رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 شهریور 1400 - 14:43
  • کد خبر : ۱۱۶۱۰
  • چاپ خبر : بانوی وزنه بردار کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی بانوان ایران فراخوانده شد
در رده سنی جوانان؛

بانوی وزنه بردار کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی بانوان ایران فراخوانده شد

به گزارش یاریزان؛ چهارمین مرحله اردو تیم ملی بانوان کشورمان جهت کسب آمادگی حضور در رقابت های رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی تهران برگزار می شود. هفت بانوی ملی پوش کشورمان به این اردو که از 18 اسفندماه در کمپ تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی آغاز خواهد شد، فراخوانده شده اند. چهارمین اردوی بانوان وزنه بردار ملی پوش کشورمان تا اعزام به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود، ادامه خواهد داشت. نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران با حضور دو بانوی وزنه بردار کورد ، به شرح زیر است: ۱. پوپک بسامی ( کرمانشاه ) ۲. سيده الهام حسينى ( لرستان ) ۳. پريسا جهانفكريان ( كهگيلويه و بوير احمد ) ٤. فاطمه يوسفى ( فارس ) ۵. الناز باجلانى ( كردستان ) ٦. فروغ يونسى ( بوشهر ) ٧. يكتا جمالى ( اصفهان )

الناز باجلانی بانوی وزنه بردار کردستانی با دعوت کادر فنی به اردوی آمادگی تیم ملی بانوان ایران در رده سنی جوانان فراخوانده شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

الناز باجلانی بانوی وزنه بردار کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی بانوان ایران در رده سنی جوانان فراخوانده شد.

به گزارش یاریزان؛ الناز باجلانی بانوی شایسته کردستانی با دعوت کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان جوان ایران به اولین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان دعوت شد.

 

------------------------------------

این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشور با حضور ۱۵ ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز ۱۵ شهریورماه به میزبانی تهران و در محل کمپ تیم های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و تا ۸ مهرماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ تیم ملی وزنه برداری جوانان و بزرگسالان بانوان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا آماده می کنند.

شایان ذکر است؛ الناز باجلانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان به میزبانی تاشکند ازبکستان در حالی که برای اولین بار در این رقابت ها وزنه می زد موفق شد رکورد ۹۲ یک ضرب، ۱۰۰ دوضرب و مجموع ۱۹۲ کیلوگرم را به ثبت برساند و در رده هشتم قرار گیرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی