رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 13 مهر 1402 - 12:00
  • کد خبر : ۱۶۷۷۷
  • چاپ خبر : انصراف حسین کیهانی از حضور در دوى ۵ هزار متر بازی های آسیایی هانگژو

انصراف حسین کیهانی از حضور در دوى ۵ هزار متر بازی های آسیایی هانگژو

به گزارش یاریزان؛ فینال رقابت های دوومیدانی ۵۰۰۰ متر بازی های آسیایی هانگژو روز گذشته در غیاب ملی پوش صاحب عنوان ایران برگزار شد. حسین کیهانی، ملی پوش کرمانشاهی دوی استقامت ایران که قرار بود در ماده ۵ هزار متر بازی های آسیایی هانگژو شرکت کند، به دلیل سرما خوردگی از حضور در این رقابت ها انصراف داد. او پیش از این در ماده ۳ هزار متر مانع از رسیدن به مدال بازمانده بود. کیهانی در دوره قبل بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ۸ دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه ضمن کسب مدال طلا رکورددار این ماده نیز شده بود. بدین ترتیب دوومیدانی ایران با کسب یک طلا و یک نقره در پرتاب دیسک به کار خود در هانگژو پایان داد.

حسین کیهانی ملی پوش کرمانشاهی دوومیدانی به دلیل سرماخوردگی از حضور در ماده ۵ هزار متر بازی های آسیایی هانگژو انصراف داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حسین کیهانی ملی پوش کرمانشاهی دوومیدانی به دلیل سرماخوردگی از حضور در ماده ۵ هزار متر بازی های آسیایی هانگژو انصراف داد.

به گزارش یاریزان؛ فینال رقابت های دوومیدانی ۵۰۰۰ متر بازی های آسیایی هانگژو روز گذشته در غیاب ملی پوش صاحب عنوان ایران برگزار شد.

 

------------------------------------

حسین کیهانی، ملی پوش کرمانشاهی دوی استقامت ایران که قرار بود در ماده ۵ هزار متر بازی های آسیایی هانگژو شرکت کند، به دلیل سرما خوردگی از حضور در این رقابت ها انصراف داد.

او پیش از این در ماده ۳ هزار متر مانع از رسیدن به مدال بازمانده بود.

کیهانی در دوره قبل بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ۸ دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه ضمن کسب مدال طلا رکورددار این ماده نیز شده بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بدین ترتیب دوومیدانی ایران با کسب یک طلا و یک نقره در پرتاب دیسک به کار خود در هانگژو پایان داد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی