رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 24 تیر 1400 - 00:51
  • کد خبر : ۱۱۰۱۱
  • چاپ خبر : بازگشت بعثت کرمانشاه به جمع مدعیان صعود به لیگ دسته دوم فوتبال
با پیروزی در حساس ترین دیدار هفته؛

بازگشت بعثت کرمانشاه به جمع مدعیان صعود به لیگ دسته دوم فوتبال

تیم کانیاو اشنویه در هفته ششم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران مقابل موفق به شکست تیم بعثت کرمانشاه شد. به گزارش یاریزان؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد. از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه ۳۵ اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه ۷۲ بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه ۸۰ دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد. این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در پایان این دیدار نماینده اشنویه با نتیجه دو بر یک سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد و تا پس از انجام پنج دیدار با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات جای بگیرد.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با پیروزی در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم به جمع مدعیان صعود به لیگ دسته دوم فوتبال ایران بازگشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با پیروزی در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم به جمع مدعیان صعود به لیگ دسته دوم فوتبال ایران بازگشت.

به گزارش یاریزان؛ پرونده هفته سیزدهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران با برگزاری پنج دیدار در گروه دوم این رقابت ها بسته شد.

 

------------------------------------

در شب دوم رقابت های گروه دوم، تیم بعثت کرمانشاه موفق شد در یک دیدار فیزیکی و پر برخورد در خانه خود با نتیجه یک بر صفر تیم دارایی تهران را شکست دهد و سه امتیاز شیرین را برای بازگشت به کورس صعود به حساب خود واریز کند.

تک گل این دیدار را عباس اژدری دردقیقه ۳۵ برای بعثتی ها به ثمر رساند تا نماینده فوتبال استان کرمانشاه در مرحله نهایی لیگ دسته سوم ۲۰ امتیازی شود و در جایگاه سوم جدول گروه دوم قرا گیرد.

تیم های آرتام تبریز و شهرداری فومن بترتیب با ۲۲ و ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نکته قابل توجه در این دیدار، اعمال ۱۸ دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم از سوی داور بازی بود.

بر اساس برنامه مسابقات، تیم بعثت در هفته چهاردم این رقابت ها میهمان تیم نفت تهران خواهد رفت.

بعثتی ها که در سال های گذشته یکبار صعود به لیگ دسته دوم را تجربه کرده اند در سال گذشته با سقوط به این مرحله به جمع تیم های مرحله نهایی لیگ دسته سوم اضافه شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی