رفتن به بالا
  • شنبه - 20 آذر 1395 - 23:55
  • کد خبر : ۱۸۱۴
  • چاپ خبر : ۴ کونگ فو کار کردستانی به رقابت های جهانی هند اعزام شدند

۴ کونگ فو کار کردستانی به رقابت های جهانی هند اعزام شدند

  باقر محمدی، کیا سلیمی، عبداله وطنی و اشکان صید محمدی ۴ کونگ فو کار کردستانی از سوی فدراسیون به رقابت های جهانی در کشور هند اعزام می شوند. به گزارش یاریزان؛ فدراسیون کونگ فو هنرهای رزمی کشور پس از اردوی ۸ روزه که از روز ۱۳ تا ۲۰ آذرماه به میزبانی تهران در حال […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باقر محمدی، کیا سلیمی، عبداله وطنی و اشکان صید محمدی ۴ کونگ فو کار کردستانی از سوی فدراسیون به رقابت های جهانی در کشور هند اعزام می شوند.

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون کونگ فو هنرهای رزمی کشور پس از اردوی ۸ روزه که از روز ۱۳ تا ۲۰ آذرماه به میزبانی تهران در حال برگزاری است، تیم کشورمان را در بخش مردان و زنان به رقابت های جهانی اعزام می کند.

 

------------------------------------

تیم کونگ فو مردان و زنان بزرگسالان ایران در شامگاه روز یکشنبه ۲۱ آذرماه جهت حضور در رقابت های جهانی تهران را به مقصد هندوستان ترک خواهد کرد.

باقر محمدی سرمربی و کیا سلیمی، عبداله وطنی و اشکان صید محمدی به عنوان ورزشکار ۴ کونگ فو کار کردستانی هستند که همراه با تیم ملی کشورمان در این مسابقات شرکت می کنند.

تیم ملی کشورمان با ۸ کونگ فوکار در بخش مردان و زنان از روز ۲۳ آذرماه در رقابت های حهانی شرکت می کند و با ورزشکاران دیگر کشورها به مبارزه می پردازند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است، سعید عمرانی از تهران سرپرستی کاروان تیم ملی کشورمان را در این مسابقات بر عهده دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی