رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 اسفند 1401 - 17:07
  • کد خبر : ۱۵۳۶۵
  • چاپ خبر : بازگشت محمد عمری به خط حمله پرسپولیس ؛ مورچه اتمی قرمز

بازگشت محمد عمری به خط حمله پرسپولیس ؛ مورچه اتمی قرمز

حضور دوباره و بازگشت محمد عمری در خط حمله پرسپولیس، این تیم را گلزن‌تر از همیشه کرده است. به گزارش یاریزان؛ نتایج پرفراز و نشیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر، باعث شده بود آن‌ها در تبریز محکوم به پیروزی باشند. هر نتیجه‌ای غیر از برد مقابل تراکتور، به معنای فاصله گرفتن از سپاهان پیش از تقابل مستقیم دو تیم بود. پرسپولیس هم با نمایشی موفق در خط حمله، 3 گل به تراکتور زد و توانست امتیازات کامل مسابقه را به دست بیاورد. یکی از ستاره‌های پرسپولیس در این مسابقه، محمد عمری بود. بازیکنی که نزدیک شدنش به دروازه حریف، خط حمله پرسپولیس را هم دوباره راه انداخته است. بهترین گلزن محمد عمری با گلی که در بازی با تراکتور زد، تبدیل به بهترین گلزن فعلی پرسپولیس در لیگ برتر شد. نیم فصل اول، یورگن لوکادیا با 6 گل نمایشی فوق‌العاده در خط حمله پرسپولیس داشت. پس از جدایی او، گل‌محمدی گزینه‌های زیادی را در خط حمله امتحان کرد اما هیچکدام، به اندازه عمری موفق نبودند. عمری از هفته چهاردهم که به یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس تبدیل شده، توانسته 4 گل برای این تیم در لیگ برتر بزند و بالاتر از گیورگی گولسیانی، به تنهایی بهترین گلزن فعلی این تیم در لیگ برتر باشد. مهاجم خطرناک عمری در هفته‌های اخیر، نشان داده بازی کردنش در خط حمله، می‌تواند موتور گلزنی پرسپولیس را هم راه بیندازد. او از هفته چهاردهم تا هفدهم، در خط حمله پرسپولیس بازی کرد و در این 4 بازی 3 گل زد. پرسپولیس هم بجز بازی با فولاد، توانست گلزنی موفق باشد. انتقال عمری به پست وینگر و ورود شیخ دیاباته به ترکیب اصلی پرسپولیس، با افت آمار این بازیکن همراه بود. مصدومیت دیاباته، عمری را به خط حمله پرسپولیس برگرداند و او این هفته با یک گل و یک پاس گل، نقشی موثر در برد پرسپولیس داشت. عمری دو بازی جام حذفی با ون‌پارس و سپاهان هم، در خط حمله بازی کرد و در هر دو بازی، برای تیمش پنالتی گرفت. سریع و قدرشناس عمری با وجود سن کم و سابقه بازی در پست وینگر، در خط حمله بازیکنی قدرشناس بوده است. او در بازی هفته چهاردهم با گل‌گهر، با اولین شوت داخل چارچوبش با پیراهن پرسپولیس، اولین گلش را زد. بازی با نساجی هم با دو شوت داخل چارچوب، توانست 2 گل بزند. بر اساس آمار متریکا، عمری این فصل مجموعا 6 شوت داخل چارچوب زده که 4 تای آن‌ها، گل شده‌اند. او به لطف سرعت بالا، می‌تواند با فرارهایش از پشت مدافعان به دروازه حریف نزدیک شود و زمان هدف‌گیری هم، معمولا نشانه‌گیری مناسبی دارد. زوج با ترابی درخشش عمری در خط حمله همزمان با اوج گرفتن ترابی، پرسپولیسی‌ها را به قهرمانی امیدوار کرده است. ترابی که این فصل نمایش پر فراز و نشیبی داشته، هفته پیش مقابل نفت مسجدسلیمان اولین گلش را زد و عملکردی درخشان داشت. او این هفته روبروی تراکتور، هم گل زد و هم بعد از 7 هفته توانست پاس گل بدهد. گل او، روی حرکت انفرادی و پاس عمری به دست آمد و پاس گلش را هم، برای همین بازیکن فرستاد. هماهنگی بهترین گلزن و گل‌ساز پرسپولیس در تبریز، امتیازات حساس این مسابقه را به حساب پرسپولیس ریخت و می‌تواند مسیر آن‌ها را برای قهرمانی هموار کند. به نقل از فوتبال 360 | بازگشت محمد عمری به خط حمله پرسپولیس

حضور دوباره و بازگشت محمد عمری در خط حمله پرسپولیس، این تیم را گلزن‌تر از همیشه کرده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حضور دوباره و بازگشت محمد عمری در خط حمله پرسپولیس، این تیم را گلزن‌تر از همیشه کرده است.

به گزارش یاریزان؛ نتایج پرفراز و نشیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر، باعث شده بود آن‌ها در تبریز محکوم به پیروزی باشند. هر نتیجه‌ای غیر از برد مقابل تراکتور، به معنای فاصله گرفتن از سپاهان پیش از تقابل مستقیم دو تیم بود. پرسپولیس هم با نمایشی موفق در خط حمله، ۳ گل به تراکتور زد و توانست امتیازات کامل مسابقه را به دست بیاورد. یکی از ستاره‌های پرسپولیس در این مسابقه، محمد عمری بود. بازیکنی که نزدیک شدنش به دروازه حریف، خط حمله پرسپولیس را هم دوباره راه انداخته است.

 

------------------------------------

 

 

بهترین گلزن

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمد عمری با گلی که در بازی با تراکتور زد، تبدیل به بهترین گلزن فعلی پرسپولیس در لیگ برتر شد. نیم فصل اول، یورگن لوکادیا با ۶ گل نمایشی فوق‌العاده در خط حمله پرسپولیس داشت. پس از جدایی او، گل‌محمدی گزینه‌های زیادی را در خط حمله امتحان کرد اما هیچکدام، به اندازه عمری موفق نبودند. عمری از هفته چهاردهم که به یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس تبدیل شده، توانسته ۴ گل برای این تیم در لیگ برتر بزند و بالاتر از گیورگی گولسیانی، به تنهایی بهترین گلزن فعلی این تیم در لیگ برتر باشد.

 

مهاجم خطرناک

عمری در هفته‌های اخیر، نشان داده بازی کردنش در خط حمله، می‌تواند موتور گلزنی پرسپولیس را هم راه بیندازد. او از هفته چهاردهم تا هفدهم، در خط حمله پرسپولیس بازی کرد و در این ۴ بازی ۳ گل زد. پرسپولیس هم بجز بازی با فولاد، توانست گلزنی موفق باشد. انتقال عمری به پست وینگر و ورود شیخ دیاباته به ترکیب اصلی پرسپولیس، با افت آمار این بازیکن همراه بود. مصدومیت دیاباته، عمری را به خط حمله پرسپولیس برگرداند و او این هفته با یک گل و یک پاس گل، نقشی موثر در برد پرسپولیس داشت. عمری دو بازی جام حذفی با ون‌پارس و سپاهان هم، در خط حمله بازی کرد و در هر دو بازی، برای تیمش پنالتی گرفت.

 

 

سریع و قدرشناس

عمری با وجود سن کم و سابقه بازی در پست وینگر، در خط حمله بازیکنی قدرشناس بوده است. او در بازی هفته چهاردهم با گل‌گهر، با اولین شوت داخل چارچوبش با پیراهن پرسپولیس، اولین گلش را زد. بازی با نساجی هم با دو شوت داخل چارچوب، توانست ۲ گل بزند. بر اساس آمار متریکا، عمری این فصل مجموعا ۶ شوت داخل چارچوب زده که ۴ تای آن‌ها، گل شده‌اند. او به لطف سرعت بالا، می‌تواند با فرارهایش از پشت مدافعان به دروازه حریف نزدیک شود و زمان هدف‌گیری هم، معمولا نشانه‌گیری مناسبی دارد.

 

زوج با ترابی

درخشش عمری در خط حمله همزمان با اوج گرفتن ترابی، پرسپولیسی‌ها را به قهرمانی امیدوار کرده است. ترابی که این فصل نمایش پر فراز و نشیبی داشته، هفته پیش مقابل نفت مسجدسلیمان اولین گلش را زد و عملکردی درخشان داشت. او این هفته روبروی تراکتور، هم گل زد و هم بعد از ۷ هفته توانست پاس گل بدهد. گل او، روی حرکت انفرادی و پاس عمری به دست آمد و پاس گلش را هم، برای همین بازیکن فرستاد. هماهنگی بهترین گلزن و گل‌ساز پرسپولیس در تبریز، امتیازات حساس این مسابقه را به حساب پرسپولیس ریخت و می‌تواند مسیر آن‌ها را برای قهرمانی هموار کند.

 

به نقل از فوتبال ۳۶۰ | بازگشت محمد عمری به خط حمله پرسپولیس


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی