رفتن به بالا
  • دوشنبه - 4 اسفند 1399 - 19:23
  • کد خبر : ۹۶۶۵
  • چاپ خبر : اسماعیلی : توانایی شکست گیتی‌پسند را داشتیم/ در ۲ دیدار آینده به دنبال پیروزی هستیم
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال؛

اسماعیلی : توانایی شکست گیتی‌پسند را داشتیم/ در ۲ دیدار آینده به دنبال پیروزی هستیم

با اعلام فدراسیون فوتبال دو فوتسالیست از ارومیه و سنندج به اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 20 سال جوانان ایران دعوت شدند.

بلال اسماعیلی بازیکن ارومیه ای تیم فوتسال شهروند ساری گفت: بازیکنان تیم ما تمام تلاش خود را مقابل تیم پرمهره گیتی‌پسند انجام دادند و حتی توانایی پیروزی در این دیدار را داشتیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بلال اسماعیلی بازیکن ارومیه ای تیم فوتسال شهروند ساری: بازیکنان تیم ما تمام تلاش خود را مقابل تیم پرمهره گیتی‌پسند انجام دادند و حتی توانایی پیروزی در این دیدار را داشتیم.

به گزارش یاریزان و به نقل از پایگاه خبری ۲۰۲۰، بلال اسماعیلی پس از شکست شهروند ساری مقابل گیتی‌پسند در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاهد بازی بسیار خوبی از سوی هر ۲ تیم بودیم و تیم پر مهره گیتی‌پسند از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کرد و بازیکنان تیم ما نیز تمام تلاش خود را انجام دادند و حتی توانایی پیروزی در این دیدار را داشتیم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: پس از این دیدار خود را آماده دیدار با تیم فردوس قم می‌کنیم و باید در آن دیدار که به ۳ امتیاز آن نیاز مبرم داریم پیروز شویم. پس از آن نیز با اهورا بهبهان بازی می‌کنیم که با پیروزی در آن دیدار خود را در لیگ حفظ خواهیم کرد.

بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری درباره نتایج این فصل تیمش خاطرنشان کرد: در این فصل چند بازیکن از تیم جدا و چند بازیکن جوان به ما ملحق شدند.

اسماعیلی گفت: بازیکنان جوان شهروند تا به این جای رقابت‌ها نمایش خوبی داشته‌اند و امیدواریم در ۲ دیدار آینده پیروز شویم تا جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی