رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 تیر 1401 - 14:02
  • کد خبر : ۱۲۶۶۶
  • چاپ خبر : بختیار رحمانی: نگفتم حتما کی‌روش بیاید/ دالکورد به جذب وریا علاقه دارد

بختیار رحمانی: نگفتم حتما کی‌روش بیاید/ دالکورد به جذب وریا علاقه دارد

به گزارش یاریزان و به نقل از پایگاه خبری فوتبالی، هافبک فصل گذشته فولاد که متولد سنندج مرکز استان کوردستان است، پیش از حضور در فولاد خوزستان برای تیم های صنعت نفت و ذوب آهن توپ زده بود و حالا در کنار وریا غفوری کاپیتان استقلال، دومین بازیکن کرد تیم فرهاد مجیدی محسوب می‌شود. این جمع دو نفره کوردی، البته می‌تواند تبدیل به یک جمع سه نفره شود به شرطی که فردین رابط دوباره به استقلال برگردد. بازیکن پیرانشهری استقلال که در دوران استراماچونی به استقلال پیوسته بود، در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی نفت مسجدسلیمان شده است. نکته جالب در استقلال تهران این است که قبل از این سه نفر، استقلال میزبان بازیکن‌های کورد دیگری هم بوده است. یکی از اولین بازیکنان کورد استقلال، ارسطو محمدی متولد شهر سقز استان کردستان است که در دوران سرمربیگری زنده یاد ناصر حجازی مورد توجه سرمربی وقت استقلال قرار گرفت و از ابومسلم به استقلال آمد. محمدی 5 سال در استقلال حضور داشت و بعد از آن راهی پیکان شد. سعید لطفی، مدافع سالهای نه چندان دور استقلال که در مقطعی دستیار محمود فکری در نفت مسجدسلیمان هم بود هم اهل استان کرمانشاه است.

بختیار رحمانی هافبک تیم دالکورد سوئد می‌گوید باشگاهش به جذب وریا غفوری علاقه مند است اما این بازیکن دوست دارد در ایران بازی‌اش را دنبال کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بختیار رحمانی هافبک تیم دالکورد سوئد می‌گوید باشگاهش به جذب وریا غفوری علاقه مند است اما این بازیکن دوست دارد در ایران بازی‌اش را دنبال کند.

به گزارش یاریزان؛ بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر سوئد اظهار کرد: مشکلاتی مالی زیادی از ابتدای لیگ برای ما به وجود آمده بود. دو سه ماه ابتدایی لیگ خیلی اذیت شدیم. تیم ما شخصی اداره می‌شود و در بحث اداری برخی قوانین باعث شده بود چنین شرایطی به وجود بیاید. هزینه کردن در اینجا سخت است اما خدا را شکر در ادامه وضعیت بهتر شد. در چند هفته اول هم من به کرونا مبتلا شدم و زمان زیادی طول کشید تا بدنم برگردد.

 

------------------------------------

او ادامه داد: شرایط نفسی من بهم ریخته بود و چند بار هم دکتر رفتم تا وضعیتم بهتر شود. قبلا سه بار کرونا گرفتم اما این بار بسیار بدتر به این ویروس مبتلا شدم. اکنون وضعیت خودم و شرایط تیمی‌مان کمی بهتر شده است اما از نظر امتیازی خوب نیستیم. این لیگ کیفیتش بسیار خوب است و بازیکنان بسیار خوبی در این لیگ حضور دارند. ۱۲ بازی در این لیگ انجام دادیم و کارمان بسیار سخت است. داریم تلاش می‌کنیم اما در مقایسه با تیم‌های دیگر نیاز داشتیم چند بازیکن باتجربه جذب کنیم.

ملی‌پوش سابق تیم ملی درباره حواشی این روزهای فوتبال ایران و واکنش تندش به حمایت خداداد عزیزی از اسکوچیچ بیان کرد: من اصلا قصد بی احترامی به خداداد عزیزی را نداشتم اما نباید ساکت بمانیم. هیچ‌وقت چنین دو دستگی در تیم ملی وجود نداشت. چرا آقای عزیزی در این رابطه صحبت نمی‌کند؟ وقتی می‌بینم هیچ واکنشی نسبت به مسائل دیگر ندارند، به من برمی‌خورد. من آدم حسودی نیستم و دوستان نزدیکم می‌دانند که قبلا ارتباط خوبی با آقای اسکوچیچ داشتم. بحث من اصلا شخصی نیست.

او ادامه داد: حرف من این بود که چرا از اسکوچیچ اینقدر حمایت می‌کنند؟ من نگفتم حتما کی‌روش بیاید. کی‌روش بیاید خوب است اما اگر نیاید هم مربیانی داریم که بتوانند سرمربی موفقی در تیم ملی باشند. اگر کی‌روش نباشد، از نظر کیفیت مربی ایرانی نزدیک او را که داریم. چرا به مربیان ایرانی میدان نمی‌دهند؟ این انگیزه بسیار خوبی برای مربیان ایرانی خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحمانی اضافه کرد: ایرانی‌ها مربیان با کیفیتی هستند. امیر قلعه‌نویی نشان داده که مربی بزرگی است و من هم شاگرد او بودم و دیدم چقدر خوب کار می‌کند. علی دایی هم جای بحثی ندارد. جواد نکونام هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در تیم ملی کنار نکونام بازی کردم و می‌دانم از نظر مدیریتی بسیار مثمرثمر است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد، به تیم ملی کمک شود. ‌

بازیکن سابق استقلال درباره حضور احتمالی وریا غفوری در دالکورد و لیگ سوئد گفت: من بازیکن هستم و نمی‌توانم چندان درباره این مساله صحبت کنم اما همیشه با او در ارتباط هستم. ما دوست داریم در خدمت وریا باشیم و من هم برای این انتقال همه کارهای لازم را انجام دادم. مسائل دیگر در چارچوب کاری من نیست و به عنوان بازیکن نمی‌توانم کار دیگری انجام دهم. باشگاه باید با او و مدیربرنامه‌اش صحبت کند و باید ببینیم چه می‌شود. با این حال چیزی که متوجه شدم این است که وریا دوست دارد در ایران بازی‌اش را دنبال کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی