رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 مرداد 1401 - 14:06
  • کد خبر : ۱۳۲۶۳
  • چاپ خبر : افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی در کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی در کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: 200 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در گفت و گو با خبرگزاری مهر اظهار کرد: ۱۰ پروژه ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی و زمین چمن طبیعی، خانه جوان و پیست دو و میدانی هستند و در هفته دولت با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

 

------------------------------------

وی اعتبار صرف شده برای این پروژه ها را ۱۷۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: محل تأمین اعتبار این پروژه‌های ورزشی استانی و ملی است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد: زمین چمن مصنوعی استقلال و زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج، احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای «قلعه روتله»، «نارنجک»، «میرآباد»، «نسل و الک»، احداث خانه جوان شهرستان بانه، راه اندازی سیستم روشنایی استادیوم آزادی شهرستان کامیاران و احداث زیرسازی پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور شهرستان بیجار پروژه‌های ورزشی آماده افتتاح این اداره کل در هفته دولت امسال هستند.

جولائی با اشاره به وجود ۸۳ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان اظهار داشت: با سفر رئیس جمهور به کردستان اعتبارات مناسبی به حوزه ورزش استان اختصاص پیدا کرده است که با صرف این اعتبارات شاهد تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه تمام این حوزه در آینده نزدیک خواهیم بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ابراز امیدواری کرد که با افتتاح پروژه‌های ورزشی در هفته دولت شاهد رشد سرانه و زیرساخت‌های ورزشی استان باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی