رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 14 مهر 1401 - 12:49
  • کد خبر : ۱۳۶۵۳
  • چاپ خبر : اماکن ورزشی شهرستان خوی بمنظور اسکان زلزله زدگان آماده شده است

اماکن ورزشی شهرستان خوی بمنظور اسکان زلزله زدگان آماده شده است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۲ پروژه ورزشی استان آذربایجان غربی در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش یاریزان؛ دکتر سجاد بیرامی سرپرست اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: یکی از مهم ترین اهداف ما جبران فاصله با شاخص ملی سرانه ورزشی است و با توجه به اینکه سرانه استان حدود ۶۲ سانتی متر و سرانه کشور ۷۰ سانتی متر است، در وهله نخست رسیدن به سرانه کشوری و در ادامه رسیدن به سرانه مطلوب ۲ متر هدف گذاری شده است. وی افزود: در حال حاضر رویکرد فعال سازی پروژه‌ها را در پیش گرفتیم و با توجه به اینکه بیش از ۹۰ پروژه نیمه تمام و غیر فعال در استان وجود داشت، ۷۴ پروژه را فعال کرده و هم اکنون در دست اجراست. وی اضافه کرد: در این خصوص ۱۲ پروژه ورزشی استان آذربایجان غربی از جمله ۳ سالن و ۹ زمین روباز با مساحت ۱۰۸ هزار مترمربع با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و ۱۷ پروژه جدید کلنگ زنی خواهدشد. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این میان سالن‌های راکد که ۳۵ و ۱۷ سال غیرفعال شده بودند دوباره در حال تکمیل شدن هستند ضمن اینکه ۴ پروژه مهم ورزشگه ۵۰۰۰ نفری شهرهای خوی، مهاباد و بوکان و استادیوم میاندوآب در مرحله مناقصه است. دکتر بیرامی اظهار کرد: تلاش ما افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی تا پایان سال و افزایش سرانه ورزشی استان است بطوریکه تا هفته دولت ۳.۵ سانتی متر و تا پایان سال به شاخص کشوری خواهیم رسید. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی همچنین اظهار کرد: از ابتدای امسال، 27 ورزشکار استان در المپیک ناشنوایان، قهرمانی جهان و آسیایی مدال کسب کرده اند و با احتساب مسابقات مختلف برون مرزی این آمار به 48 مدال رسیده است.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی در پی وقوع زلزله ۵/۲ ریشتری بامداد چهارشنبه شهرستان خوی گفت: حسب دستور وزیر ورزش و جوانان، تمامی اماکن ورزشی این شهرستان بمنظور اسکان زلزله زدگان آماده شده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی در پی وقوع زلزله ۵/۲ ریشتری بامداد چهارشنبه شهرستان خوی گفت: حسب دستور وزیر ورزش و جوانان، تمامی اماکن ورزشی این شهرستان بمنظور اسکان زلزله زدگان آماده شده است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دکتر سجاد بیرامی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی ضمن همدردی با زلزله زدگان عزیز شهرستان خوی گفت: با دستور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و حسب هماهنگی های انجام‌گرفته با ستاد مدیریت بحران استانداری بویژه دکتر معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی و فرمانداری شهرستان، با توجه به تخریب صدها واحد مسکونی، تمامی ظرفیت های ورزشی شهرستان خوی برای اسکان زلزله زدگان خویی آماده شده است.

دکتر بیرامی همچنین افزود: علاوه بر اختصاص سالن ها و اماکن ورزشی شهرستان خوی برای اسکان زلزله زدگان، نیروهای داوطلب مجموعه اداره کل ورزش وجوانان استان، اداره ورزش وجوانان شهرستان خوی در قالب نیروهای ستادی و شهرستانی و نیر هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان آمادگی خود را برای امدادرسانی و کمک به مصدومین و زلزله زدگان اعلام نموده و به محل های مورد نظر بخصوص روستاها و مناطق محروم اعزام شده اند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی