رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 آبان 1399 - 11:52
  • کد خبر : ۸۱۶۳
  • چاپ خبر : اسرا جوانمردی : مسابقات قهرمانی کشور ما را با انگیزه ‌تر کرد
ادامه تلاش ملی پوش کردستانی؛

اسرا جوانمردی : مسابقات قهرمانی کشور ما را با انگیزه ‌تر کرد

اسرا جوانمردی درباره مسابقات قهرمانی کشور روئینگ گفت: با اینکه نتوانستم خودم را در قهرمانی کشور ثابت کنم و از نتیجه راضی نیستم اما با انگیزه‌ای که به دست آوردم تمریناتم را دنبال می‌کنم تا بتوانم بهتر باشم. وی ادامه داد: نتیجه‌ام به ظاهر نتیجه خوبی بود اما از خودم بیشتر انتظار داشتم و تلاش می‌کنم با تمرینات فشرده‌تر بهتر باشم. جوانمردی درباره برنامه پیش‌رویش گفت: در حال حاضر تمریناتم را برای حضور در لیگ ادامه می‌دهم. برگزاری لیگ اتفاق خوبی است و ورزشکاران باید همیشه خود را آماده نگه دارند.

اسرا جوانمردی ملی پوش کردستانی و نفر دوم سنگین وزن مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بانوان گفت: مسابقات قهرمانی کشور انگیزه خوبی در ورزشکاران ایجاد کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اسرا جوانمردی ملی پوش کردستانی و نفر دوم سنگین وزن مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بانوان گفت: مسابقات قهرمانی کشور انگیزه خوبی در ورزشکاران ایجاد کرد.

به گزارش یاریزان، اسرا جوانمردی درباره مسابقات قهرمانی کشور روئینگ گفت: با اینکه نتوانستم خودم را در قهرمانی کشور ثابت کنم و از نتیجه راضی نیستم اما با انگیزه‌ای که به دست آوردم تمریناتم را دنبال می‌کنم تا بتوانم بهتر باشم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: نتیجه‌ام به ظاهر نتیجه خوبی بود اما از خودم بیشتر انتظار داشتم و تلاش می‌کنم با تمرینات فشرده‌تر بهتر باشم.

جوانمردی درباره برنامه پیش‌رویش گفت: در حال حاضر تمریناتم را برای حضور در لیگ ادامه می‌دهم. برگزاری لیگ اتفاق خوبی است و ورزشکاران باید همیشه خود را آماده نگه دارند.

وی افزود: هدفم در مسابقات پیش‌رو بهبود رکورد است و با انگیزه که قهرمانی کشور به من داده با وجود همه مشکلات تمریناتم را تحت نظر مربی‌ام خانم عباسی دنبال می‌کنم تا بتوانم در لیگ نتیجه خوبی کسب کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دارنده مدال نقره روئینگ جوانان آسیا درباره تمریناتش در دوران همه‌گیری کرونا نیز اظهار کرد: در این چند ماه با تمرینات مختلف آمادگی بدنی‌ام را در حد متوسط حفظ کردم تا بتوانم تمرینات را در دریاچه آزادی دنبال کنم و با باز شدن دریاچه نیز تمریناتم را جدی‌تر دنبال کردم.

جوانمردی درباره سطح مسابقات قهرمانی کشور نیز گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و با توجه به شرایط رکوردهای خوبی هم زده شد اما در کل انگیزه خوبی برای ما ورزشکاران ایجاد کرد تا با توان بیشتر به تمریناتمان ادامه دهیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی