رفتن به بالا
  • دوشنبه - 4 دی 1402 - 14:22
  • کد خبر : ۱۷۳۶۶
  • چاپ خبر : اولین مرحله تست انتخابی قایقرانان اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک پاریس

اولین مرحله تست انتخابی قایقرانان اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک پاریس

اولین مرحله تست انتخابی مطابق دستورالعمل انتخاب ورزشکاران اعزامی به انتخابی المپیک آبهای آرام امروز ۴ دی در دریاچه آزادی برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ ملی‌پوشان حاضر در اردوی آبهای آرام بانوان و آقایان در بخش کایاک و کانو تست انتخابی دادند. داوران رسمی فدراسیون قایقرانی در مواد مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام از ورزشکاران حاضر در اردو تست گرفتند. این تست در مواد کایاک و کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان و کایاک و کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان، کایاک یکنفره و دونفره و کانوی دونفره ۵۰۰ متر و کانوی یکنفره ۲۰۰ متر با انتخاب خود ورزشکاران برگزار شد. مطابق دستورالعمل انتخاب ورزشکاران اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام، ورزشکاران می‌بایست ماده مسابقاتی خود را انتخاب می‌کردند. این تست توسط کمیته داوران فدراسیون قایقرانی برگزار شد و نتایج در اختیار کادر و کمیته فنی قرار گرفت. در ادامه نتایج اولین مرحله تست انتخابی قایقرانان اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک پاریس را مرور می‌کنیم: در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان علی آقامیرزایی با زمان ۳:۴۳.۵۸ دقیقه و داریوش محمدی با زمان ۳:۵۹.۸۸ دقیقه اول و دوم شدند. در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان محمدنبی رضایی با زمان ۴:۱۰.۵۲ دقیقه اول و شایان حسینی با زمان ۴:۱۵.۲۵ دقیقه دوم شدند. در کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان عادل مجللی و کیا اسکندانی با زمان ۱:۵۷.۵۶ دقیقه و سینا شکوری و محمد عباسی با زمان ۱:۵۸.۰۰ دقیقه از خط پایان عبور کردند. در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان الناز شفیعیان با زمان ۲:۰۰.۷۱ دقیقه و پدیده پهلوان‌زاده با زمان ۲:۱۳.۶۵ دقیقه اول و دوم شدند. در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان پیمان قویدل و عباس حسینی با زمان ۱:۳۵.۴۷ دقیقه اول و امیرحسین آقامیرزایی و یزدان زراعت‌کار با زمان ۱:۳۷.۵۵ دقیقه دوم شدند. در کانوی دونفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی با زمان ۲:۱۱.۳۲ دقیقه و مهرناز صدیق فرشیان و زهرا اصلانی با زمان ۲:۱۷.۶۱ دقیقه از خط پایان عبور کردند. در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان تانیا کارگرپور و کیانا کمال‌زاده با زمان ۱:۵۳.۸۱ دقیقه اول، ترنم اکبرزاده و گلناز غضنفریان با زمان ۱:۵۶.۳۹ دقیقه دوم و هلیا حوصله‌پو و ارشین رضانژاد با زمان ۱:۵۸.۹۹ دقیقه سوم شدند. در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان نیز هیوا افضلی از کرمانشاه با زمان ۴۹.۹۸ ثانیه اول و هستی ناصری با زمان ۵۱.۵۴ ثانیه دوم شدند. مرحله دوم این تست فردا در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

اولین مرحله تست انتخابی مطابق دستورالعمل انتخاب ورزشکاران اعزامی به انتخابی المپیک آبهای آرام امروز ۴ دی در دریاچه آزادی برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اولین مرحله تست انتخابی مطابق دستورالعمل انتخاب ورزشکاران اعزامی به انتخابی المپیک آبهای آرام امروز ۴ دی در دریاچه آزادی برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ ملی‌پوشان حاضر در اردوی آبهای آرام بانوان و آقایان در بخش کایاک و کانو تست انتخابی دادند.

 

------------------------------------

داوران رسمی فدراسیون قایقرانی در مواد مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام از ورزشکاران حاضر در اردو تست گرفتند.

این تست در مواد کایاک و کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان و کایاک و کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان، کایاک یکنفره و دونفره و کانوی دونفره ۵۰۰ متر و کانوی یکنفره ۲۰۰ متر با انتخاب خود ورزشکاران برگزار شد.

مطابق دستورالعمل انتخاب ورزشکاران اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام، ورزشکاران می‌بایست ماده مسابقاتی خود را انتخاب می‌کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این تست توسط کمیته داوران فدراسیون قایقرانی برگزار شد و نتایج در اختیار کادر و کمیته فنی قرار گرفت.

 

در ادامه نتایج اولین مرحله تست انتخابی قایقرانان اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک پاریس را مرور می‌کنیم:

 

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان علی آقامیرزایی با زمان ۳:۴۳.۵۸ دقیقه و داریوش محمدی با زمان ۳:۵۹.۸۸ دقیقه اول و دوم شدند.

 

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان محمدنبی رضایی با زمان ۴:۱۰.۵۲ دقیقه اول و شایان حسینی با زمان ۴:۱۵.۲۵ دقیقه دوم شدند.

 

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان عادل مجللی و کیا اسکندانی با زمان ۱:۵۷.۵۶ دقیقه و سینا شکوری و محمد عباسی با زمان ۱:۵۸.۰۰ دقیقه از خط پایان عبور کردند.

 

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان الناز شفیعیان با زمان ۲:۰۰.۷۱ دقیقه و پدیده پهلوان‌زاده با زمان ۲:۱۳.۶۵ دقیقه اول و دوم شدند.

 

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان پیمان قویدل و عباس حسینی با زمان ۱:۳۵.۴۷ دقیقه اول و امیرحسین آقامیرزایی و یزدان زراعت‌کار با زمان ۱:۳۷.۵۵ دقیقه دوم شدند.

 

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی با زمان ۲:۱۱.۳۲ دقیقه و مهرناز صدیق فرشیان و زهرا اصلانی با زمان ۲:۱۷.۶۱ دقیقه از خط پایان عبور کردند.

 

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان تانیا کارگرپور و کیانا کمال‌زاده با زمان ۱:۵۳.۸۱ دقیقه اول، ترنم اکبرزاده و گلناز غضنفریان با زمان ۱:۵۶.۳۹ دقیقه دوم و هلیا حوصله‌پو و ارشین رضانژاد با زمان ۱:۵۸.۹۹ دقیقه سوم شدند.

 

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان نیز هیوا افضلی از کرمانشاه با زمان ۴۹.۹۸ ثانیه اول و هستی ناصری با زمان ۵۱.۵۴ ثانیه دوم شدند.

مرحله دوم این تست فردا در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی