رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 بهمن 1399 - 12:10
  • کد خبر : ۹۵۵۶
  • چاپ خبر : برترین های مسابقات تکواندو هانمادانگ در کرمانشاه معرفی شدند
با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور؛

برترین های مسابقات تکواندو هانمادانگ در کرمانشاه معرفی شدند

به گزارش یاریزان؛ مسابقات تکواندو قهرمانی هانمادانگ به‌صورت آزاد در بخش آقایان با حضور ۷۴ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور و در چهار رده خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد. این رقابت‌ها در پنج بخش رکوردی با رعایت تمهیدات و موازین بهداشتی به‌صورت یک روزه برگزار شد. نفرات برتر مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ استان کرمانشاه در بخش جوانان و بزرگسالان، در رده سنی نونهالان و همچنین در رده سنی خردسالان مشخص شدند.

دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات تکواندو قهرمانی هانمادانگ به‌صورت آزاد در بخش آقایان با حضور ۷۴ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور و در چهار رده خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

 

------------------------------------

این رقابت‌ها در پنج بخش رکوردی با رعایت تمهیدات و موازین بهداشتی به‌صورت یک روزه برگزار شد.

نفرات برتر مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ استان کرمانشاه در بخش جوانان و بزرگسالان، در رده سنی نونهالان و همچنین در رده سنی خردسالان مشخص شدند.

در بخش جوانان و بزرگسالان، ابوالفضل فخری، امیرحسام جانجانی و علی‌رضا حیدری در رشته یوپ‌چاگی؛ میرعلی براری، ابوالفضل فخری و هژیر امین‌پور در رشته موم دولیو چاگی؛ معین رضایی، ابوالفضل فخری و علی‌رضا حیدری در رشته تیویوپ چاگی و امیر حسام جانجانی، ابوالفضل فخری، امیرعلی براری در رشته دولیو چاگی؛ سامان حسینی، علیرضا حیدری و محمدرضا فتاح‌نیا در رشته چند جهت سامان حسینی، علیرضا حیدری و ابوالفضل فخری در رشته تیو نوپی آپ چاگی به عنوان برترین معرفی شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین عرفان حسن‌زاده، علی خانی و آرین شیخ‌مرادی در رشته یوپ‌چاگی؛ محمد عزیزی بی‌ابری، سیروان مهدی‌خانی و دانیال فایض‌زاده در رشته موم دولیو چاگی، محمد جامه شورانیان، رضا خانی و کامران ویسی در رشته تیویوپ چاگی؛ شایان برزویی، آرین رستمی و محمد‌مهدی باوندپور در رشته دولیو چاگی؛ پیام کریمی، کامران ویسی و محمدمهدی باوندپور در رشته تیونوپی آپ چاگی به عنوان نفرات برتر مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ استان کرمانشاه در رده سنی نونهالان معرفی شدند.

رده سنی خردسالان در رشته یوپ چاگی کمیل امینی، ماهان پیری و رضا نظری؛ در رشته موم دولیو چاگی سام سعیدی، کمیل امینی و رضا صفری؛ در رشته تیویوپ چاگی سام سعیدی، رضا صفری و ماهان پیری؛ در رشته دولیو چاگی کمیل امینی، سام سعیدی و ماهان پیری و در رشته تیونوپی آپ چاگی امیرمحمد منصوری، آروین غلامی و کمیل امینی صاحب سکوی برترین‌ها شدند.

نفرات برتر مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ استان کرمانشاه در رده سنی نوجوانان در رشته یوپ چاگی نیز امیرحسین باوندپور، سید امیرعباس گل‌محمدی و علیرضا آپرویز؛ در رشته موم دولیو چاگی مهدی باتمانی، امیررضا حیدری‌پور، سید‌فرشید رخش‌ماه؛ در رشته تیویوپ چاگی سیدفرشید رخش‌ماه، بردیا رضایی و سجاد ناصری؛ در رشته دولیو چاگی هادی شادمهر، علیرضا آپرویز، سید امیرعباس گل‌محمدی؛ در رشته تیونوپی آپ‌چاگی سجاد ناصری، سیدفرشید رخش‌ماه و سید امیرعباس گل‌محمدی و در رشته چند جهت سجاد ناصری، بردیا رضایی و سیدفرشید رخش‌ماه برترین‌ها بودند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی