رفتن به بالا
  • دوشنبه - 8 آبان 1402 - 16:21
  • کد خبر : ۱۶۹۸۳
  • چاپ خبر : اطلاعیه باشگاه در خصوص سوء­استفاده کنندگان از نام و برند پرسپولیس

اطلاعیه باشگاه در خصوص سوء­استفاده کنندگان از نام و برند پرسپولیس

یکی از مسئولان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در این باشگاه فعالیت می‌کرد و به شهرت عجیبی رسید، یک تخلف پیچیده انجام داده است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه استفاده از نام و علامت تجاری برای عرضه خدمات تجارى، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و تولید و توزیع پوشاک و لوازم ورزشی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوز های لازم غیر قانونی و مورد تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه استفاده از نام و علامت تجاری برای عرضه خدمات تجارى، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و تولید و توزیع پوشاک و لوازم ورزشی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوزهای لازم غیر قانونی و مورد تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش یاریزان؛ در این اطلاعیه باشگاه پرسپولیس، آمده است؛ به اطلاع عموم استفاده کنندگان از نام و علامت تجاری پرسپولیس، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان وسائل و خدمات به ویژه در عرصه پوشاک و لوازم ورزشی در سراسر کشور می‌رساند، نام تجاری و نیز علامت تجاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در اداره ثبت شرکت‌ها و اداره علائم تجاری به ثبت رسیده است و نام تجاری و علامت تجاری پرسپولیس جزء دارایی‌ها و اموال این باشگاه محسوب می گردد.

 

------------------------------------

بر این اساس، هرگونه استفاده از نام و علامت تجاری برای عرضه خدمات تجارى، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و تولید و توزیع پوشاک و لوازم ورزشی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوزهای لازم طبق مواد ۳۱ و ۴۰ قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری مصوب ۱۳۸۶ و آئین نامه مربوطه جرم تلقی شده و مورد تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.

در همین ارتباط به اطلاع می‌رساند؛ در حال حاضر فقط شرکت تامین کننده البسه باشگاه پرسپولیس (مجید) که دارای قرارداد جاری و معتبر با باشگاه است، امکان فعالیت در این عرصه را دارد. لذا به اطلاع می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت خارج از این چارچوب توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و استفاده و بهره‌برداری غیر مجاز از نام و علامت تجاری باشگاه پرسپولیس، موضوع در مراجع قضایی و ذیصلاح مورد پیگرد قرار گرفته و حقوق مادی و معنوی باشگاه مطالبه خواهد شد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی