رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 دی 1401 - 23:16
  • کد خبر : ۱۴۷۷۵
  • چاپ خبر : از تساوی بدون گل نمایندگان ایلام و سنندج تا هتریک ستاره پاوه‌ای سپاهان
هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران؛

از تساوی بدون گل نمایندگان ایلام و سنندج تا هتریک ستاره پاوه‌ای سپاهان

دیدار تیم های زارع باتری سنندج و پالایش گاز ایلام در هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. سپاهان با هتریک بازیکن کرمانشاهی خود نتیجه را بسود خود بازگرداند. به گزارش یاریزان؛ هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران روز دوشنبه ۱۲ دی ماه با برگزاری پنج دیدار به میزبانی شهرهای سیرجان، ایلام، انزلی، فارس و تهران پیگیری شد. در یکی از دیدار های این هفته دو تیم میانه جدولی پالایش گاز ایلام و زارع باتری سنندج در ایلام به مصاف یکدیگر رفتند. تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه بی ثمر بود و هیچکدام موفق به بازکردن دروازه یکدیگر نشدند. در دیگر دیدار سرنوشت ساز این هفته تیم سپاهان اصفهان مهمان شهرداری سیرجان بود. در حالی که بازی در نیمه نخست متعادل دنبال می‌شد اما در وقت‌های اضافی این نیمه شهرداری سیرجان توسط فاطمه امینه به گل رسید تا طلایی‌پوشان با شکست به رختکن بروند. در شروع نیمه دوم اما سپاهان خیلی زود و توسط ثنا صادقی فوتبالیست اهل شهرستان پاوه استان کرمانشاه به گل تساوی دست پیدا کرد؛ در ادامه ملیکا متولی موفق شد برای دومین‌بار شهرداری سیرجان را در این دیدار از سپاهان پیش بیندازد. شاگردان ایراندوست در سپاهان تلاش زیادی برای جبران گل خورده کردند و در نهایت یک بار در دقیقه ۸۵ و بار دیگر در دقیقه ۹۰ توسط ثنا صادقی به گل رسیدند تا در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شهرداری سیرجان عبور کنند. همچنین تیم فوتبال بانوان باشگاه پیکان توانست امروز میزبان خود ملوان را با دو گل شکست دهد تا سه امتیاز ارزشمند این بازی خارج از خانه را از آن خود کند. گل‌های پیکان در این دیدار را سمیه آوج و سارا قمی در دقایق ۲۵ و ۳۴ وارد دروازه حریف کردند تا پیکان دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان را با پیروزی آغاز کند. نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است: شهرداری سیرجان ۲ _ ۳ سپاهان اصفهان بادرود تهران صفر _ ۷ خاتون بم ملوان بندرانزلی ۱ _ ۲ پیکان تهران پالایش گاز ایلام صفر _ صفر زارع باطری سنندج فرا ایساتیس کران فارس صفر _ صفر کیان نیشابور در پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران، تیم های خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب با ۲۸، ۲۵ و ۲۴ امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند. جدول کامل رده بندی هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران به شرح زیر است: خاتون بم ۲۸ امتیاز شهرداری سیرجان ۲۵ امتیاز سپاهان اصفهان ۲۴ امتیاز پالایش گاز ایلام ۱۷ امتیاز پیکان البرز ۱۵ امتیاز ملوان بندرانزلی ۱۵ امتیاز زارع باتری سنندج ۹ امتیاز فرا ایساتیس فارس ۸ امتیاز کیان نیشابور ۴ امتیاز بادرود تهران صفر امتیاز

دیدار تیم های زارع باتری سنندج و پالایش گاز ایلام در هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران بدون گل خاتمه یافت تا تقسیم امتیازات در جدال نمایندگان این دو استان برابر باشد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیدار تیم های زارع باتری سنندج و پالایش گاز ایلام در هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. سپاهان با هتریک بازیکن کرمانشاهی خود نتیجه را بسود خود بازگرداند.

به گزارش یاریزان؛ هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران روز دوشنبه ۱۲ دی ماه با برگزاری پنج دیدار به میزبانی شهرهای سیرجان، ایلام، انزلی، فارس و تهران پیگیری شد.

 

------------------------------------

در یکی از دیدار های این هفته دو تیم میانه جدولی پالایش گاز ایلام و زارع باتری سنندج در ایلام به مصاف یکدیگر رفتند. تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه بی ثمر بود و هیچکدام موفق به بازکردن دروازه یکدیگر نشدند.

در دیگر دیدار سرنوشت ساز این هفته تیم سپاهان اصفهان مهمان شهرداری سیرجان بود. در حالی که بازی در نیمه نخست متعادل دنبال می‌شد اما در وقت‌های اضافی این نیمه شهرداری سیرجان توسط فاطمه امینه به گل رسید تا طلایی‌پوشان با شکست به رختکن بروند.

در شروع نیمه دوم اما سپاهان خیلی زود و توسط ثنا صادقی فوتبالیست اهل شهرستان پاوه استان کرمانشاه به گل تساوی دست پیدا کرد؛ در ادامه ملیکا متولی موفق شد برای دومین‌بار شهرداری سیرجان را در این دیدار از سپاهان پیش بیندازد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شاگردان ایراندوست در سپاهان تلاش زیادی برای جبران گل خورده کردند و در نهایت یک بار در دقیقه ۸۵ و بار دیگر در دقیقه ۹۰ توسط ثنا صادقی به گل رسیدند تا در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شهرداری سیرجان عبور کنند.

همچنین تیم فوتبال بانوان باشگاه پیکان توانست امروز میزبان خود ملوان را با دو گل شکست دهد تا سه امتیاز ارزشمند این بازی خارج از خانه را از آن خود کند.

گل‌های پیکان در این دیدار را سمیه آوج و سارا قمی در دقایق ۲۵ و ۳۴ وارد دروازه حریف کردند تا پیکان دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان را با پیروزی آغاز کند.

 

نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است:

شهرداری سیرجان ۲ _ ۳ سپاهان اصفهان

بادرود تهران صفر _ ۷ خاتون بم

ملوان بندرانزلی ۱ _ ۲ پیکان تهران

پالایش گاز ایلام صفر _ صفر زارع باطری سنندج

فرا ایساتیس کران فارس صفر _ صفر کیان نیشابور

 

در پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران، تیم های خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب با ۲۸، ۲۵ و ۲۴ امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

 

جدول کامل رده بندی هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران به شرح زیر است:

خاتون بم ۲۸ امتیاز

شهرداری سیرجان ۲۵ امتیاز

سپاهان اصفهان ۲۴ امتیاز

پالایش گاز ایلام ۱۷ امتیاز

پیکان البرز ۱۵ امتیاز

ملوان بندرانزلی ۱۵ امتیاز

زارع باتری سنندج ۹ امتیاز

فرا ایساتیس فارس ۸ امتیاز

کیان نیشابور ۴ امتیاز

بادرود تهران صفر امتیاز

 

عکس از خبرگزاری ایمنا | رعنا باقری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی