رفتن به بالا
  • دوشنبه - 10 آذر 1399 - 13:14
  • کد خبر : ۸۶۷۸
  • چاپ خبر : انتقاد شهناز یاری از بلاتکلیفی لیگ / به فوتسال بی‌مهری نکنید
پس انتشار شایعات درخصوص برگزاری مسابقات؛

انتقاد شهناز یاری از بلاتکلیفی لیگ / به فوتسال بی‌مهری نکنید

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم، قرار بود تا از سوم مرداد ماه اردوهای انتخابی خود را برگزار کنیم. اما با توجه به شرایط موجود، مقرر شد تا اردوهای تیم ملی فوتسال از شهریور ماه آغاز شود.

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا معتقد است برنامه فوتسال ایران مشخص نیست و این موضوع یک بی‌مهری در حق این رشته محسوب می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا و تیم ملی ایران معتقد است با اینکه ورزش در بسیاری از کشورها به روال عادی خود برگشته اما برنامه فوتسال ایران مشخص نیست و این موضوع یک بی‌مهری در حق این رشته محسوب می‌شود.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتسال ۲۰۲۰، با وجود اینکه بسیاری از رشته‌های ورزشی چون فوتبال، والیبال و بسکتبال در حال برگزاری مسابقات لیگ خود هستند اما هنوز وضعیت فوتسال مشخص نیست. لیگ برتر فوتسال زنان ۳۰ مرداد ۹۹ با قهرمانی مس رفسنجان به پایان رسید. در این مدت چند بار احتمال برگزاری اردوی تیم ملی مطرح شد اما این اتفاق نیفتاد تا فوتسال زنان بیش از پیش به قرنطینه برود. اکنون نیز که ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری برخی از لیگ‌های ورزشی را صادر کرده است، اقدام مشخصی در زمینه فوتسال صورت نگرفته است. البته شنیده شده احتمال برگزاری مسابقات در اواخر آذر وجود دارد اما هیچ یک از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ این خبر را رسما تایید نکرده‌اند.

 

------------------------------------

شهناز یاری، سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا به بلاتکلیفی وضعیت این رشته اشاره و بیان کرد: مثل سایر تیم‌ها هنوز تمرینمان را شروع نکرده‌ایم و منتظر مجوز سازمان لیگ هستیم. البته تا جایی که اطلاع دارم ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری مسابقات را صادر کرده اما شاید فدراسیون منتظر تمام شدن تعطیلی‌ دو هفته‌ای است.

او به لزوم آغاز لیگ برتر فوتسال اشاره و تاکید کرد: این بیماری مختص کشور ما نیست و زندگی مردم تعطیل نشده است. اینکه در خانه بنشینم و درها را به این امید ببندیم که نمیریم، تفکر قشنگی نیست، بلکه باید مثل همه جای دنیا یاد بگیریم ضمن حفط سلامتی به زندگی روزمره خود برگردیم. در همه جای دنیا ورزش به روال عادی خود برگشته اما نمی‌دانم چرا این اتفاق هنوز در کشور ما نیفتاده و برنامه فوتسال نامشخص نیست.

یاری در مورد تاثیر تعطیلی لیگ بر زندگی بازیکنان گفت: خیلی از بازیکنان با من تماس می‌گیرند و می‌گویند تنها راه درآمدمان فوتسال است و نان‌آور خانواده هستیم، اگر لیگ برگزار نشود چگونه زندگی‌مان را تامین کنیم؟ بالاخره هر کسی دغدغه و نگرانی خود را دارد. اکنون مسابقات فوتبال و سایر رشته‌های توپی داخل سالن در حال برگزاری است یعنی کرونا فقط مختص فوتسال است؟ فوتسال در بخش زنان و مردان سرآمد تمام رشته‌های توپی و اعتبار و پرچم‌دار ما در آسیا و جهان است، چرا باید نادیده گرفته شود؟ این بی مهری و کم لطفی نسبت به فوتسال است. امیدوارم هر مانعی که وجود دارد با تدبیر و مدیریت درست رفع شود و لیگ خیلی سریع شروع شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی