رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 آذر 1399 - 12:08
  • کد خبر : ۸۴۵۸
  • چاپ خبر : بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران / هفته دوم + بیوگرافی
گزارشی اختصاصی؛

بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران / هفته دوم + بیوگرافی

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت. به گزارش یاریزان؛ هفته دوم لیک برتر فوتبال ایران ۱۳۹۹/۱۴۰۰ با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید. در این بین اما بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم های خود در لیگ بیستم به میدان رفتند که عملکرد و بیوگرافی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت.

به گزارش یاریزان؛ هفته دوم لیک برتر فوتبال ایران ۱۳۹۹/۱۴۰۰ با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

 

------------------------------------

در این بین اما بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم های خود در لیگ بیستم به میدان رفتند که عملکرد و بیوگرافی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

آلومینیوم اراک (شکست یک بر صفر برابر سپاهان اصفهان)

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مصطفی احمدی / متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۶ شهرستان بانه در استان کوردستان است و در این تیم شماره ۷ را برتن می کند. هافبک دفاعی و با تعصب اراکی ها پس از صعود آلومینیوم به لیگ برتر به این تیم اضافه شد و در این دیدار نیز از ابتدا در ترکیب حضور داشت. احمدی در پایان این بازی نمره ۶.۴۷ را از متریکا دریافت کرد.

نیما درودی / متولد ۲۰ دی ۱۳۷۵ شهرستان سنندج استان کوردستان است و در این تیم شماره ۹۰ را برتن می کند. هافبک هجومی تازه وارد آلومینیوم اراک در دیدار فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

آلومینیوم اراک روز چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک از تیم مس رفسنجان پذیرایی خواهد کرد.

 

استقلال تهران (شکست دو بر یک برابر فولاد خوزستان)

وریا غفوری / متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ شهرستان سنندج در استان کوردستان است و در این تیم شماره ۲۱ را برتن می کند. کاپیتان نامدار استقلالی ها که سمت راست آبی ها را در چند سال گذشته امن نگه داشته است در این دیدار وریا در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی برای استقلال موفق به گلزنی شد تا دومین گل فصل خودش را در دومین بازی آبی ها به ثمر برساند. غفوریی در پایان این بازی نمره ۷.۵۶ را از متریکا دریافت کرد.

فردین رابط / متولد ۷ آبان ۱۳۸۰ شهرستان پیرانشهر در آذربایجان غربی است و در این تیم شماره ۴۲ را برتن می کند. هافک هجومی و گلزن آبی های پایتخت در این دیدار فرصت حضور در زمین را نداشت.

استقلال روز چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۱۵در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ماشین سازی تبریز خواهد رفت.

 

پرسپولیس (پیروزی یک بر صفر برابر صنعت نفت آبادان)

محمد مهدی مهدی خانی / متولد ۴ مرداد ۱۳۷۶ شهرستان گیلان غرب در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۹ را برتن می کند. این مهاجم جوان و جنگنده در لیگ ۱۷ و ۱۸ پیراهن شهرخودرو را بر تن داشت و مجموعا ۱۵۷۸ در لیگ بازی کرد که حاصل آن دو گل زده، یک پاس گل و کسب یک پنالتی بود. وی فصل گذشته در تیم واراژدین لیگ کرواسی حضور داشت. مهدی خانی که پس از دیدار اول تیم پرسپولیس به این تیم پیوسته است از هفته دوم مسابقات لیگ برتر می تواند در ترکیب این تیم قرار گیرد. اما در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهد داشت. مهدی خانی در این دیدار فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

محمد عمری / متولد بخش سیلوانای ارومیه در استان آذربایجان غربی است. مهاجم وینگر ریز نقش فوتبال ایران که از امید های پرسپولیس به تیم بزرگسالان منتقل شده است در پایان هفته دوم تمریناتش را زیر نظر یحیی گل محمدی آغاز کرد.

پرسپولیس روز پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میهمان تیم نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

 

پیکان (پیروزی یک بر صفر برابر شهر خودرو)

محمد نوری / متولد ۱۹ دی ۱۳۶۱ شهرستان سنقر در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۱۴ را برتن می کند. این هافبک خوش سابقه با ۶۷ گل زده بهترین هافبک گلزن تاریخ لیگ برتر ایران محسوب می‌شود و بی تردید در پیکان به دنبال بهبود این رکورد خواهد بود. این دیدار که قرار بود روز شنبه برگزار شود و به دلیل بارش شدید باران به روز یکشنبه موکول شد. نوری در این دیدار از روی نیمکت نظاره گر پیروزی تیمش بود.

پیکان تهران روز پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

 

سایپا (تساوی یک بر یک برابر نفت مسجد سلیمان)

کوروش ملکی متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۰ شهرستان روانسر در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۱۲ را برتن می کند. ملکی در این دیدار در ترکیب سایپا حضور نداشت.

سایپا تهران روز چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف تیم نساجی مازندران خواهد رفت.

 

فولاد خوزستان (پیروزی دو بر یک برابر استقلال)

زبیر نیک نفس / متولد ۲۳ فروردین ۱۳۷۲ شهرستان دیواندره استان کردستان است و در این تیم شماره ۶ را برتن می کند. هافبک خلاق فولاد خوزستان در بین یازده بازیکن ابتدایی این تیم حضور داشت. در دقیقه ۳۰، این تیم فولاد خوزستان بود که توپ و میدان را در دست داشت و موقعیت‌های قابل توجهی روی دروازه استقلال ایجاد کرد. در یکی از این موقعیت‌ها شوت پرقدرت نیک‌نفس، بازیکن تیم فولاد در دقیقه ۴۱، از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. زیبو در دقیقه ۹۲ تعویض شد. نیک نفس در این دیدار نمره ۷.۳۳ را از متریکا دریافت کرد. زبیر نیک نفس با انجام چهار دریبل موفق در این دیدار بعنوان تکنیکی ترین بازیکن هفته دوم مسابقات انتخاب شد.

فولاد خوزستان روز چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۱۰- ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان میهمان تیم گل گهرسیرجان خواهد بود.

 

ماشین سازی تبریز (تساوی یک بر یک برابر ذوب آهن)

محمدطاهر امینی / متولد ۱۶ فروردین ۱۳۷۹ شهرستان مهاباد در استان آذربایجان غربی است و در این تیم شماره ۱۹ را برتن می کند. مهاجم سبز و سفید پوشان در این دیدار در لیست هجده نفره حضور نداشت.

محمد سهرابی نژاد / متولد ۲۴ تیر ۱۳۷۸ در کرمانشاه است. این بازیکن خوش آتیه در جریان تمرینات پیش فصل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز دچار پارگی رباط صلیبی شد و ادامه مسابقات این فصل را از دست داد. (با آرزوی سلامتی هرچه زودتر برای این فوتبالیست آینده دار)

ماشین‌سازی تبریز روز چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۱۵- ورزشگاه آزادی تهران میهمان استقلال تهران خواهد بود.

 

نفت مسجد سلیمان (تساوی یک بر یک برابر سایپا)

سیروان قربانی / متولد ۴ مهر ۱۳۷۲ شهرستان کامیاران در استان کردستان است و در این تیم شماره ۳ را برتن می کند. مدافع مستحکم نفتی ها در این دیدار حضور نداشت.

نفت مسجدسلیمان روز پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان پرپولیس تهران خواهد بود.

 

کاوه رضایی، بختیار رحمانی، امیر یزدانی و یاسین حسن زاده بدلیل حضور در فوتبال خارج از ایران در این لیست حضور ندارند، همچنین ایمان سلیمی و شهاب کرمی بر خلاف فصل گذشته هنوز حضور خود را در لیگ برتر فوتبال ایران و یا فوتبال خارج از کشور قطعی نکرده اند.

 

  • لطفا اگر اطلاعات بیشتری دارید در خصوص بازیکنان کورد در لیگ برتر دارید جهت بررسی عملکرد ایشان در قسمت دیدگاه با ما درمیان بگذارید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی