رفتن به بالا
  • یکشنبه - 28 آذر 1395 - 21:19
  • کد خبر : ۱۸۳۴
  • چاپ خبر : امیر حسین کنعانی قهرمان مسابقات پینگ‌پنگ غرب کشور شد

امیر حسین کنعانی قهرمان مسابقات پینگ‌پنگ غرب کشور شد

  امیر حسین کنعانی ، ورزشکار کرمانشاهی عنوان قهرمانی چهارمین دوره مسابقات منطقه ای پینگ پنگ غرب کشور را به خود اختصاص داد. به گزارش یاریزان؛ چهارمین دوره مسابقات منطقه ای پینگ پنگ غرب کشورنکوداشت «یدالله هرمزی نژاد» روز شنبه در خانه پینگ پنگ کرمانشاه و با حضور ۳۰ ورزشکار از استان های همدان، ایلام و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

امیر حسین کنعانی ، ورزشکار کرمانشاهی عنوان قهرمانی چهارمین دوره مسابقات منطقه ای پینگ پنگ غرب کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش یاریزان؛ چهارمین دوره مسابقات منطقه ای پینگ پنگ غرب کشورنکوداشت «یدالله هرمزی نژاد» روز شنبه در خانه پینگ پنگ کرمانشاه و با حضور ۳۰ ورزشکار از استان های همدان، ایلام و کرمانشاه برگزار شد.

 

------------------------------------

بهرام کنجوری اظهار کرد: این رقابت ها روز گذشته در خانه پینگ پنگ کرمانشاه و با حضور ۳۰ ورزشکار از استان های کرمانشاه، همدان و ایلام برگزار شد.
دبیر هیئت پینگ پنگ استان کرمانشاه افزود: مسابقه های پینگ پنگ منطقه ای به صورت دو حذفی و در آن بیش از ۱۲۰ مسابقه برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: کیوان رمضانی دیگر ورزشکار کرمانشاهی نیز موفق به کسب مقام چهارم شد.
کنجوری افزود: پس از پایان این رقابت ها، طی مراسمی از یدالله هرمزی نژاد یکی از پیشکسوتان رشته پینگ پنگ کرمانشاه با هدای لوح و جایزه تجلیل شد.

این رقابت ها با موفقیت ورزشکاران کرمانشاهی همراه بود و در پایان امیر حسین کنعانی از کرمانشاه توانست با کسب بالاترین امتیاز به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.

«فرزین طاهرزاده» از کرمانشاه نیز به مقام دوم این مسابقات رسید و «سهیل بیگی» از استان ایلام نیز جایگاه سوم رقابت های مذکور را از آن خود کرد. هم چنین در این رقابت ها، «کیوان رمضانی» ورزشکار دیگر استان کرمانشاه موفق به کسب عنوان چهارم شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی