رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 اردیبهشت 1402 - 12:33
  • کد خبر : ۱۵۶۰۹
  • چاپ خبر : امیری: تجربیات گذشته در میدان جهانی بوکس به من کمک خواهد کرد

امیری: تجربیات گذشته در میدان جهانی بوکس به من کمک خواهد کرد

به گزارش یاریزان؛ پوریا امیری بوکسور کرمانشاهی وزن 92 کیلوگرم کشورمان در خصوص میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2023 - ازبکستان گفت: چندین مرحله مسابقات انتخابی درون اردویی را پشت سر گذاشتیم تا در نهایت توانستیم در ترکیب اعزامی به رقابت‌های جهانی قرار بگیریم؛ خدا را شکر با تمرینات فنی و بدنسازی که در این مدت پشت سر گذاشتیم در حال حاضر آمادگی خوبی کسب کردیم و امیدوارم خدا کمک کند تا در میدان مسابقه نتیجه آن را ببینیم تجربیات گذشته . وی در ادامه گفت: من بعد از مسابقات قهرمانی آسیا اردن که سال گذشته برگزار شد دیگر تمرینی نداشتم و کمی افت کرده بودم اما از ابتدای اردو تا الان با توجه به تمریناتی که در دستور کار داشتیم خیلی پیشرفت کردم و آماده حضور در رقابت‌ها هستم. طی سال‌های گذشته با قهرمانان خوب دنیا مبارزه کردم اما با نتایج نزدیک از دور رقابت‌ها کنار رفتم به قدری که خود حریف هم فکر نمی‌کرد برنده دیدار باشد. قطعا این تجربیاتی که تاکنون کسب کرده‌ام به من در این میدان کمک خواهد کرد. نماینده وزن 92 کیلوگرم کشورمان با اشاره به حضورش در دوره قبل مسابقات جهانی خاطر نشان کرد: دومین دوره است که در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنم؛ در دوره قبل در اولین دیدار با حریف ازبک که قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، مبارزه کردم و طبق نظر کارشناسان با وجود اینکه برنده میدان بودم اما بازنده اعلام شدم؛ انشاءالله در این رویداد جبران می کنم. امیری تصریح کرد: مهم‌ترین حریف من در این مسابقات، بوکسور کوبا است که قهرمان دو دوره المپیک و پنج دوره رقابت‌های جهانی است؛ ایتالیا، ازبکستان، قزاقستان و روسیه هم از رقبای قدرتمند من محسوب می‌شوند. امیدوارم که بتوانم مقابل این نفرات مبارزه خوبی داشته باشم و شکستشان دهم. وی افزود: فدراسیون جهانی و سرپرست فدراسیون بوکس ایران جوایز نقدی ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند که همین موضوع باعث ایجاد انگیزه شده و تلاش بچه‌ها را دوچندان کرده است، چراکه قطعا زندگی شخصی ورزشکاران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بوکسور سنگین وزن کشورمان در پایان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی که حکم انتخابی المپیک 2024 را دارد از رویدادهای پیش روی بوکس است و اگر بتوانم در ترکیب نفرات اعزامی قرار بگیرم جزو اهداف بعدی من است. برای کسب مدال و موفقیت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم و امیداورم با کمک خدا دست پر از این میدان جهانی بازگردم. تجربیات گذشته

پوریا امیری بوکسور سنگین وزن ایران گفت: طی سال‌های گذشته با قهرمانان خوب دنیا مبارزه کردم اما با نتایج نزدیک از دور رقابت‌ها کنار رفتم به قدری که خود حریف هم فکر نمی‌کرد برنده دیدار باشد قطعا تجربیات کسب شده به من در این میدان کمک خواهد کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پوریا امیری بوکسور سنگین وزن ایران گفت: طی سال‌های گذشته با قهرمانان خوب دنیا مبارزه کردم اما با نتایج نزدیک از دور رقابت‌ها کنار رفتم به قدری که خود حریف هم فکر نمی‌کرد برنده دیدار باشد قطعا تجربیات کسب شده به من در این میدان کمک خواهد کرد.

به گزارش یاریزان؛ پوریا امیری بوکسور کرمانشاهی وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان در خصوص میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ – ازبکستان گفت: چندین مرحله مسابقات انتخابی درون اردویی را پشت سر گذاشتیم تا در نهایت توانستیم در ترکیب اعزامی به رقابت‌های جهانی قرار بگیریم؛ خدا را شکر با تمرینات فنی و بدنسازی که در این مدت پشت سر گذاشتیم در حال حاضر آمادگی خوبی کسب کردیم و امیدوارم خدا کمک کند تا در میدان مسابقه نتیجه آن را ببینیم.

 

------------------------------------

وی در ادامه گفت: من بعد از مسابقات قهرمانی آسیا اردن که سال گذشته برگزار شد دیگر تمرینی نداشتم و کمی افت کرده بودم اما از ابتدای اردو تا الان با توجه به تمریناتی که در دستور کار داشتیم خیلی پیشرفت کردم و آماده حضور در رقابت‌ها هستم. طی سال‌های گذشته با قهرمانان خوب دنیا مبارزه کردم اما با نتایج نزدیک از دور رقابت‌ها کنار رفتم به قدری که خود حریف هم فکر نمی‌کرد برنده دیدار باشد. قطعا این تجربیاتی که تاکنون کسب کرده‌ام به من در این میدان کمک خواهد کرد.

نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان با اشاره به حضورش در دوره قبل مسابقات جهانی خاطر نشان کرد: دومین دوره است که در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنم؛ در دوره قبل در اولین دیدار با حریف ازبک که قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، مبارزه کردم و طبق نظر کارشناسان با وجود اینکه برنده میدان بودم اما بازنده اعلام شدم؛ انشاءالله در این رویداد جبران می کنم.

امیری تصریح کرد: مهم‌ترین حریف من در این مسابقات، بوکسور کوبا است که قهرمان دو دوره المپیک و پنج دوره رقابت‌های جهانی است؛ ایتالیا، ازبکستان، قزاقستان و روسیه هم از رقبای قدرتمند من محسوب می‌شوند. امیدوارم که بتوانم مقابل این نفرات مبارزه خوبی داشته باشم و شکستشان دهم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی افزود: فدراسیون جهانی و سرپرست فدراسیون بوکس ایران جوایز نقدی ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند که همین موضوع باعث ایجاد انگیزه شده و تلاش بچه‌ها را دوچندان کرده است، چراکه قطعا زندگی شخصی ورزشکاران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بوکسور سنگین وزن کشورمان در پایان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ را دارد از رویدادهای پیش روی بوکس است و اگر بتوانم در ترکیب نفرات اعزامی قرار بگیرم جزو اهداف بعدی من است. برای کسب مدال و موفقیت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم و امیداورم با کمک خدا دست پر از این میدان جهانی بازگردم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی