رفتن به بالا
  • شنبه - 7 اردیبهشت 1398 - 13:16
  • کد خبر : ۴۶۸۳
  • چاپ خبر : ایست قلبی باعث مرگ فوتبالیست بوکانی شد

ایست قلبی باعث مرگ فوتبالیست بوکانی شد

شاهدان عینی از مرگ فوتبالیست بوکانی به نام علی شریفی در حین برگزاری دیدار دوستانه در استادیوم خاتم النبیاء این شهرستان خبر دادند.

  رییس اداره ورزش و جوانان بوکان دلیل مرگ فوتبالیست بوکانی را عنوان کرد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ انور ملارحیمی رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: این بازیکن روز گذشته در همان دقایق ابتدایی تمرین دچار ایست قلبی شد که بلافاصله مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵به صحنه آمد و بازیکن را به بیمارستان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان دلیل مرگ فوتبالیست بوکانی را عنوان کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ انور ملارحیمی رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: این بازیکن روز گذشته در همان دقایق ابتدایی تمرین دچار ایست قلبی شد که بلافاصله مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵به صحنه آمد و بازیکن را به بیمارستان منتقل کرد اما تلاش آنان فایده ای نداشت.

 

وی با اشاره به اینکه پزشکی قانونی نیز ایست قلبی این فوتبالیست ۲۹ ساله بوکانی را تایید کرد، اظهار داشت: این بازیکن در قالب دسته آزاد و با کرایه چمن استادیوم در حال انجام بازی فوتبال و تمرین تیمی بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

لازم به ذکر است این بازیکن در تیم های روستایی و مسابقات جام روستایی نیز حضور داشت و از بازیکنان مطرح در جام روستایی به شمار می رفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی