رفتن به بالا
  • شنبه - 21 آبان 1401 - 12:25
  • کد خبر : ۱۴۱۶۷
  • چاپ خبر : امیر سرخوش با شکست مقابل حریف مالزیایی در فینال نائب قهرمان اسنوکر جهان شد

امیر سرخوش با شکست مقابل حریف مالزیایی در فینال نائب قهرمان اسنوکر جهان شد

امیر سرخوش نماینده اسنوکر ایران در سومین تجربه فینال جهانی، به نائب قهرمانی این رقابت ها بسنده کرد. به گزارش یاریزان؛ رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان ۱۴ تا۲۰ آبان ماه در ماناوگات ترکیه برگزار شد و امیر سرخوش برای سومین بار در فینال این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و به عنوان نائب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد. عصر امروز ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶:۳۰ امیر سرخوش با لیم کوک لئونگ از مالزی در فینال رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان به میدان رفتند که در پایان امیر سرخوش با شکست در مقابل حریف مالزیایی به عنوان نائب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد. امیر سرخوش ملی پوش ارزنده کشورمان در دور گروهی شریکریشنا از هند، میهای ولاریو از رومانی، آندری گلادیک از روسیه را شکست داد و در ادامه در مقابل علی روشنی کیا به پیروزی رسید و چئونگ کا وای از هنگ کنگ، رودین جودین از لتونی و روبین هال از فنلاند دیگر حریفان سرخوش تا مسابقه نهایی بودند. سرخوش در فینال نتیجه را ۵ بر صفر به حریف مالزیایی خود لیم کوک لئونگ واگذار کرد.

امیر سرخوش نماینده اسنوکر ایران در سومین تجربه فینال جهانی، به نائب قهرمانی این رقابت ها بسنده کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

امیر سرخوش نماینده اسنوکر ایران در سومین تجربه فینال جهانی، به نائب قهرمانی این رقابت ها بسنده کرد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان ۱۴ تا۲۰ آبان ماه در ماناوگات ترکیه برگزار شد و امیر سرخوش برای سومین بار در فینال این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و به عنوان نائب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد.

 

------------------------------------

عصر امروز ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶:۳۰ امیر سرخوش با لیم کوک لئونگ از مالزی در فینال رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان به میدان رفتند که در پایان ملی پوش ایرانی با شکست در مقابل حریف مالزیایی به عنوان نائب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد.

امیر سرخوش ملی پوش ارزنده ایران در دور گروهی شریکریشنا از هند، میهای ولاریو از رومانی، آندری گلادیک از روسیه را شکست داد و در ادامه در مقابل علی روشنی کیا به پیروزی رسید و چئونگ کا وای از هنگ کنگ، رودین جودین از لتونی و روبین هال از فنلاند دیگر حریفان سرخوش تا مسابقه نهایی بودند. وی در فینال نتیجه را ۵ بر صفر به حریف مالزیایی خود لیم کوک لئونگ واگذار کرد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی