رفتن به بالا
  • جمعه - 3 دی 1395 - 17:33
  • کد خبر : ۱۸۸۸
  • چاپ خبر : استان آذربایجان غربی قطب اصلی قایقرانی کشور با ۱۱ قایقران ملی پوش و ۲ مربی تیم ملی

استان آذربایجان غربی قطب اصلی قایقرانی کشور با ۱۱ قایقران ملی پوش و ۲ مربی تیم ملی

طاهر کبوتری مربی مهابادی تیم ملی قایقرانی

  رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: استان آذربایجان غربی قطب اصلی قایقرانی است و با ۱۱ قایقران ملی پوش و ۲ مربی تیم ملی جزو پنج استان برتر کشور است.    ———————————— به گزارش یاریزان به نقل از ایرنا؛ محمد امینی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی آذربایجان غربی گفت: ما باید توجه ویژه ای به […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: استان آذربایجان غربی قطب اصلی قایقرانی است و با ۱۱ قایقران ملی پوش و ۲ مربی تیم ملی جزو پنج استان برتر کشور است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان به نقل از ایرنا؛ محمد امینی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی آذربایجان غربی گفت: ما باید توجه ویژه ای به قایقرانی آذربایجان غربی داشته باشیم چرا که یکی از قطب های مسلم این رشته ورزشی بحساب می آید.

وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی با داشتن ۱۱ قایقران ملی پوش و ۲ مربی تیم ملی جزو پنج استان برتر کشور است که محسن شادی به عنوان اسطوره روئینگ ایران از افتخارآفرینان این رشته در سطوح جهانی و آسیایی است.

وی گفت: فدراسیون نگاه ویژه ای به قایقرانی استان آذربایجان غربی دارد و امید می رود با حفظ مشارکت و همدلی در بین دست اندرکاران هیئت شاهد توسعه و گسترش این رشته در استان باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مجمع اظهار کرد: قایقرانی این استان دچار برخی ناملایمات و کشمکش ها شده است که با روی کار آمدن مدیریت جدید هیئت شاهد رفع موانع و بازگشت به روزهای اوج گذشته می شویم.

وی اظهار کرد: هم اکنون در صدد حل مشکل تمرینات تیم های قایقرانی استان و برگزاری اردوهای تیم ملی در سد شهرچایی ارومیه هستیم تا با هماهنگی های ایجاد شده با مسئولان شرکت آب منطقه ای استان شاهد حضور دوباره ورزشکاران در این سد باشیم.

چمن گلی گفت: استان آذربایجان غربی قطب اصلی قایقرانی ایران است و نباید مورد غفلت قرار گیرد.

هوشنگ عطاپور رئیس هیئت قایقرانی آذربایجان غربی نیز در این مجمع اظهار کرد: حمایت شخص استاندار از حوزه ورزش و جوانان ما را بر آن داشته تا با برنامه ریزی و انگیزه بیشتری به این زمینه ورود کنیم.

وی اظهار کرد: به علت نبود حامیان مالی ناچار به استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود در حوزه ورزش قهرمانی هستیم و مشارکت دستگاه ها و ارگان های مرتبط می تواند مسیر ما را در رسیدن به این هدف هموارتر سازد.

عطاپور برگزاری طرح استعدادیابی و ثبت نام بیش از ۳۰۰ نونهال و نوجوان، اعزام به مسابقات کشوری، اعزام به اردهای تیم ملی و برگزاری دوره های مربیگری و داوری را بخشی از فعالیت های هیات در سال جاری عنوان کرد.

هوشنگ عطاپور مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی با کسب ۱۲ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیئت قایقرانی آذربایجان غربی انتخاب و معرفی شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی