رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 اردیبهشت 1400 - 21:52
  • کد خبر : ۱۰۱۶۱
  • چاپ خبر : بازگشت شاهین کرمانشاه به لیگ دسته یک فوتسال پس از ۴۸ ساعت
پس از اثبات تخلف باشگاه سفیران؛

بازگشت شاهین کرمانشاه به لیگ دسته یک فوتسال پس از ۴۸ ساعت

شاهین کرمانشاه در فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور در مقابل هایپر شاهین شهر برنده شد و در کرمانشاه جشن قهرمانی گرفت.

تیم شاهین کرمانشاه حاضر در لیگ دسته اول فوتسال کشور علی‌رغم برد پرگل در مقابل ایرالکو اراک، به نظر می‌رسید به لیگ دسته دو این رقابت‌ها سقوط کرده که با توجه به اثبات تخلف باشگاه سفیران گفتمان، این تیم در لیگ دسته اول باقی ماند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم شاهین کرمانشاه حاضر در لیگ دسته اول فوتسال کشور علی‌رغم برد پرگل در مقابل ایرالکو اراک، به نظر می‌رسید به لیگ دسته دو این رقابت‌ها سقوط کرده که با توجه به اثبات تخلف باشگاه سفیران گفتمان، این تیم به لیگ دسته اول فوتسال ایران بازگشت.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری فارس، پس از اتمام نتایج هفته پایانی لیگ دسته یک فوتسال کشور علی‌رغم برد پرگل شاهین کرمانشاه در مقابل ایرالکو اراک، به نظر می‌رسید شاهین کرمانشاه با قرار گرفتن در جایگاه پنجم در جدول شش تیمی به لیگ دسته دو سقوط کند.

 

------------------------------------

به استناد نامه منتشر شده از جلسه کمیته انضباطی و جدول منتشر شده از این گروه به علت اعتراض سه باشگاه اسپیناس زنجان، شاهین کرمانشاه و آیندگان هرمزگان دال بر استفاده تیم سفیر گفتمان از بازیکنان غیرمجاز مجاز و تحقیقات به عمل آماده دال بر صحت این ماجرا تیم شاهین کرمانشاه از جمع سقوط کنندگان به لیگ دسته دوم حذف شد و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

در جدول جدید این گروه مبل کریمی و سفیر گفتمان دو تیم سقوط کننده به دسته دوم و آیندگان هرمزگان و اسپیناس زنجان دو تیم صعود کننده به دور بعد مسابقات خواهند بود.

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه با تایید این خبر، گفت: از چندی پیش در جریان اعتراض باشگاه شاهین کرمانشاه به استفاده از دو بازیکن غیرمجاز توسط باشگاه سفیر گفتمان بودیم و اکنون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص این مساله اعلام کرده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

علی محبی خاطرنشان کرد: با توجه به روند قانونی مکاتبات فدراسیون فوتبال، هنوز نتیجه این رای کمیته انظباطی برای هیأت فوتبال استان کرمانشاه ارسال نشده است، اما با توجه به مذاکراتی که با فدراسیون داشته‌ایم این خبر صحبت دارد و باتوجه به رای صادره، شاهین کرمانشاه در لیگ دسته یک باقی خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: شاهین کرمانشاه در سال جاری در یکی از پیچیده‌ترین گروه رقابت‌ها قرار داشت و نتایج نزدیک تیم‌های حاضر در این مسابقات خود گواه این مهم بود، این تیم در نهایت با تلاش بازیکنان ،کادر فنی و مدیریتی باشگاه این تیم به لیگ دسته یک فوتسال کشور بازگشت.

رییس هیات فوتبال کرمانشاه با ابراز امیدواریم در خصوص دیگر نماینده استان در لیگ دسته یک، گفت: تیم فوتسال خانه صنعت کرمانشاه نیز شانس خوبی برای بقا در لیگ دسته یک دارد و امیداوریم با کسب امتیازات لازم از دو بازی باقی مانده، با زحمات مربیان، کادرفنی ومدیریتی و تلاش های بازیکنان خود فرصت بقا در لیگ دسته یک داشته باشد.

 

تیم شاهین کرمانشاه حاضر در لیگ دسته اول فوتسال کشور علی‌رغم برد پرگل در مقابل ایرالکو اراک، به نظر می‌رسید به لیگ دسته دو این رقابت‌ها سقوط کرده که با توجه به اثبات تخلف باشگاه سفیران گفتمان، این تیم به لیگ دسته اول فوتسال ایران بازگشت. به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری فارس، پس از اتمام نتایج هفته پایانی لیگ دسته یک فوتسال کشور علی‌رغم برد پرگل شاهین کرمانشاه در مقابل ایرالکو اراک، به نظر می‌رسید شاهین کرمانشاه با قرار گرفتن در جایگاه پنجم در جدول شش تیمی به لیگ دسته دو سقوط کند. به استناد نامه منتشر شده از جلسه کمیته انضباطی و جدول منتشر شده از این گروه به علت اعتراض سه باشگاه اسپیناس زنجان، شاهین کرمانشاه و آیندگان هرمزگان دال بر استفاده تیم سفیر گفتمان از بازیکنان غیرمجاز مجاز و تحقیقات به عمل آماده دال بر صحت این ماجرا تیم شاهین کرمانشاه از جمع سقوط کنندگان به لیگ دسته دوم حذف شد و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی