رفتن به بالا
  • جمعه - 1 مرداد 1400 - 11:49
  • کد خبر : ۱۱۱۶۲
  • چاپ خبر : امیدواری به مدال آوری ” بهروزی راد ” در پارالمپیک توکیو
در آستانه افتخار آفرینی ورزشکار کرمانشاهی؛

امیدواری به مدال آوری ” بهروزی راد ” در پارالمپیک توکیو

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش بانوان و آقایان از 18 فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به مدال آوری شهلا بهروزی راد در رقابت های پارالمپیک توکیو امیدواریم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: به مدال آوری شهلا بهروزی راد در رقابت های پارالمپیک توکیو امیدواریم.

به گزارش یاریزان صابر رحیمی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، بااشاره به برگزاری مراسم بدرقه شهلا بهروزی راد تنها اعزامی کرمانشاه به پارالمپیک ۲۰۲۱، اظهار کرد: خوشبختانه این ورزشکار کرمانشاهی شرایط خوبی برای حضور در رقابت های پارالمپیک دارد.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: علیرغم تاثیرات شیوع بیماری کرونا بر تمرینات ورزشکاران المپیکی، تنها بانوی قایقران پارالمپیکی ایران در سطح آمادگی مطلوبی از نظر روحی و جسمی قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکیدکرد: باتوجه به این مسئله امیدوار به مدال آوری این ورزشکار در رقابت های پارالمپیک توکیو هستیم.

وی از اعزام این ورزشکار به توکیو در اوایل شهریور خبرداد و گفت: تلاش کرده ایم در حد توان بتوانیم از تنها نماینده استان در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان حمایت داشته باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحیمی خاطرنشان کرد: درصورتی که این بانوی پاراکانو قایقرانی ایران در این رقابت ها مدال آوری کند، پاداش خوبی از طرف مسئولین استان به وی اهداء خواهد شد.

وی افزود: شهلا بهروزی راد از افتخارات ورزش استان کرمانشاه است که امید داریم شهریور امسال شاهد خبر خوشحال کننده ای برای مردم کرمانشاه از کسب مدال آوری شان در پارالمپیک توکیو باشیم.

شهلا بهروزی راد، اولین بانوی ایرانی است که سال ۲۰۱۶ توانست در رقابت های پارالمپیک قایقرانی حضور پیدا کند، اما در این رقابت ها مدالی نگرفت و در جایگاه دهم ایستاد.

این دختر پارو زن قهرمان در سالهای گذشته برای رسیدن به هدف بزرگش دست از تلاش نکشید تا اینکه در نهایت دو سال پیش در رقابت های جهانی مجارستان توانست دوباره سهمیه پارالمپیک را بگیرد و حالا به عنوان تنها ورزشکار کرمانشاه عازم بزرگترین آوردگاه رقابت های ورزشی دنیا خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی