رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 24 مرداد 1398 - 22:44
  • کد خبر : ۵۳۵۹
  • چاپ خبر : بانوان کردستانی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ماندگار شدند

بانوان کردستانی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ماندگار شدند

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: 200 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.

حامد جولائی از ماندگار شدن تیم فوتبال بانوان کردستان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حامد جولائی از ماندگار شدن تیم فوتبال بانوان کردستان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد، تیم فوتبال بانوان کردستان براساس تصمیم های اتخاذ شده در فصل جدید با حمایت و پشتیبانی بخش دولتی در رقابت های لیگ برتر کشور حضور خواهد داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به شایستگی های بانوان کردستانی در تمامی رشته های مختلف ورزشی اظهار کرد: تیم فوتبال بانوان کردستان که در چند سال اخیر تحت عنوان راه یاب ملل مریوان و با حمایت های این شرکت و اداره کل ورزش و جوانان در رقابت های لیگ برتر کشور حضور داشت موفق شد با کسب نتایج مطلوب نام کردستان را برای همیشه در عرصه فوتبال بانوان ماندگار کند.

 

------------------------------------

این مقام مسئول در ادامه به تلاش های شرکت راه یاب ملل در پشتیبانی و اسپانسری تیم فوتبال بانوان اشاره کرد و گفت: حمایت های همه جانبه مدیران این شرکت از بانوان فوتبالیست کردستان قابل تقدیر است.

جولائی با بیان این موضوع که تیم داری و اسپانسری در لیگ های معتبر کشور بالاخص در سطح لیگ برتر مستلزم هزینه های بالایی است تصریح کرد: کمتر شرکت و نهادی در کردستان به حوزه اسپانسری و حمایت از تیم های ورزشی روی می آورد و در این زمینه حمایت سه ساله شرکت راه یاب ملل از فوتبال بانوان استان چشمگیر و ستودنی است.

جولائی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان در چند ماه گذشته در راستای جذب حامی و اسپانسرهای مالی برای تیم های مختلف ورزشی استان جلسه های متعددی را با حضور مسئولین استان و مدیران عامل شرکت ها و کارخانجات تولیدی سطح کردستان تشکیل داد که متاسفانه تاکنون بدون نتیجه مانده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: پس از رایزنی ها و با در نظر گرفتن اهمیت امتیاز تیم لیگ برتر فوتبال بانوان برای استان، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان براساس هماهنگی های صورت گرفته حمایت های خود را در فصل جدید از این تیم انجام خواهد داد.

گفتنی است، تیم فوتبال بانوان کردستان با نام راه یاب ملل مریوان و با حمایت این شرکت در دو سال گذشته در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشت و توانست در فصل ۹۵\۹۶ جایگاه ششم،۹۷/۹۶ جایگاه سوم و در فصل ۹۷\۹۸ جایگاه چهارم این رقابت ها را کسب کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی