رفتن به بالا
  • شنبه - 2 دی 1402 - 00:09
  • کد خبر : ۱۷۳۳۶
  • چاپ خبر : با درخشش والیبالیست بوکانی، گل‌گهر سیرجان صاحب سهمیه لیگ دسته اول بانوان ایران شد

با درخشش والیبالیست بوکانی، گل‌گهر سیرجان صاحب سهمیه لیگ دسته اول بانوان ایران شد

لیگ والیبال دسته دوم زنان ایران بعد از برگزاری 136 مسابقه با درخشش مبینا کیانی والیبالیست بوکانی در ترکیب تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم زنان کشور که از چهارم آبان با حضور 24 تیم آغاز شده بود، عصر امروز (جمعه یکم دی‌ماه) با قهرمانی گل‌گهر سیرجان به پایان رسید. مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از چهارم آبان تا هشتم آذرماه سال جاری در چهار گروه پیگیری شد و تیم‌های زیر به مرحله نهایی صعود کردند. آرمانی گیلان و شهابی لامرد از گروه A سنگ آهن بافق و صنعتی کبیر از گروه B پریسا و جهان نمای کردکوی از گروه C ریف ایران و گل گهر سیرجان از گروه D دیدارهای مرحله نهایی لیگ دسته دو زنان از روز دوشنبه 27 آذر در شهر اصفهان در دو گروه آغاز شد و چهار تیم گل گهر سیرجان، پریسا خراسان رضوی، ریف اصفهان و جهان نمای کردکوی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در نهایت تیم‌های پریسا و جهان نمای کردکوی در دیدار رده‌بندی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده خراسان رضوی سه بر دو به پیروزی رسید و مقام سوم را از آن خود کرد. جهان نما در ست‌های اول و چهارم 25 بر 19 و 25 بر 18 به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 15 بر 8 مغلوب پریسا شد و به رتبه چهارمی اکتفا کرد. در آخرین مسابقه این رقابت‌ها نیز تیم‌های گل‌گهر سیرجان و ریف اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند تا نماینده سیرجان با شکست سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 14 حریف قهرمان شود. مبینا کیانی والیبالیست بوکانی با حضور و درخشش در ترکیب تیم گل گهر سیرجان موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بدین ترتیب لیگ دسته دو زنان سال 1402 پس از ۱۳۶ مسابقه زیبا و دیدنی به پایان رسید و تیم‌های اول تا چهارم به قرار زیر معرفی شدند. قهرمان: گل‌گهر سیرجان نایب قهرمان: ریف ایران مقام سوم: پریسا خراسان رضوی مقام چهارم: جهان نمای کردکوی

  لیگ والیبال دسته دوم زنان ایران بعد از برگزاری ۱۳۶ مسابقه با درخشش مبینا کیانی والیبالیست بوکانی در ترکیب تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم زنان کشور که از چهارم آبان با حضور ۲۴ تیم آغاز شده بود، عصر امروز (جمعه یکم دی‌ماه) با […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

لیگ والیبال دسته دوم زنان ایران بعد از برگزاری ۱۳۶ مسابقه با درخشش مبینا کیانی والیبالیست بوکانی در ترکیب تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم زنان کشور که از چهارم آبان با حضور ۲۴ تیم آغاز شده بود، عصر امروز (جمعه یکم دی‌ماه) با قهرمانی گل گهر سیرجان به پایان رسید.

 

------------------------------------

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از چهارم آبان تا هشتم آذرماه سال جاری در چهار گروه پیگیری شد و تیم‌های زیر به مرحله نهایی صعود کردند.

 

آرمانی گیلان و شهابی لامرد از گروه A

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سنگ آهن بافق و صنعتی کبیر از گروه B

پریسا و جهان نمای کردکوی از گروه C

ریف ایران و گل گهر سیرجان از گروه D

 

دیدارهای مرحله نهایی لیگ دسته دو زنان از روز دوشنبه ۲۷ آذر در شهر اصفهان در دو گروه آغاز شد و چهار تیم گل گهر سیرجان، پریسا خراسان رضوی، ریف اصفهان و جهان نمای کردکوی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در نهایت تیم‌های پریسا و جهان نمای کردکوی در دیدار رده‌بندی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده خراسان رضوی سه بر دو به پیروزی رسید و مقام سوم را از آن خود کرد.

جهان نما در ست‌های اول و چهارم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۸ مغلوب پریسا شد و به رتبه چهارمی اکتفا کرد.

در آخرین مسابقه این رقابت‌ها نیز تیم‌های گل‌گهر سیرجان و ریف اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند تا نماینده سیرجان با شکست سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۴ حریف قهرمان شود.

 

لیگ والیبال دسته دوم زنان ایران بعد از برگزاری 136 مسابقه با درخشش مبینا کیانی والیبالیست بوکانی در ترکیب تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم زنان کشور که از چهارم آبان با حضور 24 تیم آغاز شده بود، عصر امروز (جمعه یکم دی‌ماه) با قهرمانی گل گهر سیرجان به پایان رسید. مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از چهارم آبان تا هشتم آذرماه سال جاری در چهار گروه پیگیری شد و تیم‌های زیر به مرحله نهایی صعود کردند. آرمانی گیلان و شهابی لامرد از گروه A سنگ آهن بافق و صنعتی کبیر از گروه B پریسا و جهان نمای کردکوی از گروه C ریف ایران و گل گهر سیرجان از گروه D دیدارهای مرحله نهایی لیگ دسته دو زنان از روز دوشنبه 27 آذر در شهر اصفهان در دو گروه آغاز شد و چهار تیم گل گهر سیرجان، پریسا خراسان رضوی، ریف اصفهان و جهان نمای کردکوی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در نهایت تیم‌های پریسا و جهان نمای کردکوی در دیدار رده‌بندی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده خراسان رضوی سه بر دو به پیروزی رسید و مقام سوم را از آن خود کرد. جهان نما در ست‌های اول و چهارم 25 بر 19 و 25 بر 18 به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 15 بر 8 مغلوب پریسا شد و به رتبه چهارمی اکتفا کرد. در آخرین مسابقه این رقابت‌ها نیز تیم‌های گل‌گهر سیرجان و ریف اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند تا نماینده سیرجان با شکست سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 14 حریف قهرمان شود. مبینا کیانی والیبالیست بوکانی با حضور و درخشش در ترکیب تیم گل گهر سیرجان موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بدین ترتیب لیگ دسته دو زنان سال 1402 پس از ۱۳۶ مسابقه زیبا و دیدنی به پایان رسید و تیم‌های اول تا چهارم به قرار زیر معرفی شدند. قهرمان: گل‌گهر سیرجان نایب قهرمان: ریف ایران مقام سوم: پریسا خراسان رضوی مقام چهارم: جهان نمای کردکوی

مبینا کیانی والیبالیست بوکانی با حضور و درخشش در ترکیب تیم گل گهر سیرجان موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

بدین ترتیب لیگ دسته دو زنان سال ۱۴۰۲ پس از ۱۳۶ مسابقه زیبا و دیدنی به پایان رسید و تیم‌های اول تا چهارم به قرار زیر معرفی شدند.

 

قهرمان: گل‌گهر سیرجان

نایب قهرمان: ریف ایران

مقام سوم: پریسا خراسان رضوی

مقام چهارم: جهان نمای کردکوی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی