رفتن به بالا
  • جمعه - 17 تیر 1401 - 15:28
  • کد خبر : ۱۲۶۰۴
  • چاپ خبر : اعلام اسامی نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی اوزان مختلف ساندا قهرمانی ایران

اعلام اسامی نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی اوزان مختلف ساندا قهرمانی ایران

نفرات برتر تيم ملي ووشوي جوانان ايران در بخش سانداي پسران معرفي شدند.

لیست اسامی نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی اوزان مختلف ساندا جوانان قهرمانی ایران اعلام شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

لیست اسامی نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی اوزان مختلف ساندا جوانان قهرمانی ایران اعلام شد.

به گزارش یاریزان؛ در پایان روز نخست مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم جوانان ایران که در آکادمی ملی ووشو برگزار شد.

 

------------------------------------

 

لیست اسامی نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی اوزان مختلف ساندا به شرح ذیل اعلام شد:

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در وزن ۴۸ کیلوگرم ابوالفضل بالنده از کهگیلویه و بویراحمد به مصاف علیرضا مقصودی از بوشهر خواهد رفت و در دیگر دیدار این مرحله امیرمحمد لموچی از خوزستان با سید محمد حسن ابراهیمی خراسان شمالی دیدار می‎کند.

 

در وزن ۵۲ کیلوگرم، رضا خورشیدی از بوشهر پس از برتری مقابل حریفان خود به مصاف شعیب صفرزنی از سیستان و بلوچستان می‎رود. در آن سوی جدول نیز مهران مهرانی از هرمزگان و سیدعلی حسینی از خوزستان پس از برتری مقابل حریفان خود در نیمه نهایی با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

 

در وزن ۵۶ کیلوگرم، امیرارسلان رحیمی از سمنان با سیدمهدی عمادی از مازندران دیدار خواهد کرد. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این وزن علی علی بابایی از چهارمحال بختیاری با امیرحسین همتی از مرکزی دیدار خواهد داشت.

 

در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز میکائیل علی از مرکزی و میلاد عسگری زاده از اصفهان پس از برتری مقابل حریفان خود در نیمه نهایی این وزن به مصاف هم می‎روند. همچنین علی فتوحی از قزوین و امید اقبالی از کهگیلویه و بویراحمد در دیگر دیدار مرحله ماقبل نهایی این وزن با یکدیگر دیدار خواهند داشت.

 

در وزن ۶۵ کیلوگرم عرفان محرمی از اردبیل و محمدحسن میرخانی از بوشهر به مصاف هم می‎روند.همچنین آرین افراز از قزوین و رامین رضایی از فارس با برتری مقابل حریفان خود در نیمه نهایی با هم مبارزه خواهند کرد.

 

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز ابوالفضل سرحدی از سیستان و بلوچستان با شایان رضایی از کرمانشاه در نیمه نهایی دیدار خواهد داشت و ابراهیم اشکور فرجی از گلستان به مصاف آروین فرجی از کردستان می‎رود.

 

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز سهیل موسوی از مازندارن و امیرسالار اسمعیلی از زنجان پس از برتری مقابل حریفان خود در نیمه نهایی با یکدیگر دیدار می کنند. امیرحسین کردی از قزوین و محمد مهدی قناعتی از گیلان دیگر دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد.

 

در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز محسن حق از کرمان در نیمه نهایی به مصاف شروین علی جانی از لرستان می‎رود و سید علی میری از کیش نیز با کسری لورائی از مازندارن پیکار خواهد کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی