رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 شهریور 1399 - 13:40
  • کد خبر : ۷۴۶۹
  • چاپ خبر : افتتاح ۷ پروژه و کلنگ‌زنی ۳ پروژه ورزشی در آذربایجان‌غربی
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

افتتاح ۷ پروژه و کلنگ‌زنی ۳ پروژه ورزشی در آذربایجان‌غربی

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: تمامی پروتکل‌های مصوب از سوی ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان به تمامی هیات‌های ورزشی ابلاغ شده است.

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی درخصوص برنامه‌های عمرانی ورزش و جوانان استان در هفته دولت گفت: طی این هفته ۷ پروژه ورزشی در شهرهای سرو، ماکو، میاندوآب، مهاباد و پیرانشهر افتتاح و ۳ پروژه ورزشی در نقده کلنگ‌زنی خواهند شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

همزمان با آغاز هفته دولت، مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های ورزشی در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش یاریزان؛ کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی درخصوص برنامه‌های عمرانی ورزش و جوانان استان در هفته دولت گفت: طی این هفته ۷ پروژه ورزشی در شهرهای سرو، ماکو، میاندوآب، مهاباد و پیرانشهر افتتاح و ۳ پروژه ورزشی در نقده کلنگ‌زنی خواهند شد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: پروژه های تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره سرو با اعتبار ۹۹۰۰میلیون ریال از اعتبارات استانی و زمین ورزشی ماکو با اعتبار ۶ میلیارد ریال از اعتبارات ملی طی هفته دولت افتتاح خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین پروژه های سالن ورزشی سیمرغ ۵ در میاندوآب با اعتبار ۱.۸ میلیارد ریالی، مجموعه ورزشی برادران کامیار در مهاباد با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، زمین روباز چمن مصنوعی یگانه در پیرانشهر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، سالن زمین چمن مصنوعی و سالن رزمی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در پیرانشهر توسط بخش خصوصی طی هفته دولت افتتاح خواهند شد.

پورایراندوست گفت: ۳ پروژه ورزشی شامل استخر سرپوشیده آزادی با پیش‌بینی اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و ۲ سالن چندمنظوره ورزشی با پیش‌بینی اعتبار ۸ میلیارد تومان نیز در این هفته کلنگ‌زنی خواهند شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

بر این اساس صبح امروز سوم شهریورماه:

 

مجتمع ورزشی بخش خصوصی برادران کامیار شهرستان مهاباد با حضور سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، دکتر رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جلال محمود زاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی همزمان با سومین روز هفته دولت افتتاح شد.

 

با حضور رحمـانی معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان، مسئولین استانی و شهرستان پیرانشهر سالن چمن مصنوعی و سرپوشیده نوروز با زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع، مساحت کل زمین ۳۰۰۰ مترمربع، اعتبار ۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان در دومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.
همچنین یک زمین فوتبال در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع با هزینه‌کرد ۱.۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید که این پروژه‌ها به همت بخش خصوصی احداث شده‌اند.

با حضور مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی و پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان، کلنگ ٣ پروژه ورزشی در شهرستان نقده به زمین زده شد.

استخر سرپوشیده آزادی با زیربنای ۱۵۵۸ متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، مجتمع ورزشی رضا به متراژ ۱۵۳۰ و زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان و پروژه سالن سرپوشیده فوتسال و بدن سازی و آمادگی جسمانی به متراژ ۱۳۰۰ متر و زیربنای ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان طی ۲ سال در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.
این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی و طی ۲ سال احداث خواهندشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی