رفتن به بالا
  • شنبه - 4 مرداد 1399 - 16:21
  • کد خبر : ۷۱۸۸
  • چاپ خبر : بازی ‌های خانگی تیم بعثت به ورزشگاه آزادی کرمانشاه انتقال می یابد
سرپرست تیم بعثت کرمانشاه مطرح کرد؛

بازی ‌های خانگی تیم بعثت به ورزشگاه آزادی کرمانشاه انتقال می یابد

سهیل مهدی نماینده فدارسیون فوتبال به منظور ارزیابی وضعیت ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه به عنوان یکی از کاندیداهای میزبانی مسابقه فینال جام حذفی فوتبال کشور به همراه مسئولین ورزش استان از این ورزشگاه بازدید کرد.

تیم بعثت کرمانشاه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر روز یکشنبه(۵ مرداد) در دیداری خانگی و بدون حضور تماشاگر به مصاف سردار بوکان می‌رود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم بعثت کرمانشاه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر روز یکشنبه(۵ مرداد) در دیداری خانگی و بدون حضور تماشاگر به مصاف سردار بوکان می‌رود.

به گزارش یاریزان به نقل از خبرگزاری ایسنا، کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت کرمانشاه از آمادگی تیمش برای رویارویی با تیم سردار بوکان خبرداد و اظهار کرد: پس از شکستی که هفته گذشته برابر مس شهر بابک متحمل شدیم، تلاش کردیم تا بتوانیم دوباره تیم را از نظر روحی و آمادگی جسمانی بازیابی کنیم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: در این روزها تیم هر روز تمرینات خود را ادامه می‌دهد تا بتوانیم در دیدار حساس با حریف بوکانی امتیاز لازم را بگیرم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در ادامه به عدم حضور تماشاچیان در این دیدار به علت پیشگیری از شیوع کرونا هم اشاره کرد و گفت: تمام لطف و لذت فوتبال به حضور تماشاچی است و بازیکنان با تشویق تماشاچیان در بازی انگیزه می‌گیرند. البته با توجه به اینکه چندسالی است که کرمانشاه نماینده ای در لیگ های دسته اول و برتر نداشته، برای همین دیگر تماشاچی چندانی برای تیمی که در لیگ دسته دوم و آن‌هم قعر جدول باشد، نمی‌آید.

وی همچنین از انتقال بازی‌های خانگی تیم بعثت به زمین چمن شماره یک ورزشگاه آزادی هم خبرداد و افزود: این زمین یکی از بهترین زمین‌های چمن استان استان که با هزینه بسیار بالایی که برای آن شده کیفیتی عالی دارد و درصورتی که مشکل روشنایی زمین هم رفع شود، می‌توان حتی مسابقات بین المللی را در آن برگزار کرد.
لرستانی در ادامه بااشاره به اینکه پس از هر بازی از بازیکنانش تست کرونا گرفته می‌شود، اعلام کرد: تا هفته قبل تست کرونای چهار بازیکن ما مثبت بود که پس از بازگشت از بازی با مس شهر بابک و تست مجددی که از آنها گرفتیم، تست آنها منفی شده بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت بازیکنان تیم، تمام پروتکل‌های بهداشتی را با دقت اجرا می‌کنیم.

تیم بعثت کرمانشاه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه(۵ مرداد) در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی کرمانشاه با تیم سردار بوکان دیدار می‌کند.

تیم بعثت کرمانشاه تا پایان هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم با کسب ۴ برد، ۸ مساوی و ۱۰ باخت و ۲۰ امتیاز در قعر جدول گروه دوم این لیگ قرار دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی