند. ملکی در این دیدار سنگربان اصلی تیمش بود و برخلاف هفته های گذشته در ترکیب اصلی حضور داشت. نکته عجیب این دیدار انجام شش تعویض برای پیکانی ها بود که مجموعه ساییپا بشدت به آن اعتراض داشت.

 

فولاد خوزستان (شکست یک بر صفر برابر نساجی مازندران)

زبیر نیک نفس / متولد ۲۳ فروردین ۱۳۷۲ شهرستان دیواندره استان کردستان است و در این تیم شماره ۶ را برتن می کند. هافبک خلاق فولاد خوزستان در دقیقه ۶۸ وارد میدان شد اما نتوانست تیمش را از شکست در این بازی نجات دهد..

وحید حیدریه / متولد ۱۳ دی ۱۳۷۱ در کرج است و اصالتی کرمانشاهی دارد و در این تیم شماره ۵۰ را برتن می کند. دفاع چپ قدرتمند فولادی ها در این دیدار در ترکیب این تیم حضور نداشت.

 

نفت مسجد سلیمان (پیروزی یک بر صفر برابر ماشین سازی تبریز)

سیروان قربانی / متولد ۴ مهر ۱۳۷۲ شهرستان کامیاران در استان کردستان است و در این تیم شماره ۳ را برتن می کند. مدافع مستحکم نفتی ها در این دیدار از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت و نمره ۶.۹۹ را از متریکا دریافت کرد.

فردین رابط / متولد ۷ آبان ۱۳۸۰ شهرستان پیرانشهر در آذربایجان غربی است و در این تیم شماره ۴۲ را برتن می کند. هافک هجومی و گلزن نفتی ها در این دیدار در دققیقه ۸۳ به میدان آمد و موفق شد ناجی تیمش باشد. رابط در دقیقه ۹۱ با یک ضربه دقیق توپ را از بین پایاهای دروازه بان ماشین سازی و بثمر رساندن این گل سه امتیازی بیش از پیش توانایی هایش را به اثبات رساند. وی در پایان این دیدار نمره ۷.۴۰ را از متریکا دریافت کرد.

 

گزارش اختصاصی بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران؛ محمد سهرابی نژاد مدافع کرمانشاهی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از طی دوره مصدومیت و در نیم فصل از این تیم جدا شد اما تاکنون مقصد بعدی وی مشخصش نشده است. همچنین کاوه رضایی، بختیار رحمانی، ایمان سلیمی، امیر یزدانی، و یاسین حسن زاده دیگر بازیکنان کورد هستند که بدلیل حضور در فوتبال خارج از ایران در این لیست حضور ندارند.

 

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت. به گزارش یاریزان؛ هفته پانزدهم لیک برتر فوتبال ایران ۱۳۹۹/۱۴۰۰ با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید. در این بین اما بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم های خود در لیگ بیستم به میدان رفتند که عملکرد و بیوگرافی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

  • لطفا اگر اطلاعات بیشتری دارید در خصوص بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران دارید جهت بررسی عملکرد ایشان در قسمت دیدگاه با ما درمیان بگذارید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی