رفتن به بالا
  • جمعه - 29 اردیبهشت 1402 - 18:08
  • کد خبر : ۱۵۶۹۱
  • چاپ خبر : امتیاز لیگ برتر هندبال توسط شیرمردان اسلام آباد غرب حفظ شد

امتیاز لیگ برتر هندبال توسط شیرمردان اسلام آباد غرب حفظ شد

به گزارش یاریزان؛ هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر هندبال ایران با برگزاری ۴ دیدار به اتمام رسید در حالی که پیش از این صعود تیم های فولاد سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس و سپاهان نوین به مرحله نهایی قطعی شده بود که با دیدارهای امروز تیم رعد پدافند البرز با شکست مقابل صدرنشین و قرار گرفتن در رده یازدهم به دسته یک سقوط کرد. ضمن اینکه تیم ستارگان دشتستان که از نیم فصل در دیدارهای برگشت حاضر نشده بود، طبق تصمیم کمیته انضباطی به لیگ دسته دوم سقوط کرده بود. تیم زاگرس اسلام آباد غرب که بعنوان نماینده استان کرمانشاه در لیگ برتر ایران حضور دارد نیز با توجه به پیروزی برابر نفت و گاز گچساران با نتیجه ۳۲ بر ۳۴ در دیدار پایانی توانست با بدست آورن 14 امتیاز جایگاه هشتم لیگ را کسب کند و در شرایطی که در پایان نیم فصل اول یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین تر بود، موفق شد جواز حضور در فصل بعدی این رقابت ها را حفظ کند. با این نتایج دور مقدماتی لیگ برتر هندبال با صدرنشینی سپاهان با ۳۷ امتیاز به پایان رسید. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۳۵، صنعت مس با ۲۹ و سپاهان نوین با ۲۷ دوم تا چهارم شدند. گفتنی است دیدارهای مرحله نهایی یکم و سوم خرداد به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه اسلام آباد غرب کرمانشاه پس از تحمل شکلات فراوان و تجربه دو نیم فصل متفاوت در نهایت موفق شد امتیاز لیگ برتر هندبال را حفظ کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باشگاه اسلام آباد غرب کرمانشاه پس از تحمل شکلات فراوان و تجربه دو نیم فصل متفاوت در نهایت موفق شد امتیاز لیگ برتر هندبال را حفظ کند.

به گزارش یاریزان؛ هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر هندبال ایران با برگزاری ۴ دیدار به اتمام رسید در حالی که پیش از این صعود تیم های فولاد سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس و سپاهان نوین به مرحله نهایی قطعی شده بود که با دیدارهای امروز تیم رعد پدافند البرز با شکست مقابل صدرنشین و قرار گرفتن در رده یازدهم به دسته یک سقوط کرد.

 

------------------------------------

ضمن اینکه تیم ستارگان دشتستان که از نیم فصل در دیدارهای برگشت حاضر نشده بود، طبق تصمیم کمیته انضباطی به لیگ دسته دوم سقوط کرده بود.

تیم زاگرس اسلام آباد غرب که بعنوان نماینده استان کرمانشاه در لیگ برتر ایران حضور دارد نیز با توجه به پیروزی برابر نفت و گاز گچساران با نتیجه ۳۲ بر ۳۴ در دیدار پایانی توانست با بدست آورن ۱۴ امتیاز جایگاه هشتم لیگ را کسب کند و در شرایطی که در پایان نیم فصل اول یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین تر بود، موفق شد جواز حضور در فصل بعدی این رقابت ها را حفظ کند.

با این نتایج دور مقدماتی لیگ‌برتر هندبال با صدرنشینی سپاهان با ۳۷ امتیاز به پایان رسید. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۳۵، صنعت مس با ۲۹ و سپاهان نوین با ۲۷ دوم تا چهارم شدند.
گفتنی است دیدارهای مرحله نهایی یکم و سوم خرداد به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
عکس: خوربران


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی