رفتن به بالا
  • دوشنبه - 17 خرداد 1400 - 16:50
  • کد خبر : ۱۰۴۶۷
  • چاپ خبر : اسماعیل نوری بعنوان رئیس جدید هیات بسکتبال آذربایجان غربی انتخاب شد
در پایان مجمع انتخاباتی؛

اسماعیل نوری بعنوان رئیس جدید هیات بسکتبال آذربایجان غربی انتخاب شد

با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، اسماعیل نوری بعنوان رئیس جدید هیات بسکتبال استان آذربایجان غربی انتخاب شد. به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال آذربایجان غربی صبح امروز با حضور رامین احمدی طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، کیومرث پور ایراندوست مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، علی امینی‌پور مدیر حوزه ریاست فدراسیون و اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد. علی اکبر صمیمی، اسماعیل نوری و سجاد نجف علیو کاندیداهای این انتخابات بودند که علیو در این مجمع حضور پیدا نکرد و صمیمی انصراف داد. در نهایت نوری با کسب ۱۶ رای و ۲ رای ممتنع از مجموع هجده رای اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد. رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال نیز گفت: متاسفانه در چند سال اخیر بسکتبال آذربایجان‌غربی افت کرده و امیدواریم با تعامل و همکاری همه دوباره شاهد رشد و حضور آذربایجان‌غربی در جایگاه مناسب بسکتبال باشیم.

با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، اسماعیل نوری بعنوان رئیس جدید هیات بسکتبال استان آذربایجان غربی انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، اسماعیل نوری بعنوان رئیس جدید هیات بسکتبال استان آذربایجان غربی انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال آذربایجان غربی صبح امروز با حضور رامین احمدی طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، کیومرث پور ایراندوست مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، علی امینی‌پور مدیر حوزه ریاست فدراسیون و اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد.

 

------------------------------------

علی اکبر صمیمی، اسماعیل نوری و سجاد نجف علیو کاندیداهای این انتخابات بودند که علیو در این مجمع حضور پیدا نکرد و صمیمی انصراف داد. در نهایت نوری با کسب ۱۶ رای و ۲ رای ممتنع از مجموع هجده رای اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال نیز گفت: متاسفانه در چند سال اخیر بسکتبال آذربایجان‌غربی افت کرده و امیدواریم با تعامل و همکاری همه دوباره شاهد رشد و حضور آذربایجان‌غربی در جایگاه مناسب بسکتبال باشیم.

وی افزود: رئیس جدید هیات تلاش کند که با کمک پیشکسوتان و خانواده بسکتبال بیش از گذشته این رشته را فعال کرده و در رقابت‌های مختلف نیز حضور پررنگی از استان داشته باشند.
رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اعلام آمادگی کردند هیات را برای میزبانی اردوی تیم ملی نوجوانان و حضور استعدادهای نوجوان بسکتبال این استان در اردو در کنار ملی پوشان همراهی کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این مجمع گفت: بسکتبال یک رشته پویاست و علاقمندان بسیاری دارد.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان آماده است برای رشد و ارتقا بسکتبال از هر کمکی به هیات دریغ نکند و در این خصوص حل مشکل سالن نیز یکی از برنامه‌ها خواهدبود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی