رفتن به بالا
  • شنبه - 3 آبان 1399 - 21:35
  • کد خبر : ۷۸۳۱
  • چاپ خبر : اعلام محدودیت های اعمال شده در شهرستان های دارای وضعیت قرمز استان ایلام
از سوی اداره کل ورزش و جوانان ایلام؛

اعلام محدودیت های اعمال شده در شهرستان های دارای وضعیت قرمز استان ایلام

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اولین استخر شهرستان ثلاث باباجانی ظرف چندماه آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

اداره کل ورزش و جوانان ایلام با صدور اطلاعیه ای محدودیت های اعمال شده در شهرستان های دارای وضعیت قرمز این استان را اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اداره کل ورزش و جوانان ایلام با صدور اطلاعیه ای محدودیت های اعمال شده در شهرستان های دارای وضعیت قرمز این استان را اعلام کرد.

به گزارش یاریزان؛ پس از شیوع موج سوم ویروس کرونا در اکثر استان های کشور، عصر امروز شنبه سوم آبان ماه اداره کل ورزش و جوانان ایلام در اطلاعیه ای محدودیت های اعمال شده در شهرستان های با وضعیت قرمز این استان را منتشر کرد که متن این اطلاعیه به شرح ذیل آمده است:

 

------------------------------------

با توجه به تداوم شیوع گسترده ی ویروس کرونا محدودیت های اعمال شده در شهرستان های دارای وضعیت قرمز در استان ایلام به مدت یک هفته از ۳ مهر تمدید گردید.

قابل توجه مدیران اماکن ورزشی فعال (دولتی و خصوصی)
استخرهای سرپوشیده
مراکز تفریحی آبی
باشگاه های بدنسازی
باشگاه های ورزشی
مقتضی است نسبت به تعطیلی اماکن خود اقدام لازم به عمل آوردند.

بدیهی است در صورت عدم رعایت قوانین مذکور بعد از ارسال گزارش بازدیدهای هفتگی برابر قانون با باشگاه متخلف برخورد خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است مقدمات پلمب ۴۰ باشگاه متخلف نیز در دست پیگیری و شناسایی است و جهت سیر مراحل قانونی به ادارات ذیربط معرفی شده اند.

اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با آرزوی سلامتی برای همه‌ی ورزشکاران و ورزش دوستان پیشنهاد می کند با استفاده از اولویت محور ارتباط مجازی و ترغیب خانواده ها به ورزش در فضای خانه تا پایان پیک شدید ویروس کرونا می‌توان فعالیت های ورزشی خود را انجام و با خلاقیت جدیدی کاربرد این نوع ورزش را در منازل تعمیم دهند.

روابط عمومی ورزش و جوانان استان ایلام


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی