رفتن به بالا
  • دوشنبه - 8 اردیبهشت 1399 - 17:58
  • کد خبر : ۶۷۱۷
  • چاپ خبر : بررسی بسته اصلاحی نقل و انتقالات فیفا در فدراسیون فوتبال

بررسی بسته اصلاحی نقل و انتقالات فیفا در فدراسیون فوتبال

به گزارش یاریزان و به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال، این فدراسیون اطلاعیه شماره یک را در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صادر کرد.

نشست بررسی بسته اصلاحی نقل و انتقالات فیفا پیرامون فعال سازی اتاق تهاتر و شناسنامه الکترونیک فوتبالی امروز با حضور مسئولین کمیته های مربوطه برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نشست بررسی بسته اصلاحی نقل و انتقالات فیفا پیرامون فعال سازی اتاق تهاتر و شناسنامه الکترونیک فوتبالی امروز با حضور دبیرکل و مسئولین کمیته های مربوطه در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ نشست بررسی بسته اصلاحی نقل و انتقالات فیفا پیرامون فعال سازی اتاق تهاتر و شناسنامه الکترونیک فوتبالی امروز با حضور دبیرکل و مسئولین کمیته های مربوطه در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

 

------------------------------------

در ابتدای این نشست پس از تشریح مکاتبات و دستورالعمل های فیفا در خصوص اهمیت فعالیت سامانه شناسنامه الکترونیک همچنین اتاق تهاتر ، دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تاکید بر ضرورت توجه جدی به این موضوع اظهار داشت:فدراسیون فوتبال باید مرجع کلیه اطلاعات مرتبط با عوامل فعال در این حوزه باشد.

مهدی محمد نبی همچنین گفت: لازم است در مسیر اجرای این پروژه از نخبگان فعال در فدراسیون و سازمان لیگ استفاده کنیم و با ترسیم چارت و نقشه راه مشخص با همکاری واحد های فناوری اطلاعات فدراسیون و سازمان لیگ همینطور کمیته عضوگیری،دپارتمان بین الملل،کمیته وضعیت بازیکنان به همراه هیات هاى فوتبال و باشگاهها کار را به نتیجه برسانیم. بسته اصلاحی مد نظر فیفا با تکیه بر اهمیت دو موضوع اتاق تهاتر و شناسنامه الکترونیک عوامل فوتبال در واقع نقشه راهی است که به رشد و توسعه فوتبال در کشور کمک می کند. ظرفیت اجرای این پروژه در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وجود دارد و تنها لازم است با تعامل و پیگیری مستمر این کار را به نتیجه نهایی برسانیم.

در ادامه این نشست پس از تبادل نظر و ارائه گزارش های مربوطه در خصوص فعالیت های صورت گرفته در این حوزه دبیرکل فدراسیون فوتبال بر ضرورت برگزاری جلسات مستمر به منظور بررسی پیشرفت کار و تشریح همچنین تقسیم وظایف حوزه های مرتبط تا حصول نتیجه نهایی در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی